تم دارک سایت آماده است
اگر برای حالت مطالعه در حالت دارک راحت تر هستید آن را فعال کنید.

تاثیر داشتن مدرک آیلتس برای کار و تحصیل در مهاجرت

وی والت مشترک کشورها اطلاعات کاربردی آزمون و یادگیری زبان تاثیر داشتن مدرک آیلتس برای کار و تحصیل در مهاجرت

بدون شک فبولی در آزمون IELTS و داشتن مدرک آن برای شما فواید و مزیت های زیادی دارد ، برخی از این مزایا در ایران نیز به کار میرود و بیشتر آنها مربوط به مهاجرت و کار وتحصیل در خارج از کشور میباشد ، وی والت در این مقاله به طور کامل شما را با فواید و مزایای گرفتن مدرک IELTS آشنا میکند.

تاثیر داشتن مدرک آیلتس برای کار و تحصیل در خارج

برای بسیاری از افراد پیش آمده است که مایل به اقدام از طریق تخصص خود می باشند.در اصل این افراد متقاضی کار در کشورهای دیگر مانند کانادا، استرالیا هستند. برای اینگونه افراد داشتن مدرک IELTS به عنوان یکی از مهمترین پارامترها به شمار می آید. بسیاری از مراکز کاریابی ، سازمان ها و شرکت ها در سطح دنیا وجود دارند که از مدرک IELTS شما به عنوان مبنای قابل اعتمادی برای استخدام شما استفاده میکنند.

داشتن گواهی معتبر زبان انگلیسی برای متقاضیان کار و افراد تحصیل کرده در بیشتر کشور های انگلیسی زبان جزو شرایط اولیه کار کردن است. سطح مهارت زبانی مورد نیاز موسسات، سازمانها و شرکت ها متفاوت است و حتی نوع مدرک آیلتس (IELTS آکادمیک و یا IELTS جنرال) را نیز خود این سازمانها تعیین می کنند.

آزمون آیلتس ازمون جامعی است که اخذ مدرک آن جزو یکی از ملزومات مهاجرت به خارج از کشور است که برای اخذ این مدرک کسب حداقل نمره قبولی در ازمون نیاز است.هر کشوری میانگین نمرات خاصی را با توجه به مقررات خود مورد قبول و پذیرش قرار می‌دهد. بنابراین متقاضیان برای مهاجرت به هر کشور نیاز دارند تا حداقل نمره مورد پذیرش در هر بخش و همچنین میانگین را کسب کنند.

از شاخص ترین کشورها که برای مهاجرت به انان اخذ مدرک ایلتس نیاز است میتوان به استرالیا،نیوزلند،کانادا و انگلستان اشاره کرد. در بریتانیا درخواست کنندگان باید در بخش های ازمون IELTS (خواندن، نوشتاری، شنیداری و گفتاری) حداقل نمره ۶.۵ را کسب کنند.

در تمام این کشورها، حداقل نمره موردنیاز به نسبت فرصت شغلی موردنظرتان تغییرخواهد کرد. برای برخی از تخصص‌ها متقاضیان باید حداقل نمره ۶ را در تمام بخش‌های آزمون کسب کنند اما به عنوان مثال برای اموزگار ها حداقل نمره ۷ نیاز است.

IELTS به یکی از معتبر ترین و مهم ترین آزمون های زبان انگلیسی شناخته شده است. اگر شما قصد تحصیل در خارج از کشور را در یکی از دانشگاه های بریتانیا ، نیوزلند ، استرالیا ،ایالات متحده یا کانادا را دارید آیلتش اینجاست تا به شما کمک کند تا به هدفتان برسید.البته مدرک IELTS تنها یه اینجا محدود نمی شود.

هیچ فرقی نمی کند شما IELTS را برای تحصیل یا اشتغال و یا ویزا انتخاب کرده اید زیرا محتوا ،فرم آزمون ، میزان سختی و امتیاز بندی یکسان خواهد بود. خوب است بدانید که حتی اگر شما از نتیجه ی آزمونتان ناراضی بودید می توانید بدون محدودیت زمانی باز هم در آزمون IELTS شرکت کنید. افرادی که قصد پذیرش در کالج و دانشگاه های خارج از کشور را دارند به IELTS آکادمیک نیاز دارند و همچینین افرادی که قصد مهاجرت و اشتغال در خارج از کشور را دارند به IELTS جنرال نیازمند هستند.


مطالب مرتبط :

بازگشت بازگشت
خانه جستجو پشتیبانی