تم دارک سایت آماده است
اگر برای حالت مطالعه در حالت دارک راحت تر هستید آن را فعال کنید.

بیومتریک برای درخواست اقامت از داخل کانادا

وی والت آمریکا کانادا اطلاعات کاربردی انگشت نگاری کانادا بیومتریک برای درخواست اقامت از داخل کانادا

اکنون مراکز خدماتی در سراسر کانادا برای گرفتن بیومتریک برای اتباع خارجی که متقاضی اقامت در این کشور هستند ، آماده هستند.

اتباع خارجی در حال حاضر برای درخواست اقامت دائم از داخل کانادا به58 نقطه خدمات جدید بیومتریک که اکنون در سراسر کانادا باز هستند ، نیاز به سنجش بیومتریک دارند

3 دسامبر 2019

بیومتریک برای درخواست اقامت از داخل کانادا

اکنون مراکز خدماتی در سراسر کانادا برای گرفتن بیومتریک برای اتباع خارجی که متقاضی اقامت در این کشور هستند ، آماده هستند.

پیش از 3 دسامبر ، تنها نامزدهای مهاجرت متقاضی خارج از کانادا ناچار بودند اثر انگشت و عکس خود را ارسال کنند.

مگر در مواردی که معاف شوند ، در حال حاضر برای کسانی که از داخل کانادا متقاضی دریافت بیومتریک هستند برای:

  • مجوز کار (شامل پسوندها)
  • مجوز مطالعه (از جمله پسوندها)
  • ویزای بازدید کننده (از جمله برنامه های افزودنی)
  • اقامت دائم

اگر درخواست افزایش مجوز یا ویزا در کانادا باشد ، متقاضی بیومتریک نیز باید ارائه شود و متقاضی دارای بیومتریک نیست که هنوز هم معتبر باشد. برای بررسی وضعیت بیومتریک آنها می توانند در اینجا انجام دهند .

لیست 58 مراکز خدمات تعیین شده در کانادا در مهاجرت و شهروندی کانادا (IRCC) در دسترس است وب سایت . 

در بیانیه ای ، وزیر جدید مهاجرت و شهروندان کانادا ، مارکو مندیچینو ، گفت که برنامه توسعه بیومتریک “باعث افزایش کارایی و یکپارچگی” سیستم مهاجرت کانادا می شود.

وی گفت: “اثر انگشت و مجموعه عکس به عنوان یکی از مطمئن ترین راه ها برای شناسایی افراد شناخته شده است و توسط بیش از 70 کشور جهان استفاده می شود.”

چه کسی باید بیومتریک بدهد؟

کانادا از 31 دسامبر سال 2018 بیومتریک را در اکثر اتباع خارجی که متقاضی اقامت موقت یا دائم هستند ، جمع آوری کرده است.

IRCC ابزاری آنلاین فراهم می کند که در آن کاربران پرسشنامه ای را پر می کنند ، تا تشخیص دهند که آیا نیاز به ارائه سنجش سنجی خود برای یک برنامه دارند یا خیر. 

افراد بین 14 تا 79 سال نیاز به تهیه اثر انگشت و عکس برای کلیه برنامه های اقامت دائم در کلاس خانواده ، کلاس اقتصادی و طبقه حمایت بشر دوستانه دارند.

این حتی در مورد کسانی که در گذشته بیومتریک خود را ارائه داده اند به منظور پشتیبانی از ویزای بازدید کننده ، برنامه تحصیل یا درخواست اجازه کار یا یک درخواست اقامت دائم متفاوت صدق می کند.

شهروندان کانادا و ساکنان دائمی موجود نیازی به ارائه بیومتریک خود ندارند.

ترتیب عملیات ها

کسانی که مجبورند بیومتریک ارائه دهند باید قبل از قرار ملاقات رزرو کنند تا اثر انگشت خود را تهیه کرده و عکس خود را تهیه کنند. 

آنها سپس یک نامه دستورالعمل بیومتریک (BIL) دریافت می کنند ، که لیستی از نقاط خدمات جمع آوری بیومتریک برای انتخاب را ارائه می دهد.

برای پردازش بیومتریک لازم است طی 30 روز BIL را بصورت حضوری به نقطه خدمات منتقل کنید. 

متقاضیان ، از جمله کسانی که در کانادا سفر می کنند و به خارج از کشور سفر می کنند ، می توانند بیومتریک خود را در یک مرکز درخواست ویزا (VAC) در هر کشوری که از نظر قانونی مجاز به ورود به آنها هستند ، ارائه دهند.


مطالب مرتبط :

بازگشت بازگشت
خانه جستجو پشتیبانی