تم دارک سایت آماده است
اگر برای حالت مطالعه در حالت دارک راحت تر هستید آن را فعال کنید.

36 بورس پست دکتری دانشگاه رایرسون کانادا

وی والت اخبار اخبار آمریکا اخبار کانادا اخبار بورسیه کانادا 36 بورس پست دکتری دانشگاه رایرسون کانادا

موقعیت های پست دکتری دانشگاه رایرسون

دانشگاه رایرسون (به انگلیسی: Ryerson University)، یکی از دانشگاه‌های معتبر کانادا بوده که در مرکز شهر تورنتو قرار دارد. این دانشگاه در سال ۱۹۴۸ تأسیس شده و در مجموع بیش از ۴۴٬۴۰۰ نفر دانشجوی کارشناسی و ۲۹۵۰ نفر دانشجوی تحصیلات تکمیلی دارد. رایرسون از نظر تعداد دانشجو در آنتاریو مقام چهارم و در کانادا مقام دهم رو کسب کرده.

عمدهٔ ساختمان‌های دانشگاه در شمال شرق میدان یانگ – داندس واقع شده‌اند. دانشکدهٔ اقتصاد دانشگاه، دانشکدهٔ مدیریت تد راجرز، در ضلع جنوب غربی میدان یانگ – داندس در خیابان بی و در شمال منطقه اقتصادی تورنتو و همچنین در کنار مرکز تجاری ایتون سنتر واقع شده‌است. دفتر مدیریت دانشگاه نیز در شماره ۱ داندس و ۴۹۵ خیابان یانگ واقع شده‌اند.

رایرسون میزبان بزرگترین دانشکدهٔ اقتصاد در دورهٔ لیسانس در کانادا، دانشکدهٔ مدیریت تد راجرز، و سومین دانشکدهٔ مهندسی لیسانس، دانشکدهٔ مهندسی و علوم معماری، همچنین دانشکدهٔ هنر، دانشکدهٔ طراحی و ارتباطات، دانشکدهٔ خدمات اجتماعی و دانشکدهٔ علوم هست.

همچنین در سال ۲۰۱۷ مجوز تأسیس دانشکدهٔ عدالت اجتماعی و حقوق را از مجمع قانون کانادا کسب کرده‌است. این دانشکده سومین دانشکدهٔ حقوق در تورنتو پس از دانشکدهٔ اُسگود دانشگاه یورک و دانشکدهٔ حقوق دانشگاه تورنتو خواهد بود.

علاوه بر ارائه دوره‌های تمام وقت و پاره وقت لیسانس، فوق لیسانس و دکترا، این دانشگاه همچنین دوره‌های گواهی پاره وقت و دوره‌های از راه دور را در دانشکدهٔ تحصیلات تکمیلی ریموند چنگ ارائه می‌دهد.

۱- اطلاعات بورسیه
      • 36 پست دکتری
      • دانشگاه رایرسون ، کانادا

۲- شرایط مورد نیاز
    • رزومه
    • انگیزه نامه
    • مهارت کافی در زبان انگلیسی

3- اطلاعات تکمیلی
    • کشور مورد پذیرش: تمامی کشورها
    • برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ scholaridea مراجعه نمایید.

مطالب مرتبط :

بازگشت بازگشت
خانه جستجو پشتیبانی