تم دارک سایت آماده است
اگر برای حالت مطالعه در حالت دارک راحت تر هستید آن را فعال کنید.

برنامه بورسیه جهانی کلارک آمریکا


معرفی بورسیه کلارک آمریکا

برنامه جهانی محققان بر تعهد دیرینه دانشگاه کلارک مبنی بر ارائه آموزش چالش برانگیز با تمرکز جهانی متکی است. این دانشگاه همچنین بورسیه های شایستگی دیگری را برای دانشجویان بین المللی مانند  بورسیه تحصیلی بین المللی Traina ارائه می دهد .

  • مهلت: 15 نوامبر 2020/1 فوریه 2021 (سالانه)
  • تحصیل در: دوره ایالات متحده آمریکا در سپتامبر آغاز می شود
  • موسسه میزبان (ها): دانشگاه کلارک در ماساچوست ، ایالات متحده
  • سطح / زمینه (های) مطالعه: برنامه کارشناسی واجد شرایط ارائه شده در دانشگاه
  • مدرک: لیسانس دانشگاه کلارک
  • تعداد بورسیه ها : مشخص نشده است
  • گروه هدف: دانشجویان بین المللی
  • دستورالعمل برنامه: برنامه های مربوط به پذیرش در تاریخ 1 اوت افتتاح می شود.

ارزش بورس تحصیلی / اجزاء:
در صورت پذیرش در برنامه جهانی محققان ، سالانه 15000 تا 25000 دلار بورس تحصیلی دریافت خواهید کرد (برای چهار سال ، مشروط بر برآورده شدن استانداردهای دانشگاهی برای تجدید). اگر نیاز مالی شما بیشتر از مبلغ بورسیه Global Scholars باشد ، ممکن است واجد شرایط دریافت کمک های مالی اضافی 5000 دلاری باشید.

شایستگی:
برای واجد شرایط بودن ، باید متقاضی سال اول (نه دانشجویان انتقالی) باشید که حداقل چهار سال در خارج از کشور در موسسه ای شرکت کرده است. کلارک همچنین شهروندان بین المللی را که در مدارس ، در ایالات متحده شرکت می کنند در نظر خواهد گرفت.

شما همچنین می بایست پتانسیل ایجاد رهبری در جامعه و جهان و تعهد به ایجاد تغییر را نشان داده اید.

اگر به برنامه Global Scholars علاقه دارید ، هنگام پر کردن برنامه مشترک ، به سادگی آن گزینه را بررسی کنید. سپس اطلاعات مفصلی – از جمله موضوع مقاله کوتاه – درباره نحوه درخواست بورس تحصیلی را دریافت خواهید کرد. مهلت ارسال مقاله 15 نوامبر برای اقدام زودهنگام و تصمیم گیری زودهنگام و 1 فوریه برای داوطلبان تصمیم گیری عادی است.

بازدید از وب سایت رسمی (پیوند موجود در زیر) برای دسترسی به فرم درخواست و برای کسب اطلاعات دقیق در مورد نحوه درخواست این بورسیه مهم است.

اطلاعات بیشتر و اقدام:

مطالب مرتبط :

بازگشت بازگشت
خانه جستجو پشتیبانی