تم دارک سایت آماده است
اگر برای حالت مطالعه در حالت دارک راحت تر هستید آن را فعال کنید.

بهترین شهرها برای کار در استرالیا

وی والت اخبار اخبار اقیانوسیه بهترین شهرها برای کار در استرالیا

شهرهای برتر برای کار کردن در استرالیا

انتخاب شهر مناسب برای کار و زندگی، یکی از سخت‌ترین انتخاب‌های هر فردی است. زندگی در شهرهایی که موقعیت‌های شغلی خوبی دارند می‌تواند در انگیزه و روحیه ما تاثیر بسزایی داشته باشد. در ادامه بهترین شهرهای استرالیا برای کار و زندگی را معرفی می‌کنیم:

سیدنی:
بزرگترین و قدیمی‌ترین شهر استرالیاست. زمستان‌های سیدنی کاملا معتدل است و تابستان‌های گرمی دارد. شلوغ‌ترین فرودگاه استرالیا در سیدنی قرار دارد. اقتصاد سیدنی، از اقتصاد هنگ‌کنگ یا سنگاپور نیز قدرتمندتر است. از صنایع مهم سیدنی می‌توان به فناوری اطلاعات و ارتباطات، گردشگری، تحقیقات و آموزش اشاره کرد.

ملبورن:
ملبورن، دومین شهر بزرگ استرالیا است. ساکنان این شهر علاقه ویژه‌ای به هنر و ورزش دارند. هوای ملبورن نسبت به سیدنی سردتر است. صنایع اصلی ملبورن شامل صنعت خودروسازی، هوانوردی، مهندسی، فناوری اطلاعات و ارتباطات و ساخت‌وساز است. شهر ملبورن از کارفرمایان و کارجویان مهاجر به خوبی استقبال می‌کند.

بریزبن:
آب و هوای بریزن باعث می‌شود هر ساله تعداد زیادی از افراد به این شهر مهاجرت کنند. آب‌وهوای بریزن از شهرهای سیدنی و ملبورن گرم‌تر است. از صنایع مهم بریزبن می‌توان به گردشگری، بهداشت و تولید اشاره کرد. شهر بریزبن فرصت‌های شغلی بسیاری برای مهاجران دارد.

هوبارت:
شهر هوبارت نسبت به شهرهای سیدنی و ملبورن جمعیت کمتری دارد. هوبارت یکی از جنوبی‌ترین شهرهای استرالیا است. سرعت رشد اقتصادی هوبارت نسبت به سایر شهرهای استرالیا کمتر است. از صنایع مهم شهر هوبارت می‌توان خودروسازی، مهندسی و بهداشت را نام برد.

آدلاید:
این شهر به دلیل آب‌وهوای معتدلی که دارد یکی از مقاصد محبوب مهاجران است. آدلاید نیز مانند شهرهای سیدنی و ملبورن، یکی از شهرهای مهم و پیشرفته اقتصادی در استرالیا است. صنایع اصلی آدلاید عبارتند از صنایع بهداشتی، صنایع تولیدی و خرده‌فروشی‌ها.

کانبرا:
شهر کانبرا، پایتخت استرالیا است. آب‌وهوای کانبرا نسبت به سایر شهرهای استرالیا گرم‌ و خشک‌تر است. بسیاری از ساکنان کانبرا مشاغل دولتی دارند و بیش از نیمی از آن‌ها در مراکز خصوصی فعالیت می‌کنند. نرخ بیکاری پایین در کانبرا و بالا بودن میانگین درآمد در این شهر، باعث رشد اقتصادی بیشتر آن می‌شود.

مطالب مرتبط :

بازگشت بازگشت
خانه جستجو پشتیبانی