تم دارک سایت آماده است
اگر برای حالت مطالعه در حالت دارک راحت تر هستید آن را فعال کنید.

چگونه زبان انگلیسی خود را بهبود بخشیم

وی والت مشترک کشورها اطلاعات کاربردی آزمون و یادگیری زبان چگونه زبان انگلیسی خود را بهبود بخشیم

روش های یادگیری زبان انگلیسی

روش های بسیار زیادی برای تمرین انگلیسی وجود دارد، گاهی اوقات سخت است که بدانید از کجا شروع کنید. به همین دلیل است که Cambridge English، بخشی از دانشگاه کمبریج، آموزش زبان انگلیسی را توسعه داده و آنچه مورد نیاز شما می باشد را در یک مکان و به صورت رایگان در اختیار گذاشته است. برای استفاده از این ابزارها، به سایت Learning English.مراجعه نمایید.

هر فعالیت که در سایت مشاهده می کنید بر مهارت زبانی متفاوتی مانند خواندن، نوشتن، گوش دادن، تلفظ، گرامر یا واژگان تمرکز دارد. این فعالیت‌ها همگی برای استفاده در تلفن همراه طراحی شده‌اند، بنابراین می‌توانید انگلیسی را در خانه یا در حال حرکت تمرین کنید. با انجام یک تمرین کوتاه ۱۰ دقیقه ای در هر روز، تمرین منظم انگلیسی را به عادت تبدیل کنید. یادگیری “کم و اغلب” موثرتر از مطالعه فشرده گاه به گاه است.

۱- تمرین مناسب برای خود را پیدا کنید

سعی کنید تمرینی مناسب با سطح زبان خود را انتخاب و انجام دهید. تمرین سختتر از سطح شما، روحیه تان را ضعیف خواهد کرد. از طریق این لینک می توانید سطح زبانتان را مشخص کنید: short, multiple-choice test.

۲- مهارت نوشتاری خود را تقویت نمایید

نوشتن مقاله با استفاده از زبان مناسب یک مهارت ضروری برای مطالعه آکادمیک و در موفقیت های آینده شما موثر می باشد.

۳- مهارت خواندن را بهبود بخشید

خواندن کتب درسی، مقالات و نشریات پژوهشی بخش مهمی از هر دوره دانشگاهی است. بهبود مهارت های خواندن به شما کمک می کند تا در تحصیلات آکادمیک خود موفق شوید. اگر در سطح بالایی از زبان انگلیسی هستید، می توانید با خواندن متن هایی که در آنها از مفاهیم انتزاعی استفاده شده، توانمندی تان را قوی نمایید.

۴- مهارت شنیداری تان را گسترش دهید

بدون شک در دوره تحصیل دانشجویان باید در کنفرانس ها و بحث ها و سمینارهای کلاسی شرکت فعال داشته باشند، این امر بدون داشتن مهارت خوب شنیداری امکان پذیر نیست. اگر سطح زبانتان متوسط است، فهمیدن نکات مهم و اصلی یک موضوع کفایت می کند، اما در سطوح بالاتر سعی کنید به جزییات و لهجه های گوناگون نیز دقت نمایید.

۵- به تلفظ خود دقت کنید

اعتماد به نفس خود را هنگام مکالمه و یا ارائه سمینار کلاسی از دست ندهید. با تمرین تلفظ صحیح کلمات، اعتماد به نفستان نیز افزایش می یابد. در سطوح بالاتر زبان، بر تاکیدهایی که هنگام ادای جملات صورت می گیرد و تفاوت های معنایی آن، باید توجه بیشتری شود.

۶- تسلط بر قواعد دستوری را تقویت کنید

توانمندی شما در قواعد دستوری به شما کمک می کند تا جملاتی با فرم خوب بسازید و اعتماد به نفس خود را هنگام استفاده از زبان انگلیسی بهبود بخشید.

۷- یک آزمون را امتحان کنید

امتحان زبان انگلیسی کمبریج به شما کمک می کند تا از سطح زبان انگلیسی تان آگاه شوید و برخوردار هستید و به شما کمک می کند تا به اهداف علمی و حرفه ای خود برسید. با امتحان کردن یک آزمون تمرینی درمی یابید که آیا آماده هستید یا خیر. این مهم است که به انواع سؤالات ممکن در امتحانات روبه رو شوید. این کار اعتماد به نفس شما را افزایش می دهد.

منبع: Top Universities

مطالب مرتبط :

بازگشت بازگشت
خانه جستجو پشتیبانی