تم دارک سایت آماده است
اگر برای حالت مطالعه در حالت دارک راحت تر هستید آن را فعال کنید.

بهترین گزینه برای خرید بلیط هواپیما کانادا

وی والت آمریکا کانادا جابجایی بلیط هواپیما کانادا بهترین گزینه برای خرید بلیط هواپیما کانادا

خرید بلیط هواپیما کانادا

شما برای خرید بلیط هواپیما کانادا گزینه های مختلفی را پیش رو دارید،قیمت بلیط هواپیما به مقصد کانادا متناسب با زمان و شرکت مورد نظر فرق می کند. اگر محدوده زمانی حرکت شما مشخص باشد بهتر است تهیه بلیط را به تاخیر نیاندازید چون برخی فرصت های خوب را از دست می دهید.
با توجه به افزایش نرخ ارز، قیمت بلیط هواپیما نیز افزایش یافته است و شما می بایست برای انتخاب بهترین مسیر چند جا جستجو کنید، بیشتر مسیرها در به صورت ترانزیت و از طریق یک کشور میانی انجام می شود.(مثلا: تهران – قطر -مونترال)
ضمنا اخذ ویزای ترانزیت از کشورهای فوق نیز به عهده آژانس هواپیمایی معتبر است.
شما می توانید از خدمات پس از ورود به کانادا نیز بهره مند شوید.
برای اطلاع از بهترین نرخ بلیط هواپیما به مقصد کانادا سایت های زیر را مرور کنید:

اضافه بار هواپیما کانادا

بهتر است حداقل 3تا4 ساعت قبل از زمان پرواز در فرودگاه حضور داشته باشید تا بتوانید با آرامش بارهای خود را تحویل دهید.نکات مربوط به چمدان وساک دستی خود را اینجا بخوانید.
سعی کنید در منزل با ترازوی خانگی چمدان های خود را وزند کنید، اگر وزن چمدان زیاد است، یقین داشته باشید که مجبور به پرداخت اضافه بار هستید آنوقت پس از شنیدن مبلغ آن ناراحت نمی شوید ! شیوه محاسبه اضافه بار در شرکت ها فرق می کند یکی از این روش ها پذیرش بار به صورت تکه ای (Piece ) است. یعنی شما مجاز می شوید به تعداد مثلا 2 عدد چمدان حداکثر بیست و سه کیلویی با خود داشته باشید و هر چمدان بیشتر را حتی با وزن کم یک تکه جساب می کنند. 
 
یک نکته: شما که تاکنون هزینه زیادی را برای اخذ اقامت کانادا صرف کرده اید ، به دنبال این نباشید که با پر کردن ساک های کوچک و انتقال آن به داخل کابین در اضافه بار خود صرفه جویی کنید. چون هم وزن کیف های دستی داخل هواپیما محدودیت دارد( حدود 8 کیلو) و هم هنگام ایستادن در صف ها و تعویض هواپیما در فرودگاه میانی باید این بارهای سنگین را تحمل کنید که از لذت سفر کاسته می شود و به استرس شما هم می افزاید.
بهتر است بار خود رابه مقصد کانادا فریت کنید این کار از نظر هزینه و زمان به نفع شما است. اطلاعات فریت بار به کانادا را اینجا بخوانید.

همراه داشتن وسیل زیر در هنگام ورود به کانادا ممنوع است

•    سلاح، مواد منفجره، اسلحه و …غیر مجاز
•    مواد مخدر
•    گوشت – موادلبنی – میوه تازه و سبزیجات (مانند سیب) به علت انتقال بیماریهای گیاهی از قاره ای دیگر به قاره آمریکا
•    گیاه – گل – خاک – به علت انتقال بیماریهای گیاهی از قاره ای دیگر به قاره آمریکا
•    قطعات بدن حیوانات یا محصولات ساخته شده از آنها مانند پوست، پر، خز، استخوان، عاج
•    اقلام فرهنگی مانند اشیا آنتیک که مشخصه تاریخی دارند (این مورد شامل اقلام خانوادگی نمیشود(
•    بیش از 200 نخ سیگار (برای بیش از آن باید مالیات بدهید) برای هر فرد بالای 19 سال جهت ورود به انتاریو (استانهای کبک، آلبرتا، ساسکاچوان، مانیتوبا این محدودیت سنی معادل 18 سال است(.
•    بیش از 1.5 لیتر ش راب یا 1.14 لیتر مواد تجاری ال ک ل ی برای هر فرد بالای 19 سال (بیش از آن باید مالیات بدهید(
 

مسافرت با هواپیما برای افراد باردار 

در اواسط بارداری و در هفته 14 تا 28 بارداری، بهترین زمان برای سفر هوایی می باشد. در این زمان خطر زایمان زودرس و سقط جنین کمتر است.
 
اگر مشکلی دارید که ممکن است با پرواز بدتر شود یا شاید نیاز به مراقبت اورژانسی داشته باشد از سفر هوایی استفاده نکنید.
 برای بارداران سالم سفر با هواپیما همیشه امن است. بسیاری از خطوط هوایی پرواز در ماه آخر بارداری را منع می کنند یا گواهی پزشکی درخواست می کنند. بعضی سفر بعد از هفته 36 بارداری را منع می کنند. خصوصا در مسافرت خارجی از قبل از قوانین خطوط هوایی مربوطه آگاهی داشته باشید.
 اگر از فشار هوا و اشعه های موجود در ارتفاعات بالا نگران هستید ،بدانید این موارد مشکل برای مسافران معمولی ایجاد نمی کند. کاهش فشار هوا موقع پرواز به میزان مختصر مقدار اکسیژن خونتان را پایین می آورد اما بدنتان بطور طبیعی آن را تنظیم می کند. اگرچه میزان اشعه در ارتفاعات بالا افزایش دارد اما سطح تماس برای مسافران معمولی فابل ملاحظه نیست،اما برای افراد بارداری که بخاطر شغلشان باید مرتب سفر کنند ممکن است قابل ملاحظه باشد. در بعضی از خطوط هوایی خدمه پرواز خود را از 20 هفته بارداری از پرواز منع می کنند.
 – بر روی صندلی کنار راهرو بنشینید که بتوانید به آسانی بلند شوید و طی پرواز طولانی بتوانید پاهایتان را کشش دهید.
– از خوردن غذاهای نفخ آور و نوشابه گازدار قبل از پرواز پرهیز کنید زیرا در فشار کم حین پرواز ،گازها متعع شده و ایجاد ناراحتی می کند.
 – در تمام مدت کمربند صندلی را ببندید زیرا دست انداز هوایی بدون اخطار قبلی اتفاق می افتد.البته کمربند را زیر شکم حامله بر روی قسمت استخوانی لگن ببندید.
– اگر دارای حالت تهوع هستید باید از قبل داروی ضد تهوع طبق نظر پزشک خود مصرف کنید.
– مایعات زیاد بنوشید
– لباسهای کمی گشاد بپوشید
– در فواصل منظم راه بروید یا حرکات کششی انجام دهید.
– جورابهای مخصوص بپوشید که در زیر زانو پا را تحت فشار قرار دهد تا از تشکیل لخته جلوگیری کند . بعضی افراد مانند دیابتی ها یا مشکلات گردش خون نباید از این جوراب استفاده کنند.
در مورد کشوری که قصد سفر به آن دارید با پزشک خود مشورت کنید تا در مورد نکات ایمنی لازم و واکسن مورد نیاز یا گاهی مصرف داروی خاص قبل از سفر به آن منطقه توصیه لازم صورت گیرد.(وب سایت مفید “مسافرت و سلامت و بیماریها” را مطالعه کنید(.
 
 

فرودگاه میانی ترانزیت

با توجه به فرصت کمی که در فرودگاه میانی دارید بهتر است ابتدا با دقت در علائم راهنما ، کارت پرواز خود به مقصد کانادا را بگیرید و سپس به گشت و گذار یا استراحت بپردازید. همیشه 2تا6ساعت معطلی در فرودگاه میانی دارید و سعی نمایید که درب خروجی پرواز بعدی خود را چند ساعت قبل چک کنید.

فرودگاه مقصد در کانادا

در داخل هواپیما یک کارت که اظهاریه گمرکی Decleration Card می نامند، به شما داده می شود که باید پر کنید . در این کارت از شما درباره لوازم همراهتان سوال شده از جمله لوازم برقی و با ارزش ، دارو و غیره .این کارت را هنگام ورود از شما طلب خواهند کرد.
پس از توقف هواپیما به دنبال سایر مسافران مسیر خروج را طی می کنید و در انتها باید برای تکمیل پروسه مهاجرت ، به قسمت مربوط به مهاجرین ( Immigrants ) مراجعه کنید.
این فسمت از یک سالن و چند گیشه تشکیل شده و افرادی همانند شما از ملیت های مختلف در آنجا نشسته اند. وقتی نوبتتان رسید می بایست گذرنامه ها ، برگ تاییدیه ویزا ، اظهارنامه گمرکی و احتمالا برگ مربوط به حساب بانکی شما در تورنتو را تحویل دهید. اطلاعات فردی شما مجددا چک خواهد شد تا اگر اشتباهی بوده اصلاح شود. همچنین میزان پول همراهتان از شما سوال و ثبت می شود.
 
از این لحظه ویزای شما بر روی گذرنامه ،باطل می شود و نسخه زیرین برگ تاییدیه ویزا مورد استفاده شما خواهد بود تا زمانیکه کارت اقامت دائم یا (PR ) یا (Permanent Resident Card ) به نشانی شما پست شود. ( شما حتما باید یک نشانی مربوط به اقامت اولیه خود یا هتل مورد نظر را بدهید تا کارت ها را به آنجا ارسال نمایند. در صورت تغییر محل اقامت می توانید بعدا به آنان اعلام نمایید(.
با دریافت کارت PR خواهید توانست در صورت تمایل به تعداد نامحدود از کشور خارج شوید. (قبل از دریافت کارت، باید به مرکز مربوطه مراجعه کنید تا نامه خروج برای شما صادر گردد).

پس از اتمام مراحل پذیرش، مجموعه ای از بروشورها ،فرم ها و راهنماها ( نظیر نحوه گرفتن کارت بهداشتی (Health Card ) ، کارت بیمه اجتماعی (Social Insurance Number ) ، مالیات کودک ، کلاس های زبان و … )به شما داده می شود که بعدا از آنها استفاده خواهید کرد.

“Welcome to Canada”

این جمله ای است که از این پس ، برای چند بار از زبان کارکنان فرودگاه خواهید شنید!
  

خروج از فرودگاه

برای دریافت چمدان ها به قسمت سالن خروجی می روید. چون با تاخیر به این قسمت مراجعه می کنید ، احتمالا بارهای شما روی زمین قرار گرفته است. اگر مشاهده کردید که برخی چمدان های شما مفقود شده، با مراجعه به نماینده خط هوایی که با آن آمده اید ( مثلا AirCanada) فرم مربوطه را تکمیل می کنید تا پس پیدا شدن به نشانی شما تحویل شود 
می توانید با انداختن سکه های یک دلاری در دستگاه های اجاره گاری ، به تعداد مورد نظر از گاری های موجود استفاده کنید.
هنگام خروج از فرودگاه و در قسمت گمرک اطهارنامه گمرکی را از شما طلب خواهند کرد و لیست لوازمی که احتمالا طی 1 سال آینده و در سفرهای بعدی بخواهید با خود بیاورید را می نویسید تا از معافیت گمرکی و مالیات کم شود.

مسیر حرکت هوایپمای خود را اینجا چک کنید

قیمت خرید بلیط هواپیما کانادا

برای رفاه حال موکلان موسسه مهاجرتی ما و دیگر متقاضیان، قیمت انواع بلیط هواپیما به مقصد شهرهای مختلف کانادا در زیر با توجه به آخرین قیمت ها درج شده است. این قیمت ها در سال 1400 می باشد

پروازها به شهرهای کانادا 

پروازهاپایین ترین قیمت
تهران به تورنتو1371 یورو
تهران به ونکوور1644 یورو
تهران به مونترال1205 یورو
تهران به کلگری1374 یورو
تهران به هالیفاکس7198 یورو

پروازهای ارزان از تهران به تورنتو

خرید بلیط هواپیما ونکوور کانادا

برای سفر به کشور کانادا و شهر ونکوور کانادا می توانید مستقیماً از سایت ایرلاین های خارجی بلیط هواپیما خارجی به ونکوور کانادا ارزان قیمت تهیه نمائید.
 برای خرید بلیط هواپیما خارجی به ونکوور کانادا به ترتیب از ارزانترین قیمت بلیط هواپیما ونکوور کانادا به گرانترین :

– ایرلاین گلف ایر Gulf Air Airlines + ایرلاین کی ال ام KLM Airlines:

 مسیر پروازی ایرلاین گلف ایر Gulf Air Airlines + ایرلاین کی ال ام KLM Airlines  به مقصد ونکوور کانادا :
 فرودگاه امام خمینی تهران (IKA) <– فرودگاه بحرین Bahrain بحرین (BAH) <– فرودگاه آمستردام Amsterdam هلند (AMS) <– فرودگاه ونکوور Vancouver کانادا (YVR)
 مدت زمان تقریبی پرواز با ایرلاین گلف ایر Gulf Air Airlines + ایرلاین کی ال ام KLM Airlines  به مقصد ونکوور کانادا: 30 ساعت و  20 دقیقه

– ایرلاین کویت Kuwait Airways + ایرلاین کی ال ام KLM Airlines:

 مسیر پروازی ایرلاین کویت Kuwait Airways + ایرلاین کی ال ام KLM Airlines  به مقصد ونکوور کانادا:
 فرودگاه امام خمینی تهران (IKA) <–  فرودگاه Kuwait کویت (KWI) –> فرودگاه آمستردام Amsterdam هلند (AMS) <– فرودگاه ونکوور Vancouver کانادا (YVR)
 مدت زمان تقریبی پرواز با ایرلاین کویت Kuwait Airways + ایرلاین کی ال ام KLM Airlines  به مقصد ونکوور کانادا:    28 ساعت و 40 دقیقه

– ایرلاین قطرایرویز Qatar Airways + ایرلاین ایر کانادا Air Canada Airlines:

 مسیر پروازی ایرلاین قطرایرویز Qatar Airways + ایرلاین ایر کانادا Air Canada Airlines به مقصد ونکوور کانادا:
 فرودگاه امام خمینی تهران (IKA) <– فرودگاه Doha دوهه قطر (DOH) –> فرودگاه Montreal–Pierre Elliott Trudeau International Airport مونترال کانادا (YUL) <– فرودگاه ونکوور Vancouver کانادا (YVR)
 مدت زمان تقریبی پرواز با ایرلاین قطرایرویز Qatar Airways + ایرلاین ایر کانادا Air Canada Airlines به مقصد ونکوور کانادا:  24 ساعت و 31 دقیقه

– ایرلاین ایرفلوت Aeroflot Airlines + ایرلاین ایر کانادا Air Canada Airlines:

  مسیر پروازی ایرلاین ایرفلوت Aeroflot Airlines + ایرلاین ایر کانادا Air Canada Airlines به مقصد ونکوور کانادا:
 فرودگاه امام خمینی تهران (IKA) <–  فرودگاه Moscow مسکو روسیه (SVO)  <– فرودگاه Toronto Pearson Intl تورنتو کانادا (YYZ) <– فرودگاه ونکوور Vancouver کانادا (YVR)
 مدت زمان تقریبی پرواز با ایرلاین ایرفلوت Aeroflot Airlines + ایرلاین ایر کانادا Air Canada Airlines به مقصد ونکوور کانادا:    24 ساعت و 35 دقیقه

– ترکیش ایرلاین Turkish Airlines:

 مسیر پروازی ترکیش ایرلاین Turkish Airlines به مقصد ونکوور کانادا:
 فرودگاه امام خمینی تهران (IKA) <–  فرودگاه Istanbul Ataturk استانبول ترکیه (IST) <– فرودگاه Toronto Pearson Intl تورنتو کانادا (YYZ) <– فرودگاه ونکوور Vancouver کانادا (YVR)
 مدت زمان تقریبی پرواز با ترکیش ایرلاین Turkish Airlines به مقصد ونکوور کانادا:  30  ساعت و 11  دقیقه

– ایرلاین اتحاد Etihad Airways + ایرلاین ایر کانادا Air Canada Airlines:

 مسیر پروازی ایرلاین اتحاد Etihad Airways + ایرلاین ایر کانادا Air Canada Airlines به مقصد ونکوور کانادا:
 فرودگاه امام خمینی تهران (IKA) <– فرودگاه Abu Dhabi ابوظبی امارات متحده عربی (AUH) <– فرودگاه Heathrow لندن انگلستان (LHR) <– فرودگاه ونکوور Vancouver کانادا (YVR)
 مدت زمان تقریبی پرواز با ایرلاین اتحاد Etihad Airways + ایرلاین ایر کانادا Air Canada Airlines به مقصد ونکوور کانادا: 22 ساعت و 25 دقیقه

– ایرلاین لوفتانزا Lufthansa Airlines + ایرلاین یونایتد United Airlines:

 مسیر پروازی ایرلاین لوفتانزا Lufthansa Airlines + ایرلاین یونایتد United Airlines به مقصد ونکوور کانادا:
 فرودگاه امام خمینی تهران (IKA) <–  فرودگاه Frankfurt فرانکفورت آلمان (FRA) <– فرودگاه لس آنجلس Los Angeles آمریکا (LAX) <– فرودگاه ونکوور Vancouver کانادا (YVR)
 مدت زمان تقریبی پرواز با ایرلاین لوفتانزا Lufthansa Airlines + ایرلاین یونایتد United Airlines به مقصد ونکوور کانادا: 25 ساعت و 46 دقیقه

خرید بلیط هواپیما به تورنتو کانادا – بلیط هواپیما کانادا

برای سفر به کشور کانادا و شهر تورنتو کانادا می توانید مستقیماً از سایت ایرلاین های خارجی بلیط هواپیما خارجی به تورنتو کانادا ارزان قیمت تهیه نمائید.
  برای خرید بلیط هواپیما خارجی به تورنتو کانادا به ترتیب از ارزانترین قیمت بلیط هواپیما تورنتو کانادا به گرانترین :

– ایرلاین کی ال ام  KLM Airlines :

 مسیر پروازی ایرلاین کی ال ام KLM Airlines به مقصد تورنتو کانادا :
 فرودگاه امام خمینی تهران (IKA) <– فرودگاه رم Rome Fiumicino ایتالیا (FCO) <– فرودگاه آمستردام Amsterdam هلند (AMS)<– فرودگاه Toronto Pearson Intl تورنتو کانادا (YYZ)
 مدت زمان تقریبی پرواز با ایرلاین کی ال ام KLM Airlines به مقصد تورنتو کانادا: 34 ساعت و 55 دقیقه

– ایرلاین ایرفلوت  Aeroflot Airlines :

 مسیر پروازی ایرلاین ایرفلوت Aeroflot Airlines به مقصد تورنتو کانادا:
 فرودگاه امام خمینی تهران (IKA) <– فرودگاه Moscow مسکو روسیه (SVO) <– فرودگاه Toronto Pearson Intl تورنتو کانادا (YYZ)
 مدت زمان تقریبی پرواز با ایرلاین ایرفلوت Aeroflot Airlines به مقصد تورنتو کانادا: 15 ساعت و 10 دقیقه

– ایرلاین اتحاد Etihad Airways + ایرلاین ایر کانادا Air Canada Airlines:

 مسیر پروازی ایرلاین اتحاد Etihad Airways + ایرلاین ایر کانادا Air Canada Airlines به مقصد تورنتو کانادا:
 فرودگاه امام خمینی تهران (IKA) <– فرودگاه Abu Dhabi ابوظبی امارات متحده عربی (AUH) <– فرودگاه Heathrow لندن انگلستان (LHR) <– فرودگاه Toronto Pearson Intl تورنتو کانادا (YYZ)
 مدت زمان تقریبی پرواز با ایرلاین اتحاد Etihad Airways + ایرلاین ایر کانادا Air Canada Airlines به مقصد تورنتو کانادا: 20 ساعت و 35 دقیقه

– ترکیش ایرلاین  Turkish Airlines :

 مسیر پروازی ترکیش ایرلاین Turkish Airlines به مقصد تورنتو کانادا:
 فرودگاه امام خمینی تهران (IKA) <– فرودگاه Istanbul Ataturk استانبول ترکیه (IST) <– فرودگاه Toronto Pearson Intl تورنتو کانادا (YYZ)
 مدت زمان تقریبی پرواز با ترکیش ایرلاین Turkish Airlines به مقصد تورنتو کانادا: 22 ساعت و 45 دقیقه

– ایرلاین قطرایرویز Qatar Airways + ایرلاین یو اس Us Airways:

 مسیر پروازی ایرلاین قطرایرویز Qatar Airways + ایرلاین یو اس Us Airways به مقصد تورنتو کانادا:
 فرودگاه امام خمینی تهران (IKA) <– فرودگاه Doha دوهه قطر (DOH) <– فرودگاه فیلیدلفیا Philadelphia آمریکا (PHL) <– فرودگاه Toronto Pearson Intl تورنتو کانادا (YYZ)
 مدت زمان تقریبی پرواز با ایرلاین قطرایرویز Qatar Airways + ایرلاین یو اس Us Airways به مقصد تورنتو کانادا: 20 ساعت و 16 دقیقه

– ایرلاین قطرایرویز Qatar Airways + ایرلاین وست جت Westjet Airlines:

 مسیر پروازی ایرلاین قطرایرویز Qatar Airways + ایرلاین وست جت Westjet Airlines به مقصد تورنتو کانادا:
 فرودگاه امام خمینی تهران (IKA) <– فرودگاه Doha دوهه قطر (DOH) <– فرودگاه Montreal–Pierre Elliott Trudeau International Airport مونترال کانادا (YUL) <– فرودگاه Toronto Pearson Intl تورنتو کانادا (YYZ)
 مدت زمان تقریبی پرواز با ایرلاین قطرایرویز Qatar Airways + ایرلاین وست جت Westjet Airlines به مقصد تورنتو کانادا: 21 ساعت و 13 دقیقه

– ایرلاین اتریش Austrian Airlines:

 مسیر پروازی ایرلاین اتریش Austrian Airlines به مقصد تورنتو کانادا:
 فرودگاه امام خمینی تهران (IKA) <– فرودگاه وین Vienna اتریش (VIE) <– فرودگاه Toronto Pearson Intl تورنتو کانادا (YYZ)
 مدت زمان تقریبی پرواز با ایرلاین اتریش Austrian Airlines به مقصد تورنتو کانادا: 17 ساعت و 45 دقیقه

– ایرلاین لوفتانزا Lufthansa Airlines:

 مسیر پروازی ایرلاین لوفتانزا Lufthansa Airlines به مقصد تورنتو کانادا:
 فرودگاه امام خمینی تهران (IKA)<– فرودگاه وین Vienna اتریش (VIE) <– فرودگاه Toronto Pearson Intl تورنتو کانادا (YYZ)
 مدت زمان تقریبی پرواز با ایرلاین لوفتانزا Lufthansa Airlines به مقصد تورنتو کانادا: 18 ساعت و 45 دقیقه

خرید بلیط هواپیما به اتاوا کانادا

برای سفر به کشور کانادا و شهر اتاوا کانادا می توانید مستقیماً از سایت ایرلاین های خارجی بلیط هواپیما خارجی به اتاوا کانادا ارزان قیمت تهیه نمائید.
  برای خرید بلیط هواپیما خارجی به اتاوا کانادا به ترتیب از ارزانترین قیمت بلیط هواپیما اتاوا کانادا به گرانترین :

– ترکیش ایرلاین Turkish Airlines + ایرلاین ایرکانادا Air Canada Airlines:

 مسیر پروازی ترکیش ایرلاین Turkish Airlines + ایرلاین ایرکانادا Air Canada Airlines به مقصد اتاوا کانادا :
 فرودگاه امام خمینی تهران (IKA) <–فرودگاه Istanbul Ataturk استانبول ترکیه (IST) <– فرودگاه  تورنتو Toronto Pearson Intl کانادا (YYZ)<– فرودگاه  اتاوا Ottawa   کانادا (YOW)
 مدت زمان تقریبی پرواز با ترکیش ایرلاین Turkish Airlines + ایرلاین ایرکانادا Air Canada Airlines به مقصد اتاوا کانادا: 20 ساعت و 23 دقیقه

– ایرلاین قطرایرویز Qatar Airways + ایرلاین ایرکانادا Air Canada Airlines:

 مسیر پروازی ایرلاین قطرایرویز Qatar Airways + ایرلاین ایرکانادا Air Canada Airlines به مقصد اتاوا کانادا:
 فرودگاه امام خمینی تهران (IKA) <– فرودگاه Doha دوهه قطر (DOH) –> فرودگاه  پیرالیوت مونترال Pierre Elliott  کانادا (YUL)<– فرودگاه  اتاوا Ottawa   کانادا (YOW)
 مدت زمان تقریبی پرواز با ایرلاین قطرایرویز Qatar Airways + ایرلاین ایرکانادا Air Canada Airlines به مقصد اتاوا کانادا: 19 ساعت و 15 دقیقه

– ایرلاین ایرفلوت Aeroflot Airlines + ایرلاین ایرکانادا Air Canada Airlines:

 مسیر پروازی ایرلاین ایرفلوت Aeroflot Airlines + ایرلاین ایرکانادا Air Canada Airlines به مقصد اتاوا کانادا:
 فرودگاه امام خمینی تهران (IKA) <– فرودگاه Moscow مسکو روسیه (SVO) <– فرودگاه  تورنتو Toronto Pearson Intl کانادا (YYZ)<– فرودگاه  اتاوا Ottawa   کانادا (YOW)
  مدت زمان تقریبی پرواز با ایرلاین ایرفلوت Aeroflot Airlines + ایرلاین ایرکانادا Air Canada Airlines به مقصد اتاوا کانادا: 18 ساعت و 3 دقیقه

– ترکیش ایرلاین Turkish Airlines:

 مسیر پروازی ترکیش ایرلاین Turkish Airlines به مقصد اتاوا کانادا:
 فرودگاه امام خمینی تهران (IKA) <– فرودگاه Istanbul Ataturk استانبول ترکیه (IST) <– فرودگاه  تورنتو Toronto Pearson Intl کانادا (YYZ)<– فرودگاه  اتاوا Ottawa   کانادا (YOW)
 مدت زمان تقریبی پرواز با ترکیش ایرلاین Turkish Airlines به مقصد اتاوا کانادا: 46 ساعت و 5 دقیقه

– ایرلاین اتریش Austrian Airlines + ایرلاین ایرکانادا Air Canada Airlines:

 مسیر پروازی ایرلاین اتریش Austrian Airlines + ایرلاین ایرکانادا Air Canada Airlines به مقصد اتاوا کانادا:
 فرودگاه امام خمینی تهران (IKA) <– فرودگاه وین Vienna اتریش (VIE) <– فرودگاه  تورنتو Toronto Pearson Intl کانادا (YYZ)<– فرودگاه  اتاوا Ottawa   کانادا (YOW)
 مدت زمان تقریبی پرواز با ایرلاین اتریش Austrian Airlines + ایرلاین ایرکانادا Air Canada Airlines به مقصد اتاوا کانادا: 21 ساعت و 48 دقیقه

– ایرلاین لوفتانزا Lufthansa Airlines + ایرلاین ایرکانادا Air Canada Airlines:

 مسیر پروازی ایرلاین لوفتانزا Lufthansa Airlines + ایرلاین ایرکانادا Air Canada Airlines به مقصد اتاوا کانادا:
 فرودگاه امام خمینی تهران (IKA) <– فرودگاه Frankfurt فرانکفورت آلمان (FRA) <– فرودگاه  تورنتو Toronto Pearson Intl کانادا (YYZ)<– فرودگاه  اتاوا Ottawa   کانادا (YOW)
 مدت زمان تقریبی پرواز با ایرلاین لوفتانزا Lufthansa Airlines + ایرلاین ایرکانادا Air Canada Airlines به مقصد اتاوا کانادا: 20 ساعت و 28 دقیقه

– ایرلاین لوفتانزا Lufthansa Airlines + ایرلاین یونایند United Airlines:

 مسیر پروازی ایرلاین لوفتانزا Lufthansa Airlines + ایرلاین یونایند United Airlines  به مقصد اتاوا کانادا:
 فرودگاه امام خمینی تهران (IKA) <– فرودگاه Frankfurt فرانکفورت آلمان (FRA) <– فرودگاه  کندی New York Kennedy نیویورک آمریکا (JFK)  <– فرودگاه  کندی   New York LaGuardia نیویورک آمریکا (JFK) <– فرودگاه  اتاوا Ottawa   کانادا (YOW)
 مدت زمان تقریبی پرواز با ایرلاین لوفتانزا Lufthansa Airlines + ایرلاین یونایند United Airlines به مقصد اتاوا کانادا: 27 ساعت و 22 دقیقه

– ایرلاین اطلس جت Atlasjet Airlines + ایرلاین ایرکانادا Air Canada Airlines:

 مسیر پروازی ایرلاین اطلس جت Atlasjet Airlines + ایرلاین ایرکانادا Air Canada Airlines  به مقصد اتاوا کانادا:
 فرودگاه امام خمینی تهران (IKA) <–  فرودگاه Istanbul Ataturk استانبول ترکیه (IST) <– فرودگاه  تورنتو Toronto Pearson Intl کانادا (YYZ)<– فرودگاه  اتاوا Ottawa   کانادا (YOW)
 مدت زمان تقریبی پرواز با ایرلاین اطلس جت Atlasjet Airlines + ایرلاین ایرکانادا Air Canada Airlines  به مقصد اتاوا کانادا:21 ساعت و 46  دقیقه

– ایرلاین اکراین Ukraine Intl Airl + ایرلاین لوفتانزا Lufthansa Airlines:

 مسیر پروازی ایرلاین اکراین Ukraine Intl Airl + ایرلاین لوفتانزا Lufthansa Airlines  به مقصد اتاوا کانادا:
   فرودگاه امام خمینی تهران (IKA) <–  فرودگاه Kiev Borispol اکراین (KBP) <– فرودگاه London Gatwick لندن انگلستان (LGW)<– فرودگاه  اتاوا Ottawa   کانادا (YOW)
 مدت زمان تقریبی پرواز با ایرلاین اکراین Ukraine Intl Airl + ایرلاین لوفتانزا Lufthansa Airlines به مقصد اتاوا کانادا:20 ساعت و 30 دقیقه

خرید بلیط هواپیما به کبک کانادا – بلیط هواپیما کانادا

برای سفر به کشور کانادا و شهر کبک سیتی کانادا می توانید مستقیماً از سایت ایرلاین های خارجی بلیط هواپیما خارجی به کبک کانادا ارزان قیمت تهیه نمائید.
برای خرید بلیط هواپیما خارجی به کبک کانادا به ترتیب از ارزانترین قیمت بلیط هواپیما کبک کانادا به گرانترین :

– ایرلاین آلیتالیا Alitalia Airlines + ایرلاین ایر کانادا  Air Canada Airlines :

 مسیر پروازی ایرلاین آلیتالیا Alitalia Airlines + ایرلاین ایر کانادا Air Canada Airlines به مقصد کبک کانادا :
 فرودگاه امام خمینی تهران (IKA)<–فرودگاه رم Rome Fiumicino ایتالیا (FCO)<– فرودگاه  تورنتو Toronto Pearson Intl کانادا (YYZ)<– فرودگاه  کبک Quebec کانادا (YQB)
 مدت زمان تقریبی پرواز با ایرلاین آلیتالیا Alitalia Airlines + ایرلاین ایر کانادا Air Canada Airlines به مقصد کبک کانادا: 21 ساعت و 47 دقیقه

– ایرلاین ایرفلوت Aeroflot Airlines + ایرلاین ایر کانادا  Air Canada Airlines :

 مسیر پروازی ایرلاین ایرفلوت Aeroflot Airlines + ایرلاین ایر کانادا Air Canada Airlines به مقصد کبک کانادا:
 فرودگاه امام خمینی تهران (IKA) <–  فرودگاه Moscow مسکو روسیه (SVO)  <– فرودگاه Toronto Pearson Intl تورنتو کانادا (YYZ) <– فرودگاه  کبک Quebec کانادا (YQB)
 مدت زمان تقریبی پرواز با ایرلاین ایرفلوت Aeroflot Airlines + ایرلاین ایر کانادا Air Canada Airlines به مقصد کبک کانادا:    27 ساعت و 42 دقیقه

– ترکیش ایرلاین Turkish Airlines + ایرلاین ایرکانادا  Air Canada Airlines :

 مسیر پروازی ترکیش ایرلاین Turkish Airlines + ایرلاین ایرکانادا Air Canada Airlines به مقصد کبک کانادا:
 فرودگاه امام خمینی تهران (IKA) <– فرودگاه Istanbul Ataturk استانبول ترکیه (IST) <– فرودگاه  تورنتو Toronto Pearson Intl کانادا (YYZ)<– فرودگاه  کبک Quebec کانادا (YQB)
 مدت زمان تقریبی پرواز با ترکیش ایرلاین Turkish Airlines + ایرلاین ایرکانادا Air Canada Airlines به مقصد کبک کانادا: 22 ساعت و 57 دقیقه

– ایرلاین اتریش Austrian Airlines + ایرلاین یونایتد   United Airlines  :

 مسیر پروازی ایرلاین اتریش Austrian Airlines + ایرلاین ایرکانادا Air Canada Airlines به مقصد کبک کانادا:
 فرودگاه امام خمینی تهران (IKA) <– فرودگاه وین Vienna اتریش (VIE) <– فرودگاه  Newark Liberty آمریکا (EWR) <– فرودگاه  کبک Quebec کانادا (YQB)
 مدت زمان تقریبی پرواز با ایرلاین اتریش Austrian Airlines + ایرلاین ایرکانادا Air Canada Airlines به مقصد کبک کانادا: 27 ساعت و 49 دقیقه

– ایرلاین لوفتانزا Lufthansa Airlines + ایرلاین یونایتد United Airlines :

 مسیر پروازی ایرلاین لوفتانزا Lufthansa Airlines + ایرلاین یونایتد United Airlines به مقصد کبک کانادا:
 فرودگاه امام خمینی تهران (IKA) <–  فرودگاه Frankfurt فرانکفورت آلمان (FRA) <– فرودگاه  Newark Liberty آمریکا (EWR) <– فرودگاه  کبک Quebec کانادا (YQB)
 مدت زمان تقریبی پرواز با ایرلاین لوفتانزا Lufthansa Airlines + ایرلاین یونایتد United Airlines به مقصد کبک کانادا: 28 ساعت و 29 دقیقه

خرید بلیط هواپیما به مونترال کانادا – بلیط هواپیما کانادا

برای سفر به کشور کانادا و شهر مونترال کانادا می توانید مستقیماً از سایت ایرلاین های خارجی بلیط هواپیما خارجی به مونترال کانادا ارزان قیمت تهیه نمائید.
 برای خرید بلیط هواپیما خارجی به مونترال کانادا به ترتیب از ارزانترین قیمت بلیط هواپیما مونترال کانادا به گرانترین :

– ایرلاین کی ال ام  KLM Airlines :

 مسیر پروازی ایرلاین کی ال ام KLM Airlines به مقصد مونترال :
 فرودگاه امام خمینی تهران (IKA) <– فرودگاه رم Rome Fiumicino ایتالیا (FCO) <– فرودگاه آمستردام Amsterdam هلند (AMS) <– فرودگاه Montreal–Pierre Elliott Trudeau International Airport  مونترال کانادا (YUL)
 مدت زمان تقریبی پرواز با ایرلاین کی ال ام KLM Airlines به مقصد مونترال : 40 ساعت و 05 دقیقه

– ایرلاین قطرایرویز  Qatar Airways :

 مسیر پروازی ایرلاین قطرایرویز Qatar Aieways به مقصد مونترال :
 فرودگاه امام خمینی تهران (IKA) <– فرودگاه Doha دوهه قطر (DOH) <– فرودگاه Montreal–Pierre Elliott Trudeau International Airport مونترال کانادا (YUL)
 مدت زمان تقریبی پرواز با ایرلاین قطرایرویز Qatar Aieways به مقصد مونترال : 17 ساعت و 25 دقیقه

– ایرلاین ایرفلوت Aeroflot Airlines + ایرلاین ایر کانادا Air Canada Airlines:

 مسیر پروازی ایرلاین ایرفلوت Aeroflot Airlines + ایرلاین ایر کانادا Air Canada Airlines به مقصد مونترال کانادا :
 فرودگاه امام خمینی تهران (IKA) <– فرودگاه Moscow مسکو روسیه (SVO) <– فرودگاه Toronto Pearson Intl تورنتو کانادا (YYZ) <– فرودگاه Montreal–Pierre Elliott Trudeau International Airport مونترال کانادا (YUL)
 مدت زمان تقریبی پرواز با ایرلاین ایرفلوت Aeroflot Airlines + ایرلاین ایر کانادا Air Canada Airlines به مقصد مونترال کانادا :    20 ساعت و 15 دقیقه

– ایرلاین سوئیس Swiss Airlines + ایرلاین ایر کانادا Air Canada Airlines:

 مسیر پروازی ایرلاین سوئیس Swiss Airlines + ایرلاین ایر کانادا Air Canada Airline به مقصد مونترال کانادا :
 فرودگاه امام خمینی تهران (IKA) <–  فرودگاه Frankfurt فرانکفورت آلمان (FRA)  <– فرودگاه ژنو Geneva سوئیس (GVA) <– فرودگاه Montreal–Pierre Elliott Trudeau International Airport مونترال کانادا (YUL)
 مدت زمان تقریبی پرواز با ایرلاین سوئیس Swiss Airlines + ایرلاین ایر کانادا Air Canada Airline به مقصد مونترال کانادا :    19 ساعت و 30 دقیقه

– ترکیش ایرلاین Turkish Airlines + ایرلاین ایرکانادا Air Canada Airlines:

 مسیر پروازی ترکیش ایرلاین Turkish Airlines + ایرلاین ایرکانادا Air Canada Airlines به مقصد مونترال کانادا :
 فرودگاه امام خمینی تهران (IKA) <– فرودگاه Istanbul Ataturk استانبول ترکیه (IST) <– فرودگاه ژنو Geneva سوئیس (GVA) <– فرودگاه Montreal–Pierre Elliott Trudeau International Airport مونترال کانادا (YUL)
 مدت زمان تقریبی پرواز با ترکیش ایرلاین Turkish Airlines + ایرلاین ایرکانادا Air Canada Airlines به مقصد مونترال کانادا : 17 ساعت و 25 دقیقه

– ایرلاین لوفتانزا Lufthansa Airlines + ایرلاین یونایتد United Airlines:

 مسیر پروازی ایرلاین لوفتانزا Lufthansa Airlines + ایرلاین یونایتد United Airlines به مقصد مونترال کانادا :
 فرودگاه امام خمینی تهران (IKA) <–  فرودگاه Frankfurt فرانکفورت آلمان (FRA) <– فرودگاه  Newark Liberty آمریکا (EWR) <– فرودگاه Montreal–Pierre Elliott Trudeau International Airport مونترال کانادا (YUL)
 مدت زمان تقریبی پرواز با ایرلاین لوفتانزا Lufthansa Airlines + ایرلاین یونایتد United Airlines به مقصد مونترال کانادا : 22 ساعت و  33 دقیقه

بلیط هواپیما خارجی به ادمونتون آلبرتا کانادا

برای سفر به کشور کانادا و شهر ادمونتون آلبرتا کانادا می توانید مستقیماً از سایت ایرلاین های خارجی بلیط هواپیما خارجی به ادمونتون آلبرتا کانادا ارزان قیمت تهیه نمائید.
برای خرید بلیط هواپیما خارجی به ادمونتون آلبرتا کانادا به ترتیب از ارزانترین قیمت بلیط هواپیما ادمونتون آلبرتا کانادا به گرانترین :

– ایرلاین آلیتالیا Alitalia Airlines + ایرلاین ایر کانادا Air Canada Airlines:

 مسیر پروازی ایرلاین آلیتالیا Alitalia Airlines + ایرلاین ایر کانادا Air Canada Airlines به مقصد ادمونتون آلبرتا کانادا :
 فرودگاه امام خمینی تهران (IKA) <– فرودگاه رم Rome Fiumicino ایتالیا (FCO) <– فرودگاه  تورنتو Toronto Pearson Intl کانادا (YYZ)<– فرودگاه  ادمونتون Edmonton کانادا (YEG)
 مدت زمان تقریبی پرواز با ایرلاین آلیتالیا Alitalia Airlines + ایرلاین ایر کانادا Air Canada Airlines به مقصد ادمونتون آلبرتا کانادا:  24 ساعت و 16 دقیقه

– ایرلاین ایرفلوت Aeroflot Airlines + ایرلاین ایر کانادا Air Canada Airlines:

 مسیر پروازی ایرلاین ایرفلوت Aeroflot Airlines + ایرلاین ایر کانادا Air Canada Airlines به مقصد ادمونتون آلبرتا کانادا:
 فرودگاه امام خمینی تهران (IKA) <–  فرودگاه Moscow مسکو روسیه (SVO)  <– فرودگاه Toronto Pearson Intl تورنتو کانادا (YYZ) <– فرودگاه  ادمونتون Edmonton کانادا (YEG)
 مدت زمان تقریبی پرواز با ایرلاین ایرفلوت Aeroflot Airlines + ایرلاین ایر کانادا Air Canada Airlines به مقصد ادمونتون آلبرتا کانادا: 23 ساعت و 46 دقیقه

– ترکیش ایرلاین Turkish Airlines + ایرلاین ایرکانادا Air Canada Airlines:

 مسیر پروازی ترکیش ایرلاین Turkish Airlines + ایرلاین ایرکانادا Air Canada Airlines به مقصد ادمونتون آلبرتا کانادا:
 فرودگاه امام خمینی تهران (IKA) <– فرودگاه Istanbul Ataturk استانبول ترکیه  (IST) <–فرودگاه  تورنتو Toronto Pearson Intl کانادا (YYZ)<– فرودگاه  ادمونتون Edmonton کانادا (YEG)
 مدت زمان تقریبی پرواز با ترکیش ایرلاین Turkish Airlines + ایرلاین ایرکانادا Air Canada Airlines به مقصد ادمونتون آلبرتا کانادا: 24 ساعت و 06 دقیقه

– ایرلاین اتریش Austrian Airlines + ایرلاین یونایتد United Airlines:

 مسیر پروازی ایرلاین اتریش Austrian Airlines + ایرلاین ایرکانادا Air Canada Airlines به مقصد ادمونتون آلبرتا کانادا:
 فرودگاه امام خمینی تهران (IKA) <– فرودگاه وین Vienna اتریش (VIE) <– فرودگاه  Newark Liberty آمریکا (EWR) <– فرودگاه  ادمونتون Edmonton کانادا (YEG)
 مدت زمان تقریبی پرواز با ایرلاین اتریش Austrian Airlines + ایرلاین ایرکانادا Air Canada Airlines به مقصد ادمونتون آلبرتا کانادا: 29 ساعت و 43 دقیقه

– ایرلاین اتحاد Etihad Airways + ایرلاین ایر کانادا Air Canada Airlines:

 مسیر پروازی ایرلاین اتحاد Etihad Airways + ایرلاین ایر کانادا Air Canada Airlines به مقصد ادمونتون آلبرتا کانادا:
 فرودگاه امام خمینی تهران (IKA) <– فرودگاه Abu Dhabi ابوظبی امارات متحده عربی (AUH) <– فرودگاه Heathrow لندن انگلستان (LHR) <– فرودگاه  ادمونتون Edmonton کانادا (YEG)
 مدت زمان تقریبی پرواز با ایرلاین اتحاد Etihad Airways + ایرلاین ایر کانادا Air Canada Airlines به مقصد ادمونتون آلبرتا کانادا: 23 ساعت و 10 دقیقه

– ترکیش ایرلاین Turkish Airlines:

 مسیر پروازی ترکیش ایرلاین Turkish Airlines به مقصد ادمونتون آلبرتا کانادا:
 فرودگاه امام خمینی تهران (IKA) <– فرودگاه Istanbul Ataturk استانبول ترکیه (IST) <– فرودگاه Toronto Pearson Intl تورنتو کانادا (YYZ) <– فرودگاه  ادمونتون Edmonton کانادا (YEG)
 مدت زمان تقریبی پرواز با ترکیش ایرلاین Turkish Airlines به مقصد ادمونتون آلبرتا کانادا: 25 ساعت و 11 دقیقه

بلیط هواپیما خارجی به کلگری آلبرتا کانادا

برای سفر به کشور کانادا و شهر کلگری آلبرتا کانادا می توانید مستقیماً از سایت ایرلاین های خارجی بلیط هواپیما خارجی به کلگری آلبرتا کانادا ارزان قیمت تهیه نمائید.

برای خرید بلیط هواپیما خارجی به کلگری آلبرتا کانادا به ترتیب از ارزانترین قیمت بلیط هواپیما کلگری آلبرتا کانادا به گرانترین :

 – ایرلاین گلف ایر Gulf Air Airlines + ایرلاین کی ال ام KLM Airlines:

 مسیر پروازی ایرلاین گلف ایر Gulf Air Airlines + ایرلاین کی ال ام KLM Airlines  به مقصد کلگری آلبرتا کانادا :
 فرودگاه امام خمینی تهران (IKA) <– فرودگاه بحرین Bahrain بحرین (BAH) <– فرودگاه آمستردام Amsterdam هلند (AMS) <– فرودگاه کلگری Calgary کانادا (YYC)
 مدت زمان تقریبی پرواز با ایرلاین گلف ایر Gulf Air Airlines + ایرلاین کی ال ام KLM Airlines  به مقصد کلگری آلبرتا کانادا: 29 ساعت و 00 دقیقه

– ایرلاین کویت Kuwait Airways + ایرلاین کی ال ام KLM Airlines:

 مسیر پروازی ایرلاین کویت Kuwait Airways + ایرلاین کی ال ام KLM Airlines  به مقصد کلگری آلبرتا کانادا:
 فرودگاه امام خمینی تهران (IKA) <–  فرودگاه Kuwait کویت (KWI) <– فرودگاه آمستردام Amsterdam هلند (AMS) <– فرودگاه کلگری Calgary کانادا (YYC)
  مدت زمان تقریبی پرواز با ایرلاین کویت Kuwait Airways + ایرلاین کی ال ام KLM Airlines  به مقصد کلگری آلبرتا کانادا: 27 ساعت و 20 دقیقه

– ایرلاین قطرایرویز Qatar Airways + ایرلاین ایر کانادا Air Canada Airlines:

 مسیر پروازی ایرلاین قطرایرویز Qatar Airways + ایرلاین ایر کانادا Air Canada Airlines به مقصد کلگری آلبرتا کانادا:
 فرودگاه امام خمینی تهران (IKA) <– فرودگاه Doha دوهه قطر (DOH) <– فرودگاه Montreal–Pierre Elliott Trudeau International Airport مونترال کانادا (YUL)<– فرودگاه کلگری Calgary کانادا (YYC)
 مدت زمان تقریبی پرواز با ایرلاین قطرایرویز Qatar Airways + ایرلاین ایر کانادا Air Canada Airlines به مقصد کلگری آلبرتا کانادا: 25 ساعت و 43 دقیقه

– ایرلاین ایرفلوت Aeroflot Airlines + ایرلاین ایر کانادا Air Canada Airlines:

 مسیر پروازی ایرلاین ایرفلوت Aeroflot Airlines + ایرلاین ایر کانادا Air Canada Airlines به مقصد کلگری آلبرتا کانادا:
 فرودگاه امام خمینی تهران (IKA) <–  فرودگاه Moscow مسکو روسیه (SVO)  <– فرودگاه Toronto Pearson Intl تورنتو کانادا (YYZ)<– فرودگاه کلگری Calgary کانادا (YYC)
 مدت زمان تقریبی پرواز با ایرلاین ایرفلوت Aeroflot Airlines + ایرلاین ایر کانادا Air Canada Airlines به مقصد کلگری آلبرتا کانادا: 23 ساعت و 00 دقیقه

– ترکیش ایرلاین Turkish Airlines + ایرلاین ایرکانادا Air Canada Airlines:

 مسیر پروازی ترکیش ایرلاین Turkish Airlines + ایرلاین ایرکانادا Air Canada Airlines به مقصد کلگری آلبرتا کانادا :
 فرودگاه امام خمینی تهران (IKA) <– فرودگاه Istanbul Ataturk استانبول ترکیه (IST) <– فرودگاه  تورنتو Toronto Pearson Intl کانادا (YYZ)<– فرودگاه کلگری Calgary کانادا (YYC)
 مدت زمان تقریبی پرواز با ترکیش ایرلاین Turkish Airlines + ایرلاین ایرکانادا Air Canada Airlines به مقصد کلگری آلبرتا کانادا: 26 ساعت و 05 دقیقه

– ترکیش ایرلاین Turkish Airlines:

 مسیر پروازی ترکیش ایرلاین Turkish Airlines به مقصد کلگری آلبرتا کانادا:
 فرودگاه امام خمینی تهران (IKA) <– فرودگاه Istanbul Ataturk استانبول ترکیه (IST) <– فرودگاه Toronto Pearson Intl تورنتو کانادا (YYZ) <– فرودگاه کلگری Calgary کانادا (YYC)
 مدت زمان تقریبی پرواز با ترکیش ایرلاین Turkish Airlines به مقصد کلگری آلبرتا کانادا: 24 ساعت و 20 دقیقه

– ایرلاین اتریش Austrian Airlines + ایرلاین ایرکانادا Air Canada Airlines:

 مسیر پروازی ایرلاین اتریش Austrian Airlines + ایرلاین ایرکانادا Air Canada Airlines به مقصد کلگری آلبرتا کانادا:
 فرودگاه امام خمینی تهران (IKA) <– فرودگاه وین Vienna اتریش (VIE) <– فرودگاه  تورنتو Toronto Pearson Intl کانادا (YYZ)<– فرودگاه کلگری Calgary کانادا (YYC)
 مدت زمان تقریبی پرواز با ایرلاین اتریش Austrian Airlines + ایرلاین ایرکانادا Air Canada Airlines به مقصد کلگری آلبرتا کانادا: 24 ساعت و 45 دقیقه

– ایرلاین لوفتانزا Lufthansa Airlines + ایرلاین ایرکانادا Air Canada Airlines:

 مسیر پروازی ایرلاین لوفتانزا Lufthansa Airlines + ایرلاین ایرکانادا Air Canada Airlines به مقصد کلگری آلبرتا کانادا:
 فرودگاه امام خمینی تهران (IKA) <– فرودگاه Frankfurt فرانکفورت آلمان (FRA) <– فرودگاه  تورنتو Toronto Pearson Intl کانادا (YYZ)<– فرودگاه کلگری Calgary کانادا (YYC)
 مدت زمان تقریبی پرواز با ایرلاین لوفتانزا Lufthansa Airlines + ایرلاین ایرکانادا Air Canada Airlines به مقصد کلگری آلبرتا کانادا: 25 ساعت و 45 دقیقه

بلیط هواپیما کانادا به جزیره پرنس ادوارد کانادا

برای سفر به کشور کانادا و بخش پرینس ادوارد کانادا می توانید مستقیماً از سایت ایرلاین های خارجی بلیط هواپیما خارجی به جزیره پرنس ادوارد کانادا ارزان قیمت تهیه نمائید.

برای خرید بلیط هواپیما خارجی به جزیره پرنس ادوارد کانادا به ترتیب از ارزانترین قیمت بلیط پرواز جزیره پرنس ادوارد کانادا به گرانترین :

– ایرلاین ایرفلوت Aeroflot Airlines + ایرلاین ایر کانادا Air Canada Airlines:

  مسیر پروازی ایرلاین ایرفلوت Aeroflot Airlines + ایرلاین ایر کانادا Air Canada Airlines به مقصد جزیره پرنس ادوارد کانادا :
 فرودگاه امام خمینی تهران (IKA) <–  فرودگاه Moscow مسکو روسیه (SVO)  <– فرودگاه Toronto Pearson Intl تورنتو کانادا (YYZ) <– فرودگاه Charlottetown پرنس ادوارد کانادا (YYG)
  مدت زمان تقریبی پرواز با ایرلاین ایرفلوت Aeroflot Airlines + ایرلاین ایر کانادا Air Canada Airlines به مقصد جزیره پرنس ادوارد کانادا :19 ساعت و 09 دقیقه

– ترکیش ایرلاین Turkish Airlines + ایرلاین ایرکانادا Air Canada Airlines:

 مسیر پروازی ترکیش ایرلاین Turkish Airlines + ایرلاین ایرکانادا Air Canada Airlines به مقصد جزیره پرنس ادوارد کانادا :
 فرودگاه امام خمینی تهران (IKA) <– فرودگاه Istanbul Ataturk استانبول ترکیه (IST) <– فرودگاه  تورنتو Toronto Pearson Intl کانادا (YYZ)<– فرودگاه Charlottetown پرنس ادوارد کانادا (YYG)
  مدت زمان تقریبی پرواز با ترکیش ایرلاین Turkish Airlines + ایرلاین ایرکانادا Air Canada Airlines به مقصد جزیره پرنس ادوارد کانادا : 25 ساعت و 59 دقیقه

– ایرلاین اتریش Austrian Airlines + ایرلاین ایرکانادا Air Canada Airlines:

 مسیر پروازی ایرلاین اتریش Austrian Airlines + ایرلاین ایرکانادا Air Canada Airlines به مقصد جزیره پرنس ادوارد کانادا :
 فرودگاه امام خمینی تهران (IKA) <– فرودگاه وین Vienna اتریش (VIE) <– فرودگاه  تورنتو Toronto Pearson Intl کانادا (YYZ)<– فرودگاه Charlottetown پرنس ادوارد کانادا (YYG)
  مدت زمان تقریبی پرواز با ایرلاین اتریش Austrian Airlines + ایرلاین ایرکانادا Air Canada Airlines به مقصد جزیره پرنس ادوارد کانادا : 27 ساعت و 24 دقیقه

– ایرلاین لوفتانزا Lufthansa Airlines + ایرلاین ایرکانادا Air Canada Airlines:

 مسیر پروازی ایرلاین لوفتانزا Lufthansa Airlines + ایرلاین ایرکانادا Air Canada Airlines به مقصد جزیره پرنس ادوارد کانادا :
 فرودگاه امام خمینی تهران (IKA) <– فرودگاه وین Vienna اتریش (VIE) <– فرودگاه  تورنتو Toronto Pearson Intl کانادا (YYZ)<– فرودگاه Charlottetown پرنس ادوارد کانادا (YYG)
 مدت زمان تقریبی پرواز با ایرلاین لوفتانزا Lufthansa Airlines + ایرلاین ایرکانادا Air Canada Airlines به مقصد جزیره پرنس ادوارد کانادا : 27 ساعت و 24 دقیقه


مطالب مرتبط :

بازگشت بازگشت
خانه جستجو پشتیبانی