تم دارک سایت آماده است
اگر برای حالت مطالعه در حالت دارک راحت تر هستید آن را فعال کنید.

بزرگترین دروغ ها در مورد ویزا و مهاجرت کانادا

وی والت آمریکا کانادا ویزا و مهاجرت بزرگترین دروغ ها در مورد ویزا و مهاجرت کانادا

حقایق ویزا و مهاجرت كانادا

دروغ اول: ویزای تضمینی کانادا با ضمانت ۱۰۰%، دروغ “ویزای کانادا تضمینی” وقتی ملموس تر می شود که متوجه می شوید در انتهای سال ۲۰۲۰ میلادی، حدود ۹۰% متقاضیان ایرانی ویزای کانادا ریجکت شده اند .

دروغ دوم: اجبار متقاضیان ویزای کانادا به اخذ ویزای شینگن ، هیچ کجا جهت اخذ ویزای کانادا الزامی در داشتن ویزای شینگن ذکر نشده است هرچند این ویزا میتواند تاثیر مثبتی داشته باشد ولی مهمتر از ان سابقه سفر مثبت شخص متقاضی است

دروغ سوم: ویزای فوری کانادا ، ویزای فوری مولتیپل کانادا وجود ندارد. در ویزای کانادا مدت زمان مشخصی برای تائید مدارک وجود ندارد. متقاضی فقط می تواند زمان انگشت نگاری را در زمان کمتری انجام دهد و پروسه تائید مدارک توسط سفارت کانادا متغیر است. پس هیچگونه ویزای فوری مولتیپل کانادا وجود ندارد.

دروغ چهارم: در سفارت کانادا آشنا داریم!!! از بزرگترین مزایای سفارت کانادا، مشخص نبودن افراد و محل تائید مدارک است. پس، هیچگونه رانت، پارتی بازی و مواردی از این قبیل برای تضمین ویزای کانادا وجود ندارد و این ها همگی غریب است .

دروغ پنجم: گذاشتن دعوتنامه برای تضمینی شدن ویزای کانادا! باید بدانید دعوتنامه در صورتی می تواند شانس ویزا شدن را افزایش دهد که در کنار آن رابطه مستقيمى با سفر شخص شما به كانادا داشته باشد مثلا رابطه كارى يا فاميلي و غيره.

و اما مهم ترین نکته: عودت تمام وجه پرداختی در صورت ریجکت ویزای کانادا ، ممکن است شرکتی مدعی شود که در صورتی که ریجکت شوید تمام وجه را به شما مرجوع خواهد کرد. ما نمی خواهیم بگوییم هر کس این ادعا را داشت دروغ می گوید؛ فقط از شما می خواهیم کمی فکر کنید که وقتی برای ویزای کانادای شما اقدام می شود چه تضمینی و چه غیر تضمینی، چه با شینگن چه بدون شینگن در ابتدای امر باید هزینه های دولتی و انگشت نگاری سفارت كانادا را واریز کرد لازم به ذكر است كه این مبلغ، بدون احتساب هزینه های جانبی و غیره است.

خلاصه كلام داشتن شغل دائم، تمكن مالى خوب، تراول هيستورى قوى، برنامه سفر عالى در دريافت ويزاى كانادا مهم ترين عوامل مى باشند.


مطالب مرتبط :

بازگشت بازگشت
خانه جستجو پشتیبانی