تم دارک سایت آماده است
اگر برای حالت مطالعه در حالت دارک راحت تر هستید آن را فعال کنید.

بریتیش یا آمریکن ؟ کدام لهجه برای آزمون آیلتس بهتر است؟

وی والت مشترک کشورها اطلاعات کاربردی آزمون و یادگیری زبان بریتیش یا آمریکن ؟ کدام لهجه برای آزمون آیلتس بهتر است؟

بسیاری از افراد کمان میکنند که از آنجایی که آیلتس آزمونی است که توسط شورای فرهنگی انگلستان (British Council) و بخش ارزیابی زبان انگلیسی دانشگاه کمبریج انگلستان مدیریت می‌شود، صحبت کردن با لهجه انگلیسی در بخش گفتاری این آزمون بر لهجه آمریکن بهتر است و باعث کسب نمره بهتر در بخش Speaking این آزمون می‌شود.

کدام لهجه در آزمون آیلتس بهتر است؟ بریتیش یا آمریکن ؟

 اساسا لهجه هیچ اهمیتی در آزمون آیلتس ندارد و در حقیقت نمره شما به نوع تلفظ، روانی و درستی صحبت داوطلب بستگی دارد. تقریبا بر همه این را میدانند که زبان انگلیسی دارای دو لهجه British – American می باشد. هر کدام از این لهجه ها دارای تلفظ ها متفاوت، دیکته های مختلف و گرامر مختلف می باشد. اما نکته ای که بسیار در کلاس های آیلتس پرسیده می شود این است که آیلتس بریتیش است یا آمریکن ؟ پاسخ های بسیاری به این سوال داده می شود که تقریبا همه آنها نظرات شخصی است و هیچ منبع رسمی آن را بیان نمی کند.

IDP Australia ، British Council و Cambridge همه در وب سایت رسمی آیلتس بیان می کنند که اگر چه تمامی طراحان آیلتس از کشور هایی هستند که دارای زمینه بریتیش هستند ، آزمون آیلتس طوری طراحی شده است که بین المللی باشد و قسمت Listening آن ترکیبی از همه لهجه های آمریکایی، بریتانیایی استرالیایی ، کانادایی و نیوزلندی می باشد تا برای همه عادلانه باشد. پس مطمئن باشید که آیلتس هم American  است وهم British.

شما هم می توانید از هر لهجه ای که بیشتر به آن مسلط هستید در آیلتس استفاده کنید. اما یک نکته بسیار مهم در این بخش وجود دارد و آن حفظ ثبات است. یعنی این که اگر شما از ابتدا لهجه و یا Spelling بریتیش استفاده کردید بهتر است که با همان لهجه ادامه دهید. اگر نمی دانید کلمه ای که دارید استفاده می کنید دارای چه تلفظی است و یا دو تلفظ دارد یا نه حتما یک دیکشنری مناسب همانند Oxford و یا لانگمن استفاده کنید.


مطالب مرتبط :

بازگشت بازگشت
خانه جستجو پشتیبانی