تم دارک سایت آماده است
اگر برای حالت مطالعه در حالت دارک راحت تر هستید آن را فعال کنید.

برنامه مهاجرت کبک: Mon projet Québec


مهاجرت به کبک کانادا Mon projet Québec

Mon projet Québec یک سیستم مدیریت آنلاین برنامه مهاجرت است که توسط استان کانادایی کبک به منظور پردازش برنامه های تحت برنامه کارگر ماهر کبک  (QSWP) استفاده می شود.

QSWP یک برنامه مهاجرتی محبوب در کانادا است که متقاضیان موفق و خانواده های آنها پس از دریافت گواهی انتخاب کبک (Certificat de sélection du Québec ، یا CSQ ) از دولت کبک ، واجد شرایط اقامت دائم کانادا می شوند.

داوطلبان دعوت شده برای انتخاب از طریق QSWP باید از فضای امن Mon projet Québec  برای ارسال درخواست خود استفاده کنند.

Mon projet Québec به کاندیداها اجازه می دهد تا درخواست خود را برای CSQ تکمیل کنند ، پرداخت خود را بصورت آنلاین انجام دهند ، وضعیت برنامه خود را دنبال کنند ، تغییراتی در برنامه خود ایجاد کنند و در طول فرآیند به پیام های الکترونیکی شخصی دسترسی پیدا کنند.

Mon projet Québec یک سیستم مدیریت آنلاین برنامه مهاجرت است که توسط استان کانادایی کبک به منظور پردازش برنامه های تحت برنامه کارگر ماهر کبک (QSWP) استفاده می شود.

در زیر لیستی از سؤالات متداول در مورد Mon projet Québec وجود دارد .

Mon projet Québec  یک سیستم مدیریت آنلاین برنامه مهاجرت است که توسط استان کانادایی کبک به منظور پردازش درخواست های مربوط به گواهی انتخاب کبک  ( Certificat de sélection du Québec  یا CSQ) از طریق QSWP استفاده می شود . پس از دریافت CSQ ، متقاضیان موفق می توانند درخواست اقامت دائم کانادا را به اداره مهاجرت فدرال ارائه دهند.

زمینه های آموزشامتیاز ها
بخش الف12
بخش9
بخش ج6
بخش D2
بخش E ، F یا G0
بیشترین12 امتیاز

Mon projet Québe c در 5 ژانویه 2016 راه اندازی شد. کاندیداها برای مهاجرت به کانادا از طریق QSWP باید از فضای امن Mon projet Québec استفاده کنند تا بتوانند تحت عنوان QSWP درخواست مهاجرت به کانادا ارسال کنند.

شماره Mon projet کبک ، در حال حاضر برای متقاضیان تحت برنامه ماهر کارگر کبک فقط رزرو خواهد شد. متقاضیان برنامه québécoise ( de Pe’textérience de québécoise) (PEQ ، یا برنامه تجربه كبك ) قادر به ارسال درخواست به PEQ از طریق Mon projet Québec نیستند .

فقط متقاضیانی که پس از ارسال ابراز علاقه از طریق درگاه Arrima ، از وزارتخانه دعوت نامه دریافت کرده اند ، می توانند به حساب Mon Project Québec  خود برای ارسال درخواست برای گواهی انتخاب کبک یا CSQ دسترسی پیدا کنند .

بسته به اطلاعات ارائه شده توسط نامزد در هنگام ایجاد نمایه از طریق Mon projet Québec ، یک لیست چک اسناد شخصی برای نامزد ارائه می شود. هنگامی که وزارتخانه آماده پردازش یک برنامه است ، یک لیست شخصی از اسناد مورد نیاز به حساب Mon projet Québec  نامزد ارسال می شود . 

برای ارسال اسناد از طریق نامه 90 روز به نامزد داده می شود. پس از دریافت وزارتخانه این اسناد ، پردازش برنامه آغاز می شود. اگر یک نامزد نتواند سندی را در قالب درخواستی ارائه دهد ، باید توضیح کتبی را به وزارتخانه ارسال کند.

شماره. اسناد پشتیبان فقط پس از ارسال لیست شخصی اسناد مورد نیاز به حساب Mon projet Québec نامزد مورد نیاز ارسال می شوند .

Mon projet Québec فقط به زبان فرانسه موجود است. با این حال ، راهنماهای کاربر توضیح می دهند که چگونه می توانید یک حساب کاربری در Mon projet Québec و نحوه تکمیل درخواست مهاجرت ایجاد کنید ، در بخش “ابزارهای اسناد” در فضای امن Mon projet Québec به زبان فرانسه و انگلیسی در دسترس خواهید بود .

از ژانویه سال 2016 ، هر کسی که مایل به ارائه برنامه ای برای CSQ تحت برنامه کارگر ماهر در کبک است ، باید از سیستم مدیریت برنامه Mon Projet Québec استفاده کند.

آره. هزینه های پردازش دولت برای سال 2019 را می توان در جدول زیر بررسی کرد.

درخواست کنندههزینه
متقاضی اصلی798 دلار کانادا
همسر ، همسر واقعاً171 دلار کانادا
هر کودک وابسته171 دلار کانادا

آره. مهم است که هر دوره کار در بخش سابقه کار مشخصات دارای کد NOC مناسب باشد . 

می توان پس از ایجاد حساب کاربری در Mon projet Québec ، یک اجباری (یعنی وکیل یا مشاور مهاجرت کانادایی مجاز) اعلام کرد ، اما هنوز هم باید حساب هایی با ورود به سیستم به صورت جداگانه ایجاد شود و با آنها مدیریت شود.

اگر حداکثر تعداد برنامه هایی که توسط وزارتخانه ها دریافت می شود قبلاً به دست آمده است ، نامزدها قادر به فعال کردن عملکرد برای ارسال یک برنامه آنلاین نیستند. در صورت ارائه درخواست و هزینه های پرداخت شده در بازه زمانی مقرر (30 روز از تاریخ ارسال) ، حداکثر تعداد درخواست هایی که توسط وزارتخانه دریافت می شود ، محاسبه می شود. داوطلبان باید اطمینان حاصل کنند که پرداخت خود را به سرعت ارسال می کنند تا اطمینان حاصل شود که برنامه به طور رسمی شمرده شده است.

خیر ، برنامه های نسخه قابل چاپ به صورت آنلاین به Mon projet Québec منتقل نمی شوند .

خیر. متقاضی اصلی یک حساب واحد ایجاد می کند که از طریق آن یک درخواست مهاجرت برای اعضای همان خانواده ارسال می شود.

وزارتخانه اظهار داشت كه افراد باید  ظرف 90 روز از آغاز مشخصات خود درخواست خود را ارسال كنند و هزینه پردازش مورد نیاز را از طریق Mon projet Québec پرداخت كنند ، یا برنامه حذف شود.

مطالب مرتبط :

بازگشت بازگشت
خانه جستجو پشتیبانی