تم دارک سایت آماده است
اگر برای حالت مطالعه در حالت دارک راحت تر هستید آن را فعال کنید.

با کمک این بازی ها، فراگرفتن زبان انگلیسی را جذاب کنید

وی والت مشترک کشورها اطلاعات کاربردی آزمون و یادگیری زبان با کمک این بازی ها، فراگرفتن زبان انگلیسی را جذاب کنید

بازی هایی که میتوانید با کمک آنها زبان انگلیسی یاد بگیرید

همه روزه افراد بیشتری تصمیم به یادگیری زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم می گیرند و کشورهای زیادی زبان انگلیسی را به عنوان یکی از دروس در مدارس آموزش می دهند.اما سوالی که پیش می آید این است که چرا باید بخواهیم با صرف وقت و هزینه زیاد زبان انگلیسی یاد بگیریم؟ انگلیسی دومین زبان رایج در جهان و زبان رسمی پنجاه و سه کشور است. این زبان براساس الفبای ساده ای شکل گرفته و یادگیری آن بدون اغراق در مقایسه با سایر زبانها سریع و آسان تر است.

از طرفی اگر شما به دنبال یک شغل جدید با مزایای خوب هستید، اگر بخواهید سفری به کشورهای دیگر داشته باشید و یا اینکه برای ادامه تحصیل مهاجرت نمایید، تسلط به زبان انگلیسی از ضروریات است. در واقع فراگیری این زبان می تواند به پیشرفت شما در زندگی شخصی و حرفه ای کمک کند و شانس آشنایی با فرصت های شغلی جدید و آشنایی با مردم سایر کشورها با فرهنگ های متفاوت از سراسر جهان را بالا می برد.
انگلیسی زبان صنعت رسانه است! بسیاری از فیلم ها، کتاب ها و آهنگهای درجه یک به زبان انگلیسی معرفی و منتشر می شوند. از این رو، شما با یادگیری زبان انگلیسی به یک منبع بزرگ سرگرمی دست می یابید. و به فرهنگی جدید با درک بزرگتر دست می یابید.
یادگیری این زبان مهم است چرا که دسترسی بیش از نیمی از محتوای اینترنت را در اختیارتان قرار می دهد. اگر انگلیسی بلد باشید می توانید به میلیاردها صفحه از اطلاعات موجود در اینترنت دست پیدا کنید که برای دیگران قابل دسترس نیست.
.
در ادامه به معرفی دو سایت می پردازیم که به شما کمک می کند با روش های سرگرم کننده، بصورت آنلاین زبان انگلیسی خود را تقویت نمایید.

✳️ Learn Hip

چهار موضوع، مکالمه، نوشتن، خواندن و صحبت کردن همواره در آزمون های زبان انگلیسی مانند تافل، آیلتس مورد سنجش قرار میگیرد. شما با کمک این سایت می توانید توانایی های خود را تقویت نمایید. برای مثال تمرین مکالمه به تنهایی مشکل است. شما از بخش Conversation Cards، یک عنوان از میان ۵۰کارت را انتخاب می کنید. بعد از انتخاب موضوع، بصورت شانسی، سوال هایی به شما ارائه می شود، با پاسخ به هر سوال می توانید، سوال بعدی را درخواست کنید و مکالمه خود را تقویت نمایید.

✳️ The Game Gal

با کمک این سایت می توانید دایره لغات انگلیسی خود را گسترش دهید. این سایت بازی های مختلفی را برای تقویت زبان شما مانند Bingo، Alphabet Braintorm، word generatorو…. ارائه می دهد. برای مثال در بازی word generator در ابتدا موضوع کلی و سپس عنوان را انتخاب می نمایید، در ادامه کلمات مرتبط به عنوان به شما نشان داده می شود. اگر کلمه ای برایتان ناآشنا بود به دنبال معنای آن خواهید گشت.

مطالب مرتبط :

بازگشت بازگشت
خانه جستجو پشتیبانی