تم دارک سایت آماده است
اگر برای حالت مطالعه در حالت دارک راحت تر هستید آن را فعال کنید.

برنامه های عالی 10 شهر انتاریو کانادا برای بهبودی وضعیت اقتصادی مهاجران

وی والت آمریکا کانادا اطلاعات کاربردی اطلاعات کاربردی کانادا برنامه های عالی 10 شهر انتاریو کانادا برای بهبودی وضعیت اقتصادی مهاجران

مهاجران بیشتر تمایل دارند به شهرهای بزرگ کانادا مهاجرت کنند ، این مسئله چالشی را برای مناطق روستایی که میخواهند بازار کار خود را با مهاجران رونق بدهند ایجاد می کند.

پروژه آینده مهاجر ایده هایی را در مورد چگونگی جذب و حمایت از تازه واردان در مناطق روستایی کانادا ارائه می دهد. در زیر چتر دانشگاه رایرسون سکویی ایجاد می کند که در آن «ایده های خوبی» برای ادغام مهاجران در اختیار عموم قرار می گیرد.

آینده مهاجر همچنین نزدیک به 50 اقدام اجتماعی را معرفی کرده است، که به مهاجران نیوکامر برای موفقیت در باز اسکان کمک میکند.

ما در این پست از وبسایت مرجع آمریکا و کانادا شهر های انتاریو را قرار داده ایم اما شما میتوانید لیست کامل را از اینجا به دست بیاورید.

گوئلف – انتاریو کانادا

جیم استیل ، مدیرعامل Danby کانادا، لایحه حمایت از 50 خانواده سوری را تأیید کرد اما این اقدامات در همین جا متوقف نشد. وی برای کمک به اسکان این خانواده ها ساختار سازمانی داوطلب را معرفی کرد. سپس Danby یک برنامه آموزشی 90 روزه به نام “سهولت در کانادا” ایجاد کرد که به کارمندان تازه وارد کمک می کند تا آموزش زبان در محل کار و پشتیبانی مهارت های تجاری را داشته باشند.

همیلتون – انتاریو کانادا

تعدادی از گروه های اجتماعی با هم همکاری کردند تا از طریق هشتگ #همیلتون برای همه (#HamiltonForAll) علیه جنایات نفرت زدائی کنند ،  اگرچه این کارزار به پایان رسیده است اما هشتگ همچنان فعال است.

خلیج شمالی – انتاریو کانادا

افراد نیوکامر در خلیج شمالی می توانند برای کمک به هزینه های تحصیل یا صدور گواهینامه از طریق “برنامه وام شغلی مهارت های تازه وارد” ، تا 5000 دلار لون دریافت کنند ، North Bay همچنین قرار است پایلوت مهاجرت شمالی روستایی خود را راه اندازی کند .

اتاوا – انتاریو کانادا

مرکز بهداشت تازه وارد اتاوا خدمات جدید مراقبت های بهداشتی از نظر فرهنگی را به مهاجران جدید ارائه می دهد ، آنها خدمات ترجمه ، خدمات سلامت و مراقبت های اولیه را ارائه می دهند.

اوون ساوند – انتاریو کانادا

در پاسخ به هجوم آوارگان سوری در سال 2016 ،یک زوج محلی برای کمک به تازه واردان در تمرین زبان انگلیسی ، یک مدرسه زبان به نام مرکز زبان آردن راه اندازی کردند. این مرکز همچنین میزبان مناسبت های اجتماعی است و به افراد نیوکامر کمک می کند تا در جامعه ادغام شوند.

شهرستان پیل – انتاریو کانادا

مرکز تازه وارد پیل و انجمن انتاریو برای توسعه و پیشرفت آینده جامعه ” ابتکار اشتغال روستایی ” را برای کمک به مهاجران بیکار یا کم کار ایجاد کردند تا در رشته تحصیل خود کار پیدا کنند.

پیتربرو – انتاریو کانادا

مرکز جدید کانادایی ها در پیتبورو ، آشپزخانه نیو کامر ها را در سال 2016 راه اندازی کرد ، هدف این ابتکار این بود که به زنان تازه وارد فرصت یادگیری زبان انگلیسی و یادگیری مهارتهای کارآفرینی را ارائه بدهد ، آشپزخانه تازه واردان دو سال فعالیت کرد و اکنون فرصت های آموزش/تعلیم کوتاه مدت در زمینه مدیریت غذا و ایمنی آشپزخانه را فراهم می کند.

خلیج تندر – انتاریو کانادا

علاوه بر اینکه بخشی از برنامه مهاجرت روستایی شمالی است ، خلیج تندر سیستم جستجوی شغلی نیز ایجاد کرده است که هدف آن کانکت شدن مهاجران با کارفرمایان در منطقه شمال شرقی انتاریو است ، انجمن چند فرهنگی Thunder Bay با کمک به کارفرمایان برای استخدام کارگران خارجی ، بر جذب تعدداد بیشتری از مهاجران متمرکز شده است.

تورنتو – انتاریو کانادا

شهرهای مهاجرتی همچنین سر به سازمان های مستقر در تورنتو زدند ، اگرچه مرکز اصلی شهری در جذب مهاجران مشکلی ندارد . با این حال ، برخی اقدامات شهرهای بزرگ در مناطق روستایی جابجایی و تحرکاتی ایجاد کرده است. به عنوان مثال (که بهتر این موضوع را درک کنید): آشپزخانه نیوکامرها در پیتربرو ، از آشپزخانه نیو کامر های  تورنتو الهام گرفته شده و همچینین هشتک # هیلتون برای همه پس از اقدامات تورنتو که با هشتک # تورنتو برای همه بود الگوبرداری شده است.

مرکز اسکیدینگ تورنتو نیز Business Out of Box را آغاز کرد ، که فرصتی را برای کارآفرینان مشتاق کم درآمد فراهم می کند که میتوانند بیزینس خود را از کانتینرهای قابل حمل و جابجایی شروع کنند. برای بهتر متوجه شدن این موضوع به عکس زیر توجه کنید:

همچنین ، هیئت مدرسه منطقه تورنتو ، معلمان را در جهت باز کردن تعصبات و آموزش به دانش آموزان چندفرهنگی خود ، به پیاده روی میبرد. این پیاده روی به طوری برنامه ریزی شده که معلمان و دانش آموزان را با هم بهتر آشنا میسازد یعنی فرصتی برای آموزش و یادگیری چند فرهنگی از طریق تجربه زندگی را ارائه میدهد.

ویندزور – انتاریو کانادا

برنامه مشارکت “ارزش ما /  WE Value Partnership ” تعدادی ابزار آنلاین برای کانکت شدن افراد نیوکامر (تازه واردان) با ارائه دهندگان خدمات محلی ارائه می دهد ، مشاوران “مذاکره/settlement” از YMCA جنوب غربی انتاریو با ویندزوریت های جدید همکاری خواهند کرد تا یک طرح برای کمک به موفقیت در جامعه ایجاد کنند.


مطالب مرتبط :

بازگشت بازگشت
خانه جستجو پشتیبانی