تم دارک سایت آماده است
اگر برای حالت مطالعه در حالت دارک راحت تر هستید آن را فعال کنید.

اکسپرس اینتری کانادا – کاندیداها


اکسپرس اینتری کانادا

Express Entry ، سیستم جدید انتخاب مهاجرت در کانادا ، در تلاش است تا روند مهاجرت را برای نامزدها ساده تر و سریعتر کند.

Express Entry به خودی خود یک برنامه مهاجرتی نیست ، بلکه سیستمی است که توسط مهاجرت و شهروندی کانادا (IRCC) برای انتخاب نامزدهای مهاجرت به کانادا با استفاده از برنامه های مهاجرت اقتصادی زیر استفاده می شود:

فرآیند اکسپرس اینتری کانادا

صلاحیت خود را تعیین کنید

داوطلبان واجد شرایط برای مهاجرت به کانادا تحت برنامه مهاجرت اقتصادی فدرال ممکن است وارد استخر ورودی اکسپرس شوند. در نتیجه ، اولین قدم که باید برداشته شود ، تعیین صلاحیت شما برای یکی از این برنامه ها است.

با تکمیل فرم ارزیابی رایگان CanadaVisa ، می توانید تعیین کنید که آیا واجد شرایط ورود به استخر ورود به سیستم Express هستید یا خیر. تیم ما فرم تکمیل شده شما را بررسی می کند و به سرعت به شما اطلاع می دهد که آیا واجد شرایط بودن هستید یا خیر.

اگر واجد شرایط باشید می توانید به مرحله بعدی روند بروید.

اگر در حال حاضر واجد شرایط نیستید ، می توانید با بهبود عوامل اصلی سرمایه انسانی خود در زمینه هایی از جمله مهارت های خود ، تجربه کار ، توانایی زبان و اعتبار تحصیلات واجد شرایط واجد شرایط بودن شوید. واجد شرایط بودن برای یکی از برنامه های مهاجرت اقتصادی فدرال ، اولین قدم برای مهاجرت به کانادا از طریق Express Entry است.

چگونه شرکت حقوقی مهاجرت کمپبل کوهن می تواند کمک کند

با بیش از 35 سال موفقیت ، وکیل دیوید کوهن و تیم حرفه ای وی می توانند در مهاجرت به کانادا به شما کمک کنند.

  • ما به شما کمک می کنیم تا یک برنامه دقیق را برای استخر آماده کنید.
  • ما هشدارهای شغلی مربوط به شغل شما ارائه می دهیم و بین نامزدها و کارفرمایان کانادایی ارتباط برقرار می کنیم. این شانس شما را برای فرود یک شغل ماهر و دعوت به درخواست افزایش می دهد.
  • ما تمام اسناد پشتیبان شما را مرور می کنیم ، درخواست خود را در بازه زمانی مشخص ارسال می کنیم ، و ضمن برقراری ارتباط با دولت از طرف شما ، آن را پیگیری می کنیم.

لطفا بسته به جایی که در این مرحله هستید ، از سه گزینه در بالای این صفحه انتخاب کنید.

نمایه اکسپرس ورود آنلاین را تکمیل کنید

نامزدهای اقامت دائم کانادا که واجد شرایط یکی از برنامه های مهاجرت اقتصادی فدرال هستند ، با ایجاد یک پروفایل آنلاین ابراز علاقه خود را برای مهاجرت به کانادا ابراز می کنند. آنها اطلاعاتی در مورد مهارت ها ، تجربه کار ، توانایی زبان ، آموزش و سایر اطلاعات شخصی ارائه می دهند.

داوطلبانی که معیارهای یکی از برنامه های فوق الذکر مهاجرت اقتصادی فدرال را برآورده می کنند ، در جمع کاندیداها قرار می گیرند که طبق یک سیستم رتبه بندی جامع ، رتبه بندی می شوند . اگر یک نامزد قبلاً یک پیشنهاد شغلی معتبر از یک کارفرمای کانادایی یا نامزدی استانی نداشته باشد ، می تواند در بانک کار کانادا ثبت نام کند. از تاریخ 6 ژوئن 2017 ، ثبت نام در بانک کار کانادا دیگر الزامی نیست. با این وجود ، ثبت نام در بانک شغل ممکن است باعث بهبود دید یک نامزد برای کارفرمایان کانادایی شود.

نحوه افزایش امتیاز در اکسپرس اینتری

داوطلبان موجود در استخر ورودی اکسپرس طبق سیستم رتبه بندی جامع رتبه بندی می شوند که نامزدها را تحت مؤلفه های زیر قرار می دهد:

  • عوامل اصلی سرمایه انسانی؛
  • همراهی همسر یا عوامل شریک عرف در صورت لزوم
  • عوامل انتقال مهارت؛ و
  • عوامل مرتبط با نامزدی استانی ،  پیشنهاد مقدماتی اشتغال مرتب ، تجربه تحصیل در کانادا ، یک خواهر و برادر در کانادا ، و یا توانایی زبان فرانسه. 

درمجموع ، 1200 امتیاز تحت  سیستم جامع رتبه بندی (CRS) موجود است.

دولت کانادا کاندیداها را از استخر ورودی اکسپرس مطابق رتبه خود انتخاب می کند. بر این اساس ، به نفع یک کاندیدا است که تلاش کنید تا رتبه خود را در استخر اکسپرس اینتری بهبود بخشد تا بیشترین شانس خود را برای دریافت دعوت نامه برای درخواست اقامت دائم داشته باشد.

برای درخواست اقامت دائم دعوت نامه دریافت کنید و درخواست خود را ارسال کنید

دولت کانادا و دولتهای استانی و همچنین کارفرمایان کانادایی قادر به انتخاب مهاجران جدید از استخر اکسپرس ورود هستند.

از کاندیداهای بالاترین رتبه (یعنی نامزدهایی که بهترین فرصت برای موفقیت اقتصادی در کانادا را دارند) و افراد دارای پیشنهادهای شغلی معتبر یا نامزدهای استانی ، دعوت می شوند تا برای اقامت دائم کانادا اقدام کنند . از این مرحله ، نامزدها 60 روز فرصت دارند تا درخواست الکترونیکی برای اقامت دائم ارائه دهند. IRCC در صدد پردازش برنامه ها در مدت شش ماه از تاریخ ارسال است.

داوطلبان باید اطمینان حاصل کنند که کلیه فرم های لازم را تکمیل کرده و کلیه مدارک پشتیبان را در این بازه زمانی ارائه می دهند. پس از اتمام مراحل ، نامزدهای موفق و وابستگان آنها (همسر و فرزندان) به عنوان اقامت دائم در کانادا به سر می برند.

داوطلبانی که در استخر ورودی اکسپرس دریافت می کنند و پس از 12 ماه دعوت به درخواست اقامت دائم در کانادا را دریافت نمی کنند ، ممکن است مشخصات خود را دوباره ارسال کرده و در صورت احراز ضوابط حداقل یکی از برنامه های مهاجرت اقتصادی دوباره وارد استخر شوند.

نحوه آماده سازی برای ورود سریع

  • برای امتحانات زبان آماده شوید
    • تست زبان انگلیسی ، از جمله سیستم  بین المللی تست زبان انگلیسی (IELTS)  – آزمون عمومی و CELPIP: برنامه شاخص سطح مهارت انگلیسی انگلیسی کانادا – آزمون عمومی.
      • دوره آنلاین آماده سازی IELTS را امتحان کنید  – نتایج لازم برای مهاجرت به کانادا را تهیه و دریافت کنید.
    • تست زبان فرانسه ، از جمله (Test d’évaluation du français (TEF کانادا ،
      و (Test de connaissance du français (TCF کانادا.
  • اعتبارنامه های خارجی خود را مطابق با استانداردهای کانادایی ارزیابی کنید.
  • درباره سیستم جامع رتبه بندی (CRS) بیشتر بدانید و از  ابزار رایگان ماشین حساب CRS استفاده کنید.
  • با موارد غیرقابل قبول پزشکی  یا موارد غیرقانونی کیفری که ممکن است داشته باشید برخورد کنید.
  • برنامه های نامزد استان را که دارای یک جریان پیشرفته همگام با Express Entry هستند ، مرور کنید .
  • برای جستجوی موقعیتهای موجود در سراسر کانادا از ابزار جستجوی کار استفاده کنید .

مطالب مرتبط :

بازگشت بازگشت
خانه جستجو پشتیبانی