تم دارک سایت آماده است
اگر برای حالت مطالعه در حالت دارک راحت تر هستید آن را فعال کنید.

اپلیکیشن های موردنیاز تازه واردین کانادا

وی والت آمریکا کانادا اطلاعات کاربردی اطلاعات کاربردی کانادا اپلیکیشن های موردنیاز تازه واردین کانادا

اپ های موردنیاز تازه واردین کانادا

Transit app : ترانزیت‌اپ که در واقع یک اپلیکیشن اتوبوس و مترو است ویژه‌ی استفاده‌کنندگان از سرویس‌های حمل و نقل عمومی تورنتو به حساب می‌آید. که مسیر همه‌ی خطوط مترو و اتوبوس، زمان توقف هر کدام در هر ایستگاه و نزدیک‌ترین ایستگاه به شما را نشان می‌دهد. و اتفاقات و توقف‌های پیش‌بینی‌نشده (مانند از کار افتادن اتوبوس، یا ترافیک بیش از حد یک خط) را اعلام می‌کند.

Toronto parking finder : سخت‌تر از رانندگی در ترافیک تورنتو، پیدا کردن پارکینگ و جای پارک در این شهر است. این اپلیکیشن، نزدیک‌ترین جای‌پارک‌ها و پارکینگ‌ها به مقصد شما را نشان می‌دهد. بعلاوه، مدت زمان استفاده شما از دستگاه‌های پارکومتر را نیز اعلام می‌کند تا توقف بیش از حدتان در یک جای پارک، منجر به جریمه نشود.

هونک (Honk): هونک به عنوان یکی از اپلیکیشن های کاربردی در کانادا فقط برای سیستم عامل iOS در دسترس است. تخصص اصلی هونک، یافتن پارکینگ و جای پارک است. هونک برایتان جای پارک پیدا می‌کند، از ماشین‌تان بعد از پارک شدن عکس می‌گیرد. دستیار صوتی‌ هونک به شما هشدار می‌دهد که زمان استفاده‌ی شما از پارکینگ نزدیک شده است. و فاصله‌ی دقیق شما تا محل پارک ماشین‌تان را بر حسب متر نشان می‌دهد و می‌گوید از کدام مسیر به سمت ماشین‌تان بروید تا زودتر برسید.

گوگل‌مپ (GOOGLE MAPS): گوگل مپ اگرچه شاید از خیلی اپلیکیشن‌های مسیریاب دیگر، ویژگی‌ها و آپشن‌های غیرضروری کمتری داشته باشد، اما کار اصلی خود، یعنی مسیریابی را عالی انجام می‌دهد. مسیرها در این اپلیکیشن، کاملاً واضح‌اند. دستیار صوتی این اپلیکیشن، شما را هنگام رانندگی از نگاه کردن به صفحه گوشی خود بی‌نیاز می‌کند.

بعلاوه در این اپلیکیشن می‌توانید عوارضی‌ها، بزرگراه‌ها را فیلتر کنید تا بهترین و راحت‌ترین مسیر به سمت مقصدتان را بیابید. برای این‌که در وقت‌تان صرفه‌جویی کنید، پیشنهاد می‌کنیم با شناسه‌ی گوگل خود وارد این اپلیکیشن شوید. و آدرس منزل و محل کارتان را نشانه‌گذاری کنید تا مجبور نباشید هر روز آدرس مبدا و مقصدتان را دوباره وارد کنید. پس گوگل مپ نیز یکی دیگر از اپلیکیشن های کاربردی در کانادا است.

وِیز (WAZE): رانندگی در شهرهای بزرگ، به خاطر مواجه شدن با ترافیک‌های سنگین، تصادف‌ها، و وقفه‌های پیش‌بینی‌نشده، تبدیل به کابوس شده است. اما اگر از وِیز استفاده کنید، خیال‌تان راحت است که کاربران، همیشه هم‌زمان، نقشه‌ها را در زمان واقعی آپدیت می‌کنند.

از این رو، می‌توانید با خیال راحت مسیرتان را انتخاب کنید یا در صورت نیاز، به محض اعلام اپلیکیشن، مسیرتان را تغییر دهید. هنگام رانندگی با وِیز، گوش‌تان به هشدارهای اپلیکیشن باشد. چون ممکن است هر لحظه به شما اخطار دهد که پانصد متر جلوتر، تصادف شده است و دارد ترافیک می‌شود. از این جهت، ویز نیز یکی از بهترین و مفیدترین اپلیکیشن های کاربردی در کانادا خواهد بود.

گَس‌بادی (GAS BUDDY): این اپلیکیشن برای سیستم‌های عامل اندروید، iOS، ویندوز، بلک‌بری در دسترس است. کار با اپلیکیشن گَس‌بادی خیلی لذت‌بخش است. با توجه به متغیربودن قیمت بنزین در کانادا، این اپلیکیشن، قیمت بنزین را به صورت لحظه‌ای گزارش می‌دهد. و ارزان‌ترین پمپ‌بنزین به شما را نشان خواهد داد. بعلاوه، می‌توانید از ابزار محاسبه‌ی هزینه بنزین در سفرها استفاده کنید تا از نظر مصرف سوخت، به‌صرفه‌ترین سفر را داشته باشید. یادتان نرود خودتان هم می‌توانید قیمت بنزینی که زده‌اید را در گَس‌بادی وارد کرده و امتیاز و جایزه بگیرید.

Street food Toronto : اگر وسط روز احساس گرسنگی کردید و خواستید سریع غذایی بخورید و به کارتان برگردید، این اپلیکیشن که یکی از اپلیکیشن های کاربردی در کانادا برای سفارش غذا است. که تمام رستوران‌ها و فست‌فودهای نزدیک به شما و ساعت کارشان را نشان می‌دهد.

Quench : در تورنتو ایستگاه‌های بسیار زیادی برای خرید آب تصفیه‌شده وجود دارد که می‌توانید بطری آب‌تان را با هزینه‌ای بسیار اندک، پر کنید. بسیاری از مردم تورنتو نیز به جای خرید آب معدنی، از همین روش برای رفع تشنگی خود استفاده می‌کنند. اپلیکیشن کوئنچ نزدیک‌ترین ایستگاه‌های خرید آب را به شما نشان می‌دهد و به کاربران امکان می‌دهد خودشان ایستگاه‌های جدید را به اپلیکیشن اضافه کنند

و به کیفیت، دما و پاکیزگی آبِ ایستگاه‌های موجود، نمره‌ای بین 1 تا 3 بدهند. پس اگر زیاد آب می‌نوشید و می‌خواهید با خرید آب‌های تصفیه‌شده به جای آب معدنی، در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید، کوئنچ حتما یکی از اپلیکیشن های کاربردی در کانادا برای شما خواهد بود.

سفارش قهوه (Ritual): معمولا در روزهای عادی، صف قهوه در کافه‌ها طولانی و گاه کلافه‌کننده است. این اپلیکیشن به شما امکان می‌دهد قهوه‌ی خود را به نزدیک‌ترین کافه سفارش دهید. هر وقت قهوه‌تان آماده شده، خود اپلیکیشن به شما اطلاع می‌دهد که «سفارش شما حاضر است». و می‌توانید برای گرفتن آن، به کافه مراجعه کنید و بدون صف، قهوه‌تان را تحویل بگیرید.

Kijiji : خرید و فروش ، اجاره مسکن برای زندگی کانادا ؛ نمی‌توان از اپلیکیشن های کاربردی در کانادا صحبت کرد و اسمی از کی‌جی‌جی نیاورد. کی‌جی‌جی پرکاربردترین مارکت آنلاین در کانادا است و کارکردی مشابه اپلیکیشن دیوار در کشور خودمان دارد. در این اپلیکیشن می‌توانید برای فروش وسایل دست دوم، خانه و آپارتمان، و حتا پیدا کردن شغل، آگهی بگذارید. و به صورت مستقیم، با فروشنده یا خریدار وارد مذاکره شوید. ثبت آگهی در کی‌جی‌جی مانند سایت دیوار خودمان، رایگان است.

ایربی‌اِن‌بی (Airbnb): این اپلیکیشن نه تنها یکی از اپلیکیشن های کاربردی در کانادا است بلکه در سراسر جهان به عنوان اپلیکیشنی محبوب و پرکاربرد شناخته می‌شود.  با این اپلیکیشن می‌توانید خانه یا اتاقی را به صورت کوتاه‌مدت و با هزینه‌ای بسیار کم اجاره کنید.

افرادی که خانه یا اتاق برای اجاره دارند نیز می‌توانند در این اپلیکیشن ثبت‌نام کرده و واحد یا اتاق خود را برای اجاره تبلیغ کنند.

کانادا نیوزپیپر (Canada Newspaper): برای کسانی که اهل پیگیری اخبار هستند، این اپلیکیشن یکی از اپلیکیشن های کاربردی در کانادا خواهد بود. با این اپلیکیشن می‌توانید خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخبار روزنامه‌های کانادا را مطالعه کنید.

این اخبار به تفکیک موضوعات و شهرهای مختلف دسته‌بندی شده‌اند و می‌توانند با انتخاب دسته‌های مورد نظرتان، سریع‌تر به اخبار مطلوب خود برسید.

اپلیکیشن آزمون شهروندی کانادا (Canada Citizenship Test): بسیاری از کسانی که به کانادا مهاجرت می‌کنند، طبیعتا با وضعیتِ اقامت دائم در این کشور هستند. و روزی خواهد رسید که درخواست شهروندی دهند. یکی از شرایط اخذ شهروندی کانادا شرکت در آزمون شهروندی است.

یکی از اپلیکیشن های کاربردی در کانادا برای تمرین آزمون شهروندی، اپلیکیشنی با نام آزمون شهروندی کانادا (Canada Citizenship Test) است.

این آزمون شما را با قوانین حاکم بر شهروندی کانادا و سوالات آزمون شهروندی آشنا می‌سازد.

اپلیکیشن خرید خانه در کانادا (Zolo): اپلیکیشن رایگان املاک و مستغلات Zolo از لیست های محلی نیز پشتیبانی می کنند ، خانه ای را که دوست دارید پیدا کنید. Zolo برنامه مشابه دیوار در کانادا است که شما با استغاده از این اپلیکیشن می توانید 150،000+ خانه برای فروش را در سراسر کانادا را جستجو کنید. این اپلیکیشن هر ماه توسط بیش از 6 میلیون کانادایی مورد استفاده قرار می گیرد. عکس ها و اطلاعات و نقشه این اپلیکیشن خرید خانه در کانادا نیز بسیار عالی است!


مطالب مرتبط :

بازگشت بازگشت
خانه جستجو پشتیبانی