تم دارک سایت آماده است
اگر برای حالت مطالعه در حالت دارک راحت تر هستید آن را فعال کنید.

افزایش مبلغ برنامه مهاجرتی سرمایه گذاری EB5 آمریکا


برنامه سرمایه گذار مهاجر EB-5

قانون جدید در 2022 سرمایه گذاران EB-5 در آمریکا متقاضی را ملزم می کند که حداقل 1,050,000 دلار – یا 800,000 دلار در مناطق ضعیف اقتصادی – و حداقل 10 شغل برای تضمین اقامت دائم ایجاد کنند.

محبوب‌ترین مسیر EB-5 به سرمایه‌گذاران امکان می‌دهد منابع را در مراکز منطقه‌ای جمع کنند و اشتغال‌زایی غیرمستقیم را بشمارند، با این اخطار که چنین مراکزی باید به‌طور منظم توسط کنگره تأیید مجدد شوند.

پرونده هایی که تا قبل از این تاریخ ارسال شوند شامل این افزایش مبلغ نخواهند بود.


براساس یک قانون جدید منتشر شده توسط وزارت امنیت داخلی ایالات متحده ، چندین تغییر در برنامه سرمایه گذار مهاجرین EB-5 وارد 21 نوامبر 2019 شد.

قانون 2019 برنامه EB-5 را توسط:

  • ارائه تاریخ اولویت برای برخی از سرمایه گذاران EB-5؛
  • افزایش حداقل مقدار سرمایه گذاری مورد نیاز برای پاسخ به تورم.
  • اصلاح برخی از تعیین های منطقه هدف اشتغال (TEA).
  • شفاف سازی روشهای USCIS برای از بین بردن شرایط در اقامت دائم. و
  • انجام سایر اصلاحات فنی و منطبق.

حفظ تاریخ اولویت

  • برخی از سرمایه گذاران مهاجر هنگام ارائه یک دادخواست جدید ، اولویت درخواست طلب EB-5 را که قبلاً تأیید شده است ، حفظ خواهند کرد.

افزایش حداقل سرمایه گذاری

  • حداقل مبلغ سرمایه گذاری استاندارد برای پرداخت تورم به 1.8 میلیون دلار (از 1 میلیون دلار) افزایش یافته است.
  • حداقل سرمایه گذاری در یک TEA برای پرداخت تورم به 1,050,000 دلار یا 800,000 دلار افزایش یافته است.
  • تعدیل های آتی نیز به تورم گره خورده است (بر اساس شاخص قیمت مصرف کننده برای همه مصرف کنندگان شهری یا CPI-U) و هر 5 سال یک بار اتفاق می افتد.

مقاصد هدفمند منطقه اشتغال (TEA)

  • اکنون ما مستقیماً تعیین TEA های بیکاری بالا را بررسی و تعیین خواهیم کرد. ما دیگر از تعیین نامهای TEA ساخته شده توسط دولتهای ایالتی و محلی استفاده نخواهیم کرد.
  • TEA های خاص با بیکاری بالا ، اکنون از ترکیبی از دستگاه های سرشماری تشکیل شده اند که شامل دستگاه ها یا دستگاه های پیوسته ای است که در آن شرکت تجاری جدید به طور عمده تجارت می کند ، از جمله هر یا تمام دستگاه های مستقیم مجاور.
  • به شرط آنکه میانگین بیکاری حداقل 150٪ از میانگین بیکاری در سطح ملی را تجربه کرده باشند ، ممکن است TEA شامل شهرها و شهرهایی با جمعیت 20،000 یا بیشتر در خارج از مناطق آماری کلانشهرها باشد.
  • این تغییرات به سرمایه گذاری مستقیم به مناطقی که بیشتر نیاز دارند کمک می کند و قوام چگونگی تعریف مناطق بیکاری بالا در برنامه را افزایش می دهد.

روشهای روشن برای حذف شرایط در محل اقامت دائم

  • قانون جدید مشخص می کند که اعضای خانواده مشتق (به عنوان مثال ، همسر و فرزندانی که وضعیت مهاجرت آنها از وضعیت یک درخواست کننده کمک اولیه است) که دارای اقامت دائم قانونی هستند ، باید بطور مستقل پرونده کنند تا شرایط را در محل اقامت دائم خود حذف کنند.
  • قانون جدید شامل انعطاف پذیری در مکان های مصاحبه است. و
  • قانون جدید این آیین نامه را به روز می کند تا روند فعلی صدور کارت های سبز را منعکس کند.

اعلامیه شناسایی اعضای اقدام اقدام

در تاریخ 30 نوامبر 2018 ، ژانگ در مقابل USCIS ، شماره 15-cv-995 ، دادگاه منطقه ایالات متحده برای ناحیه کلمبیا یک کلاس را تأیید کرد که شامل هر فرد با یک فرم I-526 ، دادخواست مهاجرتی توسط Alien Investor ، این تنها مبلغ درآمدهای سرمایه گذاری وام که توسط دارایی های خود شخص تأمین نشده بود ، رد یا رد می شود. دادگاه منطقه ای ایالات متحده برای ناحیه کلمبیا این تکذیب ها را خالی کرد و به USCIS دستور داد تا دادخواست ها را دوباره بررسی کند.

اگر فکر می کنید شما یک I-526 انکار تنها بر روی این زمین دریافت کرده اند و می خواهم به خودتان را شناسایی به عنوان یک عضو کلاس بالقوه، لطفا به این ایمیل ، با استفاده از خط موضوع “ژانگ کلاس،” و موارد زیر را ارائه دهید:

1. نام

2. شماره خارجی (در صورت وجود)

3. تاریخ تولد

4. شماره رسید I-526 (در صورت موجود بودن)

5- تاریخ انکار I-526

6. کپی انکار I-526 (در صورت وجود)

توجه : شناسایی به عنوان یک عضو بالقوه کلاس در معرض تأیید USCIS است و هیچ حق فوری اعطا نمی شود ، زیرا دادخواست های مهاجر باید کلیه شرایط لازم را داشته باشد و تصمیم دادگاه در حال حاضر مورد تجدید نظر قرار گرفته است.

هشدار : در ماه مه 2019 ، ما به همه طلبکارانی که درخواست آنها را رد کردیم و به درخواست کننده هایی که طومارهای I-526 خود را پس گرفتند ، نامه فرستادیم. ما می خواستیم اطمینان حاصل کنیم که به همه اعضای بالقوه کلاس اطلاع داده ایم. اگر این اعلان را دریافت کرده اید و معتقد نیستید که عضو بالقوه کلاس هستید ، لطفاً نامه را نادیده بگیرید. نیازی به اقدام بیشتر نیست.

بروزرسانی : در تاریخ 28 ژانویه 2019 ، تصمیم دادگاه را تجدید نظر کردیم. دادگاه در طول مدت تجدید نظر در دادگاه عالی دستور خود را حفظ کرده است. این بدان معناست که ، در حالی که مدت اقامت در کار است ، ما این درخواست ها را دوباره بررسی نمی کنیم. تا زمانی که دادگاه عالی چگونگی رسیدگی به درآمدهای وام سرمایه گذاری شده را که توسط دارایی های خود شخص تأمین نشده است ، تصمیم بگیرد ، اگر این موضوع تنها مبنای انکار باشد ، هیچ اقدامی در مورد پرونده ها انجام نخواهیم داد.

اعلامیه حریم خصوصی DHS

قدرت ها: اطلاعاتی که USCIS از شما درخواست می کند که نامه الکترونیکی خود را به USCIS ارائه دهید ، و مدارک مرتبط با آن ، در بخش های قانون مهاجرت و ملیت بخش های 103 و 203 (ب) (5) و عنوان 8 قانون آیین نامه فدرال بخش های 103 جمع آوری شده است. و 204.6.

هدف: هدف اصلی برای ارائه اطلاعات درخواست شده از طریق ایمیل ، تعیین صلاحیت شما به عنوان عضو کلاس و در صورت چنین شرایطی ، تصمیم گیری در مورد تجدیدنظر در فرم درخواست I-526 خود است.

سلب مسئولیت : اطلاعاتی که شما ارائه می دهید داوطلبانه است. با این وجود ، عدم ارائه اطلاعات درخواستی ، از جمله شماره تأمین اجتماعی شما (در صورت وجود) و هرگونه شواهد درخواستی ، ممکن است تصمیم نهایی را به تأخیر بیندازد و یا نتواند USCIS نتواند شما را به عنوان یک عضو بالقوه کلاس شناسایی کند.

استفاده های روتین: DHS ممکن است اطلاعاتی را که در ایمیل خود ارائه می دهید و مدارکی در مورد درخواست های اضافی با سایر سازمان های دولتی فدرال ، ایالتی ، محلی ، و خارجی و سازمان های مجاز به اشتراک بگذارید. 

DHS از موارد معمول تأیید شده شرح داده شده در سیستم منتشر شده مربوط به اطلاعیه های سوابق [DHS / USCIS / ICE / CBP-001 فایل خارجی و سیستم ردیابی پرونده ملی ، سوابق DHS / USCIS-007 سیستم اطلاعات و مزایای DHS / USCIS-018 مهاجرت بیومتریک و سابقه و هدف] و ارزیابی های تأثیر حریم خصوصی منتشر شده [DHS / USCIS / PIA-016 (الف) سیستم اطلاعات برنامه کاربردی مرتبط با رایانه و سیستم های مرتبط] ، که می توانید در www.dhs.gov/privacy پیدا کنید . 

DHS همچنین ممکن است این اطلاعات را در موارد مناسب برای اهداف اجرای قانون یا به نفع امنیت ملی به اشتراک بگذارد.

USCIS برنامه EB-5 را اجرا می کند. براساس این برنامه ، سرمایه گذاران (و همسران آنها و فرزندان مجرد زیر 21 سال) واجد شرایط هستند که در صورت تمایل به درخواست گرین کارت (اقامت دائم) اقدام کنند.

  • سرمایه گذاری لازم را در یک شرکت تجاری در ایالات متحده انجام دهید. و
  • برای ایجاد یا حفظ 10 شغل دائم تمام وقت برای کارگران واجد شرایط ایالات متحده برنامه ریزی کنید.

این برنامه با نام EB-5 به نام ویزای اولویت اول پنجم اشتغال که شرکت کنندگان دریافت می کنند شناخته شده است.

کنگره برنامه EB-5 را در سال 1990 ایجاد کرد تا اقتصاد ایالات متحده را از طریق اشتغال زایی و سرمایه گذاری سرمایه گذاران خارجی تحریک کند. در سال 1992 ، کنگره برنامه سرمایه گذار مهاجر را ایجاد کرد ، همچنین به عنوان برنامه مرکز منطقه ای شناخته می شود ، ویزاهای EB-5 را برای شرکت کنندگان که در شرکتهای تجاری مرتبط با مراکز منطقه ای تأیید شده توسط USCIS بر اساس پیشنهادهای ارتقاء رشد اقتصادی ، تعیین می کنند ، جدا می کند.


مطالب مرتبط :

بازگشت بازگشت
خانه جستجو پشتیبانی