تم دارک سایت آماده است
اگر برای حالت مطالعه در حالت دارک راحت تر هستید آن را فعال کنید.

استخدام در پلیس کانادا پلیس مرزی کانادا

وی والت آمریکا کانادا کار استخدام در کانادا استخدام در پلیس کانادا پلیس مرزی کانادا

استخدام در پلیس کانادا

کسانی که اقامت کانادا رو دارند و بالای 18 سال هستند، گواهینامه و حداقل دیپلم دارند. بدون نیاز به سابقه ی کار، میتوناند برای استخدام در پلیس کانادا درخواست بدهند.

حداقل حقوق در زمان آموزش بین 64,234 تا 71,525 دلار هست و پس از قبولی و شروع کار اصلی بین 69,486 تا 82,411 دلار خواهد بود.

بعد از شش ماه هم بیمه ی تکمیلی و بازنشستگی خواهید داشت. توجه داشته باشید که فقط تا 8 فوریه فرصت دارید که درخواست خودتون و ارسال کنید. اطلاعات بیشتر رو میتونید از طریق لینک زیر بدست بیاورید.


افسر خدمات مرزی

مأمورین خدمات مرزی ، کانادایی ها را با متوقف کردن اسلحه ، مواد مخدر و افراد غیرمجاز از ورود به کانادا در حالی که تجارت و مسافرت مشروع را امکان پذیر می کند ، در امان نگه می دارند.

افسران خدمات مرزی ما در 1100 نقطه خدمات در سراسر کشور از جمله گذرگاه های بزرگراه ، فرودگاه ها ، پایانه های دریایی ، بنادر ریلی و امکانات پستی فعالیت می کنند.

 آنها قوانين و قوانيني را اجرا مي كنند كه تقريباً در هر بخش از جامعه كانادا لمس مي شود. فرصتهای بی پایان همان چیزی است که ما را از هم جدا می کند.


حقوق پلیس در کانادا

در حالی که در کالج CBSA شرکت می کنید ، اقامت و وعده های غذایی با هزینه ای دریافت خواهید کرد و هزینه ای برای تأمین هزینه های اصلی زندگی دریافت خواهید کرد. 

به عنوان کارآموز ، حقوق سالانه شما 64.234 تا 71.525 دلار خواهد بود (FB-02). پس از اتمام موفقیت آمیز برنامه توسعه در بندر ورودی مشخص ، شما به یک افسر خدمات مرزی تبدیل خواهید شد. 

حقوق سالانه شما به 69،486 دلار به 82.411 دلار (FB-03) افزایش می یابد.

بازدید از نرخ هیئت وزارت خزانه داری از پرداخت وب سایت برای اطلاعات بیشتر.


شرایط پلیس شدن در کانادا

پس از شش ماه کار ، کارآموزان از مزایای درمانی ، دندانپزشکی و بازنشستگی برخوردار می شوند.


آماده پلیس شدن هستید

پرسشنامه خود ارزیابی ما را مرور کنید تا ببینید قبل از درخواست ، آنچه در آن لازم است را دارید یا خیر.


بیشتر بخوانید:

مطالب مرتبط :

بازگشت بازگشت
خانه جستجو پشتیبانی