تم دارک سایت آماده است
اگر برای حالت مطالعه در حالت دارک راحت تر هستید آن را فعال کنید.

استادی پرمیت ویزای تحصیلی کانادا – سوالات متداول

وی والت آمریکا کانادا ویزا و مهاجرت سوالات متداول مهاجرت کانادا استادی پرمیت ویزای تحصیلی کانادا – سوالات متداول

پاسخ به سوالات متداول ویزای تحصیلی استادی پرمیت کانادا

اجازه تحصیل سندی است که توسط مقامات مهاجرت کانادا صادر شده و به عنوان اجازه برای اتباع خارجی برای تحصیل در کانادا خدمت می کند. بدون مجوز مطالعه معتبر نمی توان در کانادا تحصیل کرد. بعلاوه ، دارنده مجوز تحصیل فقط مجاز به ثبت نام در مؤسسات یادگیری تعیین شده است.

موسسه یادگیری معین (DLI) یک مؤسسه آموزشی است که توسط مقامات استانی یا سرزمینی مجاز به اعطای نامه پذیرش به دانشجویان خارجی است. کلیه مدارس ابتدایی و متوسطه DLI است و می تواند دانش آموزان کشورهای خارجی را بپذیرد. مؤسسات یادگیری پس از دوره متوسطه فقط در صورت داشتن وضعیت معتبر DLI می توانند دانشجویان خارجی را ثبت نام کنند .

برای به دست آوردن مجوز تحصیل ، باید یک نامه پذیرش معتبر صادر کنید که توسط یک DLI در کانادا صادر شده است. سایر الزامات واجد شرایط بودن عبارتند از:

  1. گذرنامه معتبر یا سایر مدارک سفر قانونی.
  2. منابع مالی کافی برای پرداخت هزینه های پرداخت شده توسط موسسه آموزشی ، تأمین هزینه های برای ماندن دانشجو و همراهی اعضای خانواده (خانواده) در کانادا و تأمین هزینه حمل و نقل برگشتی برای دانش آموز و همراه (عضو) خانواده پس از اتمام دوره .
  3. سلامتی و تناسب اندام خوبی دارد. شما و خانواده همراهتان ممکن است ملزم به دریافت گواهی پزشکی باشند که پس از معاینه کامل پزشکی صادر شود. فقط ساکنان برخی از کشورها ملزم به معاینه پزشکی هستند .
  4. نشان دهید که شما خطری برای جامعه کانادا ندارید و سوابق جنایی پاک را دارید که از طریق گواهی پلیس معتبر مشهود است.

نیاز پزشکی و شخصیت برای کلیه اعضای خانواده که همراه دانشجو هستند ، اعمال می شود.

اگر دوره یا برنامه ای که قصد شرکت در آن را دارید کمتر از شش ماه طول بکشد نیازی به اجازه تحصیل ندارید. از آنجا که ویزای توریستی به طور معمول با اعتبار شش ماه صادر می شود ، برای دوره هایی با مدت زمان کوتاه تر ، اجازه تحصیل الزامی می شود. اما ، اگر این برنامه بخشی از دوره طولانی تر باشد یا اگر بازدید کننده مجبور به اقامت خود در کانادا باشد برای تکمیل دوره ، مجوز لازم خواهد بود.

آره. دارنده مجوز تحصیل مجاز است بطور پاره وقت و بدون درخواست مجوز کار ، همانطور که در مجوز تحصیل مشخص شده است ، به صورت پاره وقت بماند. چنین دانشجویی باید دارای شماره بیمه معتبر اجتماعی (SIN) باشد. حق کار هنگام برگزاری مجوز تحصیل منقضی می شود که اجازه تحصیل منقضی شود یا دانش آموز از شرکت در دوره تمام وقت متوقف شود.

مگر اینکه در مجوز تحصیل مشخص شده باشد ، هیچ تغییری در رشته تحصیلی یا موسسه آموزشی شما در کانادا نیازی به درخواست اجازه تحصیل جدید ندارد. این بدان معنی است که دانش آموزان دبیرستان و دبیرستان می توانند بین مؤسسات جابجا شوند و لازم نیست مجوز جدیدی را درخواست کنند. با این حال ، حرکتی که تغییر وضعیت را شامل می شود – دانش آموز دبستانی که به دبیرستان می رود یا دانش آموز دبیرستانی که در یک موسسه آموزشی دوره متوسطه ثبت نام می کند – فقط پس از تغییر اجازه تحصیل می تواند انجام شود. در شرایطی که مجوز تحصیل مؤسسه / رشته تحصیلی را مشخص می کند ، قبل از اینکه صاحب مجوز بتواند به یک دوره یا مدرسه جدید بپیوندد ، باید هرگونه تغییر در برنامه یا موسسه تغییر یابد. کبک دانشجویان را ملزم می کند قبل از جابجایی از یک موسسه به مؤسسه دیگر ، متقاضی یک CAQ تازه و در صورت لزوم اجازه تحصیل جدید شوند.

بله. یک دانشجوی تمام وقت می تواند همراه همسر و فرزندان خود به کانادا همراهی شود . همسر در صورت اخذ مجوز تحصیل یا مجوز شغل آزاد همسر می تواند تحصیل یا کار کند. کودکان همراهی که در مدارس پیش دبستانی ، ابتدایی یا متوسطه شرکت می کنند بدون نیاز به مجوز تحصیل جداگانه می توانند در کانادا تحصیل کنند. با این حال ، کودکانی که در یک موسسه آموزشی بعد از دوره متوسطه شرکت می کنند باید برای اجازه تحصیل معتبر خود اقدام کنند.

فقط افراد طبقه بندی شده زیر می توانند برای اجازه تحصیل از داخل کانادا درخواست کنند.

  1. بچه های خردسال
  2. تبادل دانش آموزان
  3. دارنده مجوز اقامت موقت حداقل برای شش ماه اعتبار دارد
  4. همسر یا شریک عرفی که در کانادا ساکن است و تحت حمایت مالی کلاس خانواده متقاضی روابط عمومی شده است
  5. دارنده مجوز مطالعه معتبر که به دنبال تمدید یا عضو خانواده این دارنده مجوز تحصیل است
  6. اعضای خانواده / کارمندان خصوصی نمایندگان معتبر خارجی

همه اتباع خارجی دیگر باید قبل از ورود به کانادا مجوز تحصیل را دریافت کنند .

اجازه تحصیل در طول مدت برنامه تحصیلی شما معتبر است. پس از پایان برنامه 90 روز دیگر معتبر خواهد بود. دانشجو باید مقدماتی را برای ترک یا کانادا یا اقامت قانونی خود در این مدت فراهم کند.

بله. با این حال ، دارنده مجوز در  صورت عدم حضور ویزا ، یا داشتن ویزای معتبر دانشجویی ، باید دارای گذرنامه معتبر ، مجوز مطالعه معتبر و مجوز معتبر سفر الکترونیکی (ETA) باشد. در صورت عدم رعایت تمام اسناد و شرایط لازم ، اجازه ورود مجدد ممکن است رد شود.

فارغ التحصیلان خارجی از DLI کانادا می توانند مجوز کار آزاد را تحت  برنامه اجازه کار پس از فارغ التحصیلی اعمال کنند. دانش آموزانی که از دبیرستان یا دبیرستان فارغ التحصیل می شوند می توانند به ترتیب در یک دبیرستان یا مؤسسه آخر متوسطه درخواست پذیرش کنند. افرادی که دارای تجربه کاری در کانادا هستند ، می توانند برای اقامت دائم تحت کلاس تجربه کانادا ، برنامه کارگر ماهر فدرال ، برنامه های انتخاباتی استان یا سایر برنامه های معتبر درخواست کنند .


بیشتر بخوانید:

مطالب مرتبط :

بازگشت بازگشت
خانه جستجو پشتیبانی