تم دارک سایت آماده است
اگر برای حالت مطالعه در حالت دارک راحت تر هستید آن را فعال کنید.

ارزانترین شهرهای کانادا برای مهاجران ایرانی


با توجه به شرایط حال حاضر در جهان و موقعیت پرتنش ایران در سطح بین‌الملل، مهاجرت امر آسانی نخواهد بود. اقتصاد و ارزش پولی ایران که هرروز در حال نزول است این پروسه را دشوارتر می‌کند. شهرهای مختلف کانادا تنوع زیادی را در همه عرصه‌ها نشان می‌دهند که اصلی‌ترین آن هزینه زندگی است؛ لذا افرادی که قصد کار و زندگی در این کشور را دارند باید به این نکته توجه کنند. ارزانترین شهرهای کانادا شهرهایی هستند که در آن‌ها کیفیت بالایی از زندگی در هزینه‌های پایین ادغام شده است.

ارزانترین شهرهای کانادا برای مهاجرت ایرانیان

لاوال، کبک Laval
هزینه های زندگی در شهر لاوال ۹٫۳% کمتر از میانگین ملی است. لاوال در ۳۰ کیلومتری شمال غربی مونترال واقع شده است. این شهر در واقعی بخشی از مونترال بزرگ به حساب می آید. اقتصاد لاوال همانند جمعیت آن دارای تنوع و گستردگی بسیار است. علیرغم اینکه لاوال بخشی از کلانشهر مونترال است، هزینه های زندگی در این شهر به میزان قابل توجهی پایین تر از سایر شهر های بزرگ کاناداست.

هزینه اجاره یک آپارتمان یک خوابه در لاوال بطور متوسط ۷۰۰ دلار است.

ساگونه، کبک Saguenay
در شهر ساگونه، هزینه زندگی ۷٫۹% کمتر از میانگین ملی است. این شهر در ۲۰۰ کیلومتری شمال شهر کبک واقع شده است. حدود ۹۸% از ساکنان ساگونه به زبان فرانسوی صحبت می کنند و اقتصاد آن نیز عمدتاً بر پایه صنایع آلومینیوم و چوب استوار است. اگر تمایل دارید در شهر ساگونه کبک ، کار یا تحصیل کنید، باید از سطح زبان فرانسه خود مطمئن باشید.

هزینه اجاره یک آپارتمان یک خوابه در ساگونه بطور متوسط ۴۰۰ دلار است.

لویس، کبک Levis
هزینه زندگی در شهر لویس کانادا ۷٫۹% کمتر از میانگین ملی است. در این شهر پالایشگاه بزرگ نفتی و سایر صنایع وابسته وجود دارد. شهر لویس یکی از همگن ترین شهرهای کانادا به حساب می آید. زبان اول حدود ۹۷% از ساکنان این شهر فرانسه است.

تربونه، کبک Terrebonne
هزینه های زندگی در شهر تربونه، ۷% کمتر از میانگین ملی است. این شهر در ۳۰ کیلومتری شمال مونترال واقع شده است. تربونه از حومه های شهر مونترال و یکی از مراکز تولیدی به حساب می آید.

لانگوی، کبک Longueuil
هزینه های زندگی در شهر لانگوی ۶٫۳% کمتر از میانگین ملی است. شهر لانگوی در امتداد رودخانه سنت لورنس مونترال واقع شده است. بسیاری از ساکنان آن به شهرهای بزرگ تر مهاجرت می کنند. صنعت هوافضا یکی از بزرگترین صنایع این شهر به حساب می آید.

مونکتون، نیوبرانزویک Moncton
شهر مانکتون با جمعیتی کمی بیش از ۸۰۰۰۰ نفر، بزرگ ترین شهر استان نیوبرانزویک محسوب می شود. مونکتون همچنین یکی از ارزان ترین شهرها برای زندگی در کانادا است. هزینه زندگی در این شهر ۵٫۲% کمتر از میانگین ملی است. مونکتون دارای اقتصادی قوی و متنوع است.

ترویس ریورس ، کبک Trois-Rivieres
هزینه های زندگی در ترویس- ریورس ۴% کمتر از میانگین ملی است. ترویس- ریورس بین مونترال و کبک قرار دارد و قدیمی ترین شهر صنعتی کاناداست.


مطالب مرتبط :

بازگشت بازگشت
خانه جستجو پشتیبانی