تم دارک سایت آماده است
اگر برای حالت مطالعه در حالت دارک راحت تر هستید آن را فعال کنید.

چگونه هزینه‌ های دلاری اپلای برای مهاجرت را کاهش دهیم؟

وی والت مشترک کشورها تحصیلات چگونه هزینه‌ های دلاری اپلای برای مهاجرت را کاهش دهیم؟

اپلای برای مهاجرت

1. تعداد دانشگاه‌هایی را که می‌خواهید برای آن‌ها اپلای کنید، کاهش دهید و به جای اپلای کور به چندین دانشگاه، به چند دانشگاه با احتمال پذیرش بالاتر اپلای کنید. مکاتبه مداوم و مطالعه نتایج پذیرش پیشینیان و مشورت در گروه‌ها چشمان شما را تیزتر خواهد کرد. برای مثال به جای ده دانشگاه برای پنج دانشگاه اپلای می‌کنید و در این راستا قاعده 20-60-20 را رعایت می‌کنید (یعنی بیست درصد دانشگاه های بالاتر از سطح انتظار و بیست درصد ضعیف زیر سطح انتظار و شصت در صد در سطح انتظار).

2. ریپورت‌های تافل و جی آر ای رایگان را با اپلای کور نسوزانید. ابتدا دانشگاه هایی را که از اپلای به آن‌ها مطمئن هستید، انتخاب کنید و سپس در ریپورت رایگان چهار دانشگاه استفاده کنید. همچنین بسیاری از دانشگاه‌ها با مکاتبه حاضر می‌شوند فایل پی دی اف ریپورت آزمون را علی الحساب بپذیرند. پس به جای پرداخت و خرج سریع، با مکاتبه با ادمیشن آفیس از ایشان بخواهید ریپورت رسمی را بعدا ارسال کنید.
فراموش نکنید هزینه هر ریپورت تافل به علاوه‌ جی آر ای تقریبا 50 دلار است.

3. اگر نیاز به ارسال فیزیکی کارنامه یا مدارک است، از دانشگاه مقصد تقاضای کنید که مدارک مورد نظر را بعد از ادمیشن به صورت پستی ارسال کنید.

4. برای پرداخت اپلیکیشن فی اگر واقعا توان پرداخت ندارید از دانشگاه‌ها بخواهید که هزینه را پس از ادمیشن پرداخت کنید یا بکلی ویو کنند.

5. در صورت دریافت پذیرش، از دانشگاه مقصد بخواهید ابتدا آن را برایتان اسکن کنند و سپس از طریق پست عادی برایتان بفرستند. همچنین برخی سایت‌های واسطه با هزینه‌ای کم‌تر، آن نامه‌ها را دسته جمعی دریافت می‌کنند و به شما می‌رسانند. شما با داشتن نامه‌ی اسکن شده نیز قادر خواهید بود که بخش زیادی از کارهای سفارت را پیش ببرید. برای مثال سفارت‌های آمریکا در حال حاضر و به دلیل شرایط پاندمیک، نامه i20 را به صورت الکترونیکی نیز قبول می‌کنند.

با رعایت نکات بالا، هزینه اپلای شما بسیار کاهش خواهد یافت.


بیشتر بخوانید:

مطالب مرتبط :

بازگشت بازگشت
خانه جستجو پشتیبانی