تم دارک سایت آماده است
اگر برای حالت مطالعه در حالت دارک راحت تر هستید آن را فعال کنید.

ورک پرمیت pgwpp کانادا پس از فارغ التحصیلی

وی والت آمریکا کانادا تحصیلات ویزای کار پس از تحصیل کانادا ورک پرمیت pgwpp کانادا پس از فارغ التحصیلی

pgwpp ورک پرمیت کانادا پس از فارغ التحصیلی

صدور مجوز کار 18 ماهه اداره مهاجرت کانادا برای دانشجویان خارجی

افرادی که با ویزای موقت مانند ویزیتوری در کانادا حضور دارند و پرونده Study Permit یا Work Permit آن ها در خارج از کانادا بررسی شده (Outside Canada) و نامه قبولی یا همان Letter of Introduction را دریافت کرده اند، نیازی به خروج از کانادا و ورود مجدد نخواهند داشت و می توانند از طریق Webform برای دریافت مجوز تحصیل یا کار خود با اداره مهاجرت کانادا مکاتبه کنند. (توضیحات تکمیلی)

برای کار در کانادا پس از تحصیل باید برای ویزای ورک پرمیت کانادا بعد از فارغ التحصیلی یا (Post-Graduation Work Permit Program (PGWPP اقدام کنید.

این برنامه به فارغ التحصیلان بالاتر از مقطع دیپلم اجازه میدهد تا در کانادا بمانند و سابقه کار کانادایی بدست آورند.

سپس سابقه کاری که در این دوره بدست می آورند این امکان را به آنها میدهد تا برای اقامت دائم از طریق (Canadian Experience Class (CEC یا همان تجربه کانادایی اقدام نمایند.

به محض فارغ التحصیل شدن در کانادا و ارائه درخواست PGWPP ( ویزای کار پس از تحصیل در کانادا) متقاضی امکان کار کردن به صورت تمام وقت را دارد.

سابقه کار مورد قبول در برنامه تجربه کانادایی، از پس از تحصیل شمرده میشود.

سازمان IRCC برای نگهداشتن دانشجویان بین المللی، یک برنامه مجوز کار پس از تحصیل راه اندازی نموده است.

فارغ التحصیلان بین المللی از طریق این برنامه، می توانند یک مجوز کار باز 3 ساله (open work permit) اخذ نمایند. که به آنها اجازه می دهد تا برای هر یک از کارفرمایان کانادا در هر حوزه ای کار کنند (این نوع مجوزها متقاضی را محدود به یک کارفرمای خاص نمی کنند).

فارغ التحصیلان لازم نیست در زمان درخواست، پیشنهاد کار داشته باشند.

پس در مدت ورک پرمیت، شما اجازه کار در هر شرکتی را دارید و همچنین از نظر ساعت های کاری محدودیتی برای شما وجود نخواهد داشت.

مهلت اقدام برای ویزای کار در کانادا

180 روز پس از فارغ التحصیلی مهلت دارید تا برای PGWPP درخواست دهید. این زمان از اولین روز فارغ التحصیلی شروع میشود.

نکته بسیار مهم این است که شما باید در زمانی درخواست دهید که استادی پریمت شما هنوز فعال است.

معمولا دانشگاه ها و کالح ها در پایان دوره به شما نامه ای میدهند که در آن ذکر میکند که در صورت تمایل میتوانید در کانادا شروع به کار کنید، زمان دریافت این نامه بهترین زمان برای شروع ورک پرمیت است.

این نکته از این نظر حائز اهیمت است که به محض فازغ التحصیلی دانشجو دیگر امکان کار کردن را نخواهد داشت مگر این که برای PGWPP درخواست داده باشد.

‏Implied Status ویزای کار در کانادا

در زمانی که نتیجه درخواست شما برای ورک پرمیت نیامده و استادی پرمیت هم ندارید، شرایط شما در کانادا Implied Status است. خوشبختانه در این فاصله امکان کار را دارید و کاری که انجام میدهید هم در برنامه تحربه کانادایی مورد قبول خواهد بود.

طول مدت ویزای کار پس از فارغ التحصیلی در کانادا

طول مدت ویزای کار حداکثر سه سال بوده و حداقل به اندازه طول دورهای که در کانادا درس خوانده اید.

ویزای کار نمیتواند از ویزای تحصیل طولانی تر باید مثلا اگر دوره فوق لیسانس شما دو سال بوده ویزای کار شما حداکثر دو ساله خواهد بود.

برای دوره هایی که کمتر از ۸ ماه هستند ویزای کار صادر نمیشود.

اگر بخشی از دوره در خارج از کانادا بوده و سپس به کانادا منتقل شده باشد در صورتی که مدرک از کانادا صادر شود و مدت زمان حضور در کانادا بیش از ۸ ماه باشد واجد شرایط برای ورک پرمیت خواهد بود.

به طور خلاصه طول ورک پرمیت پس از استادی پرمیت به شکل زیر است

  • دوره کمتر از ۸ ماه: غیر قابل قبول
  • دوره ۸ ماه تا دو سال: ورک پرمیت دو ساله
  • دوره بالای دو سال: ورک پرمیت سه ساله

مثال 1: اگر دوره لیسانس یا دکترا خوانده اید و طول دوره ۴ سال بوده به شما ۳ سال ویزای کار داده میشود.

مثال 2: اگر دوره فوق لیسانس خود را در دو سال پایان داده اید ویزای کار شما ۲ ساله خواهد بود.

مثال 3: اگر دوره کالج ۹ ماهه گذرانده اید ویزای کار کانادای شما ۹ ماهه خواهد بود.

شرایط مورد نیاز برای ویزای کار پس از فارغ التحصیلی در کانادا

  • باید دوره ای که بیش از ۸ ماه بوده و شما به عنوان دانشجوی تمام وقت در کانادا در آن ثبت نام بوده اید را به اتمام رسانده باشید.
  • از یک موسسه خصوصی آموزش های بعد از متوسطه که تحت مقررات و قوانین مشابه با موسسات دولتی فعالیت می کند، فارغ التحصیل شده باشند.

اگر یکی از شرایط زیر را داشته باشید ویزای کار پس از فارغ التحصیلی در کانادا به شما تعلق نخواهد گرفت:

  • دوره کمتر از ۸ ماه باشد.
  • در یکی از دوره های بورسیه Canadian Commonwealth Scholarship که توسط وزارت امورخارجه کانادا Department of Foreign Affairs, Trade and Development Canada (DFATD ساپورت میشود شرکت کرده باشید.
  • از بورسیه Government of Canada Awards Program funded by DFATD استفاده کرده باشید.
  • از بورسیه (Canadian International Development Agency (CIDA استفاده کرده باشید.
  • در برنامه Equal Opportunity Scholarship, Canada-Chile شرکت کرده باشید.
  • در برنامه Canada-China Scholars Exchanges Program شرکت کرده باشید.
  • در برنامه Organization of American States Fellowships Program شرکت کرده باشید.
  • دوره شما به صورت آنلاین باشد.
  • قبلا ورک پرمیت پس از تحصیل را گرفته باشید.

اقامت دائم کانادا بعد ازتحصیل

روش‌های عمومی کانادا علاوه بر سیستم آموزشی قوی این امکان را برای دانشجویان فراهم کرده است که بتوانند در این کشور اقامت داشته باشند.

روش های عمومی که در همه استان ها برای متقاضیان قابل اجرا است، سه روش می‌باشد. علاوه بر این سه روش، میتوانید بر اساس استانی که در آن تحصیل کرده اید امکان اقامت دائم را بررسی کنید.

اکسپرس_اینتری یک سیستم مدیریت جذب پویا است که درخواست ها را از سه مورد از مشهورترین برنامه های اقتصادی مهاجرت کانادا مدیریت می کند.

این سه گروه شامل برنامه ی تجربه ی کانادایی (CEC)، برنامه ی نیروی متخصص فدرال (FSWC)، و برنامه ی نیروی فنی حرفه ای فدرال (FSTC) می شوند.

افرادی که واجد شرایط یکی از این سه برنامه هستند می توانند یک پروفایل اکسپرس اینتری بسازند. با انجام این کار امتیازی تحت عنوان امتیاز CRS# به آنها تخصیص یافته و وارد بانک اطلاعاتی داوطلبین می شوند.

این امتیاز بر اساس فاکتورهای مختلفی از جمله: آموزش، سابقه ی کار و مهارت زبان و بسیاری از عوامل دیگر تخصیص داده می شود.

داوطلبین در بانک اطلاعاتی اکسپرس اینتری بر حسب امتیازشان رتبه بندی شده و داوطلبین در رتبه های بالا دعوت نامه ی پذیرش (ITA) را برای اخذ وضعیت اقامت دائم در طول دراوهای دوره ای انجام شده توسط سازمان IRCC دریافت می کنند.

این برنامه ها میان دانشجویان بین المللی که از موسسات کانادایی فارغ التحصیل می شوند و قصد دارند بعد از تحصیلشان نیز در کانادا اقامت داشته باشند، شهرت دارد.

مخصوصا برنامه CEC# که به عنوان برنامه ای که مبتنی بر امتیاز نیست و هر فردی که شرایط برنامه را برآورده می کند می تواند بعد از یک سال کار به عنوان نیروی ماهر در کانادا واجد شرایط CEC شود، جذابیت زیادی دارد.

در نتیجه فارغ التحصیلان بین المللی که یک مجوز کار پس از فارغ التحصیلی را اخذ کرده و حداقل برای یک سال در کانادا کار می کنند می توانند واجد شرایط این برنامه باشند.

فارغ التحصیلان بین المللی که شرایط برنامه ی FSWC یا FSTC را نیز برآورده می کنند می توانند پروفایلی برای بانک اطلاعاتی اکسپرس اینتری از طریق آن برنامه ها ارائه نمایند.

بعد از گرفتن کارت اقامت PR
1095 روز در پنج سال گذشته در کانادا بوده باشید برای سیتیزنی درخواست دهید ( این نیز شرایط و الزامات خود را دارد )

برنامه ویزای ورک پرمیت کانادا پس از فارغ التحصیلی (PGWPP)

این بخش شامل سیاست ها ، رویه ها و راهنمایی هایی است که توسط کارمندان مهاجرت و شهروندی کانادا استفاده می شود. در وب سایت وزارتخانه به صورت حسن نیت نسبت به ذینفعان ارسال شده است.

نکته مهم: دستورالعمل های زیر برای کلیه برنامه های دریافت اجازه کار پس از فارغ التحصیلی دریافت شده در یا بعد از 14 فوریه 2019 مؤثر است.

 دستورالعمل های قبلی در مورد کلیه برنامه های دریافت شده قبل از 14 فوریه 2019 اعمال می شود.

متقاضیان اجازه کار پس از فارغ التحصیلی که از اجازه کار براساس دستورالعمل های قبلی خودداری شده اند ، ممکن است در صورت ارائه درخواست جدید تحت دستورالعمل های جدید ، قابل اجرا در 14 فوریه 2019 ارائه دهند. واجد شرایط درخواست هستند.

PGWPP به دانشجویانی که از مؤسسات آموزش واجد شرایط واجد شرایط کانادا فارغ التحصیل شده اند اجازه می دهد تا مجوز کار آزاد را بدست آورند تا تجربه کاری ارزشمند کانادایی را بدست آورند. 

تجربه کاری ماهر کانادایی در کد ملی حرفه ای A ، O یا B که از طریق PGWPP به دست می آید ، به فارغ التحصیلان کمک می کند تا از طریق کلاس تجربه کانادایی ، در Express Expressry ، برای اقامت دائم واجد شرایط شوند .

دانشجویانی که برنامه تحصیلی خود را تمام کرده اند

دانشجویانی که برنامه تحصیلی خود را به اتمام رسانده باشند مجاز به کار هستند (طبق بند 186 (w) آیین نامه مهاجرت) (IRPR )) در حالی که منتظر تصمیم در مورد درخواست اجازه کار پس از فارغ التحصیلی هستند ، مشروط بر اینکه همه آنها را ملاقات کنند. از معیارهای زیر:

  • در زمان درخواست مجوز کار پس از فارغ التحصیلی ، آنها دارای اجازه تحصیل معتبر بوده اند
  • آنها یک دانشجوی تمام وقت بودند که در یک برنامه آموزشی آکادمیک ، حرفه ای یا حرفه ای پس از متوسطه در DLI ثبت نام می کردند
  • آنها مجاز به کار در خارج از دانشگاه و بدون اجازه کار بودند
  • آنها از ساعت مجاز کار فراتر نرفتند

اعتبار و درخواست اجازه کار پس از فارغ التحصیلی (PGWP)

این بخش شامل سیاست ها ، رویه ها و راهنمایی هایی است که توسط کارمندان مهاجرت و شهروندی کانادا استفاده می شود. در وب سایت وزارتخانه به صورت حسن نیت نسبت به ذینفعان ارسال شده است.

مجوزهای کار پس از فارغ التحصیلی از ارزیابی تأثیر بازار کار معاف هستند. آنها به عنوان C43 باز و کدگذاری شده تلقی می شوند.

فارغ التحصیلان با داشتن اجازه کار پس از فارغ التحصیلی ، مانند همه مجوزهای کار آزاد ، می توانند

  • کار تمام وقت
  • کار پاره وقت
  • خود اشتغالی باشید

چارچوب نظارتی حمایتی برای برنامه اجازه کار پس از فارغ التحصیلی (PGWPP) زیر بند 205 (ج) (ب) بند ( آیین نامه) آیین نامه حمایت از مهاجرت است.

اعتبار مجوز کار پس از فارغ التحصیلی

اجازه کار بعد از فارغ التحصیلی ممکن است بر اساس طول برنامه تحصیلی برای حداقل 8 ماه تا حداکثر 3 سال صادر شود.

هنگام تعیین مدت پروانه کار پس از فارغ التحصیلی ، افسران می توانند مدت زمان تحصیل در کانادا را در نظر بگیرند و آن را با مدارک پشتیبان تأیید کنند . استراحت های منظم برنامه ریزی شده (برای مثال ، تعطیلات برنامه ریزی شده در زمستان و تابستان) باید در زمان انباشته شده به طول پروانه کار بعد از فارغ التحصیلی گنجانده شود.

در این بخش راهنمایی های دیگری نیز صورت می گیرد

  • تعیین طول پروانه کار بعد از فارغ التحصیلی
  • مطالعات شتاب
  • متقاضیان تحت تأثیر اعتصاب یک موسسه یادگیری تعیین شده (DLI)
  • آموزش از راه دور
  • نقل و انتقالات بین مؤسسات آموزشی
  • برنامه هایی با مؤلفه خارج از کشور

تعیین طول پروانه کار بعد از فارغ التحصیلی

مدت اعتبار اجازه کار پس از فارغ التحصیلی ممکن است فراتر از تاریخ اعتبار گذرنامه متقاضی نباشد. اگر گذرنامه متقاضی قبل از اعتبار دوره اجازه کار پس از فارغ التحصیلی منقضی شود ، مأمور باید این دلیل را در کادر “یادداشت ها” ، در سیستم جهانی مدیریت پرونده ذکر کند. متقاضی مجوز کار پس از فارغ التحصیلی پس از تمدید گذرنامه خود باید برای تمدید مجوز کار درخواست کند تا اعتبار کامل کار اجازه تحصیلات پس از فارغ التحصیلی خود را دریافت کند.

مجوزهای کار پس از فارغ التحصیلی فقط با توجه به تاریخ انقضاء گذرنامه متقاضی ، فقط درصورتی که امکان دسترسی در زمان درخواست ارائه نشده باشد ، قابل تمدید است .

توجه: اگر مأمور توجه داشته باشد كه مدت زمان تحصیل كوتاهتر از مدت زمان برنامه بوده است ، همانطور كه ​​در نامه تأیید كننده اتمام برنامه تحصیلی نشان داده شده است ، و برنامه به صورت شتاب تكمیل نشده است ، كار بعد از فارغ التحصیلی مجوز ممکن است مطابق با مدت زمان تحصیل صادر شود. به عنوان مثال ، اگر متقاضی کلاس ها را برای مدت زمان 12 ماه برگزار کرد ، نه به صورت شتاب ، بلکه مدرک آنها خاطرنشان می کند که این یک درجه 2 ساله است ، ممکن است اجازه کار پس از فارغ التحصیلی به مدت 12 ماه صادر شود ، مطابق با مدت زمان تحصیل آنها

توجه: برای اطلاعات در مورد اختلالات کارگری و اعتصابات ، به متقاضیان تحت تأثیر اعتصاب DLI مراجعه کنید .

طول برنامه یا برنامه های تحصیلی از جمله برنامه های حرفه ای کبک با دیپلم تحصیلات دانشگاهی (DCS) و تأیید تحصیلات دانشگاهی (ACS)مدت زمان برنامه های شغلی کبک با مدرک دیپلم تحصیلات حرفه ای (DVS) یا تأیید صلاحیت حرفه ای (AVS)مدت زمان اجازه کار پس از فارغ التحصیلی که می تواند صادر شود
برنامه تحصیل حداقل 8 ماه و کمتر از 2 سال است.برنامه حرفه ای تحصیل حداقل 900 ساعت و کمتر از 1800 ساعت است.طول پروانه کار باید همزمان با طول برنامه باشد ، همانطور که توسط DLI واجد شرایط در تأیید کتبی اتمام برنامه تأیید شده است (مانند نامه رسمی تکمیل یا متن).استراحت های منظم (برای مثال ، استراحت های منظم و زمستانی و تعطیلات تابستانی) نباید از طول اجازه کار پس از فارغ التحصیلی کم شود.برای فارغ التحصیلان دارای DVS یا AVS ، ممکن است یک محاسبه دارای امتیاز مثبت برای تعیین طول انجام شود.توجه: مأمورین می توانند مجوزهای کار 3 ساله بعد از فارغ التحصیلی را برای افرادی که مدرک کارشناسی ارشد یا دکترا را در کانادا تکمیل می کنند ، صادر کنند ، هنگامی که واجد شرایط DLI در تأیید کتبی تکمیل برنامه تأیید کرده است که مدرک این دوره 16 تا 23 ماه است و ندارد. شامل استراحت های منظم است.
برنامه تحصیل 2 سال یا بیشتر است.برنامه حرفه ای تحصیل 1800 ساعت یا بیشتر است.اگر طول برنامه توسط DLI واجد شرایط در تأیید کتبی اتمام برنامه تأیید شود (مانند نامه رسمی یا متن) ، مدت پروانه کار باید 3 سال باشد.استراحت های منظم (برای مثال ، استراحت های منظم و زمستانی و تعطیلات تابستانی) نباید از طول اجازه کار پس از فارغ التحصیلی کم شود.
دانشجو ظرف 2 سال بیش از یک برنامه را از DLI واجد شرایط به اتمام رساند.توجه: هر برنامه تحصیلی باید کلیه شرایط لازم برای صلاحیت PGWPP را داشته باشد و حداقل 8 ماه طول داشته باشد.دانشجو ظرف 2 سال بیش از یک برنامه DVS یا AVS را از DLI واجد شرایط به اتمام رساند.توجه: هر برنامه تحصیلی باید کلیه شرایط لازم برای صلاحیت PGWPP را داشته باشد و حداقل 900 ساعت طول داشته باشد.طول پروانه کار باید طول هر برنامه را ترکیب کند.اگر طول برنامه های مشترک 2 سال یا بیشتر (یا 1800 ساعت یا بیشتر برای برنامه های DVS و AVS در کبک) باشد ، اجازه کار ممکن است تا 3 سال اعتبار داشته باشد.

مطالعات شتاب

اگر دانشجویی تحصیلات خود را در زمان کمتری نسبت به طول عادی برنامه انجام دهد (یعنی آنها مطالعات خود را تسریع کرده اند) ، مجوز کار پس از فارغ التحصیلی باید بر روی طول برنامه تحصیلی ارزیابی شود.

به عنوان مثال ، اگر دانشجو در یک برنامه تحصیلی ثبت نام کند که به طور معمول 1 سال طول بکشد ، اما دانش آموز ظرف 8 ماه شرایط لازم برای برنامه تحصیل را تکمیل می کند ، ممکن است آنها مجوز کار پس از فارغ التحصیلی که معتبر باشد ، واجد شرایط باشند. به مدت 1 سال.

متقاضیان تحت تأثیر اعتصاب یک موسسه یادگیری تعیین شده (DLI)

متقاضیانی که تحت تأثیر اعتصاب مؤثر بر یک DLI در کانادا قرار دارند ، در نظر گرفته می شوند که به طور مداوم در طول دوره اعتصاب مشغول مطالعه هستند. مدت زمانی که دانش آموزان به دلیل اعتصاب مدرسه در کلاس شرکت نمی کنند ، بر صلاحیت آنها تحت PGWPP تأثیر نمی گذارد. متقاضیان تحت تأثیر اعتصاب مدرسه باید کلیه سایر شرایط لازم برای شرایط تحت PGWPP را رعایت کنند.

دانشجویان باید به طور مداوم در تمام وقت در کانادا تحصیل کنند. اما اگر دانشجویی تمام شرایط لازم را کسب کند ، به استثناء وضعیت تمام وقت در جلسه علمی نهایی ، باز هم آنها واجد شرایط PGWPP محسوب می شوند.

آموزش از راه دور

یادگیری از راه دور را می توان یادگیری آنلاین در نظر گرفت. دانشجویانی که یک برنامه تحصیلی را بطور انحصاری با یادگیری از راه دور (خارج یا در داخل کانادا) تکمیل می کنند ، مجاز به اجازه کار پس از فارغ التحصیلی نیستند.

هنگامی که متقاضی یادگیری از راه دور را در کانادا با DLI واجد شرایط انجام داده است ، افسران باید از دستورالعمل های زیر استفاده کنند.

  • اگر بیش از 50٪ برنامه کل دوره های تحصیلی با یادگیری از راه دور به پایان برسد ، ممکن است این برنامه به طور منطقی یک برنامه یادگیری از راه دور در نظر گرفته شود و متقاضی برای اجازه کار پس از فارغ التحصیلی واجد شرایط نیست.
  • اگر کمتر از 50٪ برنامه کل دوره های تحصیلی با آموزش از راه دور به پایان برسد ، ممکن است اجازه کار پس از فارغ التحصیلی صادر شود. اعتبار باید براساس طول برنامه باشد ، همانطور که توسط DLI واجد شرایط تأیید شده است ، از جمله اعتبارات کسب شده از هر دو دوره آموزش در کلاس و آموزش از راه دور.

توجه: اگر دوره های آموزش از راه دور در خارج از کانادا به پایان رسیده باشد ، باید از زمان انباشته شده به طول مجوز کار بعد از فارغ التحصیلی صرف نظر کنید.

نقل و انتقالات بین مؤسسات آموزشی

در مواردی که دانشجویی بین DLI های واجد شرایط کانادایی جابجا شده باشد ، مدت تحصیل باید حداقل 8 ماه برای واجد شرایط شدن برای اجازه کار پس از فارغ التحصیلی باشد.

در مواردی که دانشجویی پس از انتقال از مؤسسه واجد شرایط ، از یک DLI واجد شرایط فارغ التحصیل شده است ، فقط زمان صرف شده در DLI واجد شرایط برای صدور مجوز کار پس از فارغ التحصیلی واجد شرایط است. مدت زمان صرف شده در موسسه واجد شرایط باید حداقل 8 ماه باشد.

مثال 1: انتقال از موسسه خارجیدانشجویی در یک موسسه خارجی پس از دبیرستان شرکت می کند و برای تکمیل تحصیلات خود به یک مؤسسه معتبر استانی یا ارضی پس از دبیرستان در کانادا منتقل می شود. در این سناریو ، اگر گواهینامه تحصیلی واجد شرایط از مؤسسهای خارج از کانادا صادر شود ، دانشجو واجد شرایط دریافت اجازه کار پس از فارغ التحصیلی نیست. 

با این حال ، اگر دانش آموز اعتبار تحصیلی خود را از DLI واجد شرایط کانادایی دریافت کند ، فقط زمانی که در کانادا تحصیل می کردند ، باعث می شود که واجد شرایط بودن اجازه کار پس از فارغ التحصیلی باشد.

مثال 2: انتقال از یک موسسه غیرمجازدانشجویی سال اول خود را در یک موسسه خصوصی پس از دبیرستان در کانادا شرکت می کند که واجد شرایط PGWPP نیست اما پس از آن به DLI واجد شرایط انتقال می یابد. در این سناریو ، اگر دانش آموز برنامه تحصیل خود را در DLI واجد شرایط انجام دهد ، ممکن است واجد شرایط برای اجازه کار پس از فارغ التحصیلی باشد اما فقط برای مدت زمانی که در DLI واجد شرایط تحصیل می کنند.

مثال 3:

انتقال بین DLI های واجد شرایطدانش آموز یک برنامه تحصیلی را با DLI واجد شرایط تکمیل می کند و اعتبارات بدست آمده را به DLI واجد شرایط دیگر منتقل می کند (یا اعتبار حاصل از یک برنامه قبلی را با همان DLI واجد شرایط انتقال می دهد).

 اگر دانش آموز نامه پذیرش را ارائه دهد که نشان می دهد اعتبارات به دست آمده در برنامه اول در قبال تکمیل برنامه بعدی پذیرفته شده است ، افسر باید کلیه اعتبارات از هر دو برنامه را که در تکمیل برنامه بعدی در تعیین مجوز کار پس از فارغ التحصیلی کمک می کند در نظر بگیرد. و طول مجوز کار بعد از فارغ التحصیلی بر اساس مدت زمان کامل برنامه تحصیلی صادر می شود.

برنامه هایی با مؤلفه خارج از کشور

اگر دانشجویی برنامه تحصیل در کانادا را که دارای مؤلفه خارج از کشور است ، تکمیل کند ، واجد شرایط PGWPP باشند ، تا زمانی که اعتبار آموزشی کانادایی را از DLI واجد شرایط بدست آورید. با این وجود ، مدت زمان کار بعد از فارغ التحصیلی به مدت زمانی که در کانادا تحصیل کرده اند بستگی دارد. مأموران ممکن است برای تأیید این که مطالعات در کانادا صورت گرفته است با DLI تماس بگیرند.

ساختن برنامه

متقاضیان باید ظرف 180 روز پس از دریافت تأیید کتبی ، مانند نامه رسمی یا متن ، از مؤسسه یادگیری تعیین شده (DLI) درخواست مجوز کار پس از فارغ التحصیلی را صادر کنند که نشان می دهد آنها شرایط لازم را برای تکمیل برنامه تحصیلی خود دارند. .

محاسبه 180 روز از روزی که نمرات نهایی دانش آموزان صادر می شوند یا روزی که اخطار کتبی رسمی برای تکمیل برنامه دریافت می شود ، شروع می شود ، هر کدام که اول باشد. این پرونده متقاضی است که اثبات تاریخ دریافت متن را تأمین کند. مأموران نیز ممکن است این تاریخ را با DLI تأیید کنند.

در صورت درخواست متقاضیان ممکن است درخواست PGWP را از داخل کانادا انجام دهند

  • مجوز تحصیل آنها هنوز معتبر است
  • آنها سابقه بازدیدکنندگان معتبری دارند زیرا آنها قبل از اتمام مجوز تحصیل ، در حالی که منتظر اعلام خبر فارغ التحصیلی از موسسه خود هستند یا به سادگی ماندن در کانادا ، وضعیت خود را به وضعیت بازدید کننده تغییر داده اند. با این وجود ، آنها منتظر تصمیم در مورد برنامه PGWP خود طبق بند R186 (w) هستند که مجاز به کار باشند.
  • آنها در وضعیت ضمنی هستند ، به این معنی که آنها قبل از تاریخ انقضا اجازه تحصیل خود ، درخواست تمدید یا تغییر وضعیت خود را به بازدید کننده یا دانشجو ارائه داده اند و تصمیمی اتخاذ نشده است.

متقاضیانی که مجوز تحصیل آنها بی اعتبار یا منقضی می شوند یا باید

  • کانادا را ترک کرده و درخواست مجوز کار بعد از فارغ التحصیلی از خارج از کشور ، یا
  • درخواست برای بازگرداندن وضعیت خود را به عنوان یک دانشجوی با استفاده از یک PGWP با هزینه درست (255 $) و پرداخت هزینه برای بازگرداندن وضعیت خود را به عنوان یک دانش آموز (350 $)

بسته درخواست PGWP را می توان از طریق وب سایت IRCC بدست آورد:

  • برنامه های ساخته شده در کانادا
  • برنامه های کاربردی ساخته شده در خارج از کانادا

کلیه پرونده های بازدید کننده در کانادا ، مجوز تحصیل و برنامه های دریافت اجازه کار باید بصورت الکترونیکی و با برخی معافیت ها ارسال شود. لیست برنامه هایی را که از الزام برنامه الکترونیکی اجباری معاف هستند ، مشاهده کنید .

مجوز کار پس از ارائه درخواست اجازه کار پس از فارغ التحصیلی

طبق بند R186 (w) ، فارغ التحصیلانی که متقاضی مجوز کار مانند مجوز کار پس از فارغ التحصیلی هستند ، قبل از اتمام پروانه تحصیل خود ، واجد شرایط بودن در حالیکه منتظر تصمیم در مورد درخواست خود هستند ، می توانند تمام وقت بدون اجازه کار کار کنند. اگر همه موارد زیر اعمال شود:

  • آنها در زمان درخواست مجوز کار پس از فارغ التحصیلی ، دارندگان پروانه تحصیلی معتبر بوده یا بوده اند.
  • آنها برنامه تحصیلی خود را تمام کرده اند.
  • آنها شرایط لازم برای کار در محوطه دانشگاهی را بدون مجوز کار طبق بند R186 (v) رعایت کردند (یعنی اینها یک دانشجوی تمام وقت بودند که حداقل در مدت 8 ماه در یک برنامه آموزشی آکادمیک ، حرفه ای یا حرفه ای پس از متوسطه در DLI ثبت نام کرده بودند). در مدت زمانی که منجر به دریافت مدرک ، دیپلم یا گواهینامه شود).
  • آنها از بند مجاز ساعت کار طبق بند R186 (v) تجاوز نمی کردند.

متقاضیان حتی پس از ترک و ورود مجدد به کانادا در انتظار تصمیم گیری در مورد درخواست خود ، می توانند تمام وقت بدون اجازه کار کار کنند.

متقاضیان باید به محض اطلاع IRCC از کار خود (مثلاً از طریق MyAccount خود ، از طریق ایمیل یا نامه پستی) مطلع شوند که درخواست آنها برای دریافت اجازه کار امتناع ورزیده است.

همسران و شرکای متداول دارندگان پروانه کار پس از فارغ التحصیلی

همسران و شرکای متداول دارندگان پروانه کار پس از فارغ التحصیلی ممکن است واجد شرایط درخواست اجازه کار آزاد تحت معافیت C41 برای (همسران و شرکای عادی کارگران ماهر) باشند .گزارش یک مشکل یا خطا در این صفحهاین صفحه را به اشتراک بگذارتاریخ اصلاح شده: 2020-04-09

برنامه هایی با مؤلفه خارج از کشور

اگر دانشجویی برنامه تحصیل در کانادا را که دارای مؤلفه خارج از کشور است ، تکمیل کند ، واجد شرایط PGWPP باشد ، تا زمانی که اعتبار آموزشی کانادایی را از DLI واجد شرایط بدست آورید. با این وجود ، مدت زمان کار بعد از فارغ التحصیلی به مدت زمانی که در کانادا تحصیل کرده اند بستگی دارد. مأموران ممکن است برای تأیید این که مطالعات در کانادا صورت گرفته است با DLI تماس بگیرند.

ساختن برنامه

متقاضیان باید ظرف 180 روز پس از دریافت تأیید کتبی ، مانند نامه رسمی یا متن ، از مؤسسه یادگیری تعیین شده (DLI) درخواست مجوز کار پس از فارغ التحصیلی را صادر کنند که نشان می دهد آنها شرایط لازم را برای تکمیل برنامه تحصیلی خود دارند. .

محاسبه 180 روز از روزی که نمرات نهایی دانش آموزان صادر می شوند یا روزی که اخطار کتبی رسمی برای تکمیل برنامه دریافت می شود ، شروع می شود ، هر کدام که اول باشد. این پرونده بر روی متقاضی ارائه شده است تا اثبات تاریخ دریافت متن را تهیه کند. مأموران نیز ممکن است این تاریخ را با DLI تأیید کنند.

در صورت درخواست متقاضیان ممکن است درخواست PGWP را از داخل کانادا انجام دهند

  • مجوز تحصیل آنها هنوز معتبر است
  • آنها سابقه بازدیدکنندگان معتبری دارند زیرا آنها قبل از اتمام مجوز تحصیل ، در حالی که منتظر اعلام خبر فارغ التحصیلی از موسسه خود هستند یا به سادگی ماندن در کانادا ، وضعیت خود را به وضعیت بازدید کننده تغییر داده اند. با این وجود ، آنها منتظر تصمیم در مورد برنامه PGWP خود طبق بند R186 (w) هستند که مجاز به کار باشند.
  • آنها در وضعیت ضمنی هستند ، به این معنی که آنها قبل از تاریخ انقضا اجازه تحصیل خود ، درخواست تمدید یا تغییر وضعیت خود را به بازدید کننده یا دانشجو ارائه داده اند و هیچ تصمیمی گرفته نشده است.

متقاضیانی که مجوز تحصیل آنها بی اعتبار یا منقضی می شوند یا باید

  • کانادا را ترک کرده و درخواست مجوز کار بعد از فارغ التحصیلی از خارج از کشور ، یا
  • درخواست برای بازگرداندن وضعیت خود را به عنوان یک دانشجوی با استفاده از یک PGWP با هزینه درست (255 $) و پرداخت هزینه برای بازگرداندن وضعیت خود را به عنوان یک دانش آموز (350 $)

بسته درخواست PGWP را می توان از طریق وب سایت IRCC بدست آورد:

  • برنامه های ساخته شده در کانادا
  • برنامه های کاربردی ساخته شده در خارج از کانادا

کلیه پرونده های بازدید کننده در کانادا ، مجوز تحصیل و برنامه های دریافت اجازه کار باید بصورت الکترونیکی و با برخی معافیت ها ارسال شود. لیست برنامه هایی را که از الزام برنامه الکترونیکی اجباری معاف هستند ، مشاهده کنید .

مجوز کار پس از ارائه درخواست اجازه کار پس از فارغ التحصیلی

طبق بند R186 (w) ، فارغ التحصیلانی که متقاضی مجوز کار مانند مجوز کار پس از فارغ التحصیلی هستند ، قبل از اتمام پروانه تحصیل خود ، واجد شرایط بودن در حالیکه منتظر تصمیم در مورد درخواست خود هستند ، می توانند تمام وقت بدون مجوز کار کار کنند. اگر همه موارد زیر اعمال شود:

  • آنها در زمان درخواست مجوز کار پس از فارغ التحصیلی ، دارندگان پروانه تحصیلی معتبر بوده یا بوده اند.
  • آنها برنامه تحصیلی خود را به اتمام رسانده اند.
  • آنها شرایط لازم برای کار در محوطه دانشگاهی را بدون مجوز کار طبق بند R186 (v) رعایت کردند (یعنی اینها یک دانشجوی تمام وقت بودند که حداقل در مدت 8 ماه در یک برنامه آموزشی آکادمیک ، حرفه ای یا حرفه ای پس از متوسطه در DLI ثبت نام کرده بودند). در مدت زمانی که به مدرک ، دیپلم یا گواهی منجر شود).
  • آنها از بند مجاز ساعت کار طبق بند R186 (v) تجاوز نمی کردند.

متقاضیان حتی پس از ترک و ورود مجدد به کانادا در انتظار تصمیم گیری در مورد درخواست خود ، می توانند تمام وقت بدون اجازه کار کار کنند.

متقاضیان باید به محض اطلاع IRCC از کار خود (مثلاً از طریق MyAccount خود ، از طریق ایمیل یا نامه پستی) مطلع شوند که درخواست آنها برای دریافت اجازه کار امتناع ورزیده است.

همسران و شرکای متداول دارندگان پروانه کار پس از فارغ التحصیلی

این افراد ممکن است واجد شرایط درخواست اجازه کار آزاد تحت معافیت C41 برای (همسران و شرکای عادی کارگران ماهر) باشند .

شرایط لازم برای اجازه کار پس از فارغ التحصیلی

این بخش شامل سیاست ها ، رویه ها و راهنمایی هایی است که توسط کارمندان مهاجرت و شهروندی کانادا استفاده می شود. در وب سایت وزارتخانه به صورت حسن نیت نسبت به ذینفعان ارسال شده است.

متقاضیان می توانند در طول زندگی خود فقط 1 پروانه کار بعد از فارغ التحصیلی دریافت کنند.

برای به دست آوردن مجوز کار پس از فارغ التحصیلی ، متقاضی در حال حاضر باید وضعیت موقت معتبر داشته باشد یا کانادا را ترک کرده باشد. آنها باید از یک مؤسسه یادگیری واجد شرایط واجد شرایط (DLI) فارغ التحصیل شده باشند . آنها همچنین باید شواهد واضح ارائه دهند که همه معیارهای زیر را رعایت می کند:

  • آنها یک برنامه آموزشی آکادمیک ، حرفه ای یا حرفه ای را در یک موسسه واجد شرایط در کانادا به اتمام رسانده اند که حداقل 8 ماه طول مدت منجر به دریافت مدرک ، دیپلم یا گواهینامه باشد.
  • آنها وضعیت دانشجویی تمام وقت در کانادا را در طول هر جلسه آکادمیک برنامه یا برنامه های تحصیلی که آنها به اتمام رسانده اند و به عنوان بخشی از درخواست اجازه کار پس از فارغ التحصیلی ارائه داده اند ، حفظ کرده اند. استثنائات فقط برای موارد زیر قابل استفاده است:
    • ترک تحصیل
    • جلسه آکادمی نهایی
  • آنها یک نامه و نامه رسمی از DLI واجد شرایط دریافت کرده اند که تأیید می کند آنها برای تکمیل برنامه تحصیلی خود ، شرایط را رعایت کرده اند.توجه: متن و نامه رسمی باید در برنامه اجازه کار پس از فارغ التحصیلی درج شود.

ظرف 180 روز از تاریخ درخواست مجوز کار بعد از فارغ التحصیلی ، متقاضیان باید یکی از معیارهای زیر را نیز رعایت کنند:

  • آنها مجوز مطالعه معتبر دارند.
  • آنها مجوز تحصیل داشتند.
  • آنها مجاز به تحصیل در کانادا بدون نیاز به اخذ مجوز تحصیل طبق بندهای 188 (1) (الف) و (ب) آئین نامه مهاجرت بودند.

متقاضیان غیرمجاز

دانش آموزان در صورت عدم واجد شرایط بودن

  • قبلاً مجوز کار پس از فارغ التحصیلی صادر شده است
  • بودجه دریافت شده از امور جهانی جهانی کانادا (GAC)توجه: این در مورد دریافت کنندگان بورسیه تحصیلی در کانادا که واجد شرایط دریافت اجازه کار پس از فارغ التحصیلی هستند صدق نمی کند.
  • در برنامه جوایز دولت کانادا که توسط GAC تأمین می شود ، شرکت کرد
  • بورس تحصیلی فرصت برابر ، کانادا-شیلی را بدست آورد
  • در برنامه تبادل دانشمندان کانادا و چین شرکت کرد
  • در برنامه کمک هزینه های سازمان ایالات متحده شرکت کرده است
  • اکثر اعتبارات مربوط به تکمیل برنامه تحصیلی خود را با یادگیری از راه دور به پایان رساند
  • صرف نظر از مدت اقامت آنها در کانادا ، برنامه تحصیل را توسط یک موسسه غیر کانادایی واقع در کانادا تحویل داده است

اسناد پشتیبان

متقاضی وظیفه اطمینان از صحت اطلاعات ارائه شده را دارد.

نامه تأیید تکمیل برنامه تحصیلی

نامه تأیید تکمیل برنامه تحصیلی برای ارزیابی الزامات ذکر شده در بالا استفاده می شود. مأموران ممکن است اسناد اضافی را برای تکمیل ارزیابی برنامه درخواست کنند.

رونوشت

در صورت وجود متقاضی می تواند نسخه رسمی صادر شده توسط DLI خود را تهیه کند. از طرف دیگر ، متقاضی همچنین می تواند یک نسخه رونوشت را از وب سایت DLI خود تهیه کند. متن به همراه نامه اتمام مطالعات ، برای ارزیابی الزامات ذکر شده در بالا استفاده می شود. مأموران ممکن است اسناد اضافی را برای تکمیل ارزیابی برنامه درخواست کنند.

ترک تحصیل کنید

اگر متقاضی در دوره دانشجویی در کانادا بماند و در طول برنامه خود از تحصیل مرخصی گرفته باشد ، افسر باید مشخص کند که آیا متقاضی مطابق با شرایط اجازه تحصیل خود مطابقت دارد ، همانطور که در ارزیابی شرایط اجازه تحصیل ذکر شده است . مأموران ممکن است اسناد اضافی را برای تکمیل ارزیابی خود درخواست کنند. میانگین پستها در طول بند R220.1 (1) (ب) ، دانش آموزان باید

  • در DLI ثبت نام کنید
  • ثبت نام کنید
  • بطور فعال دوره یا برنامه تحصیلی خود را دنبال کنند

اگر مأمور تشخیص دهد كه دانشجو در حین مرخصی خود به طور جدی تحصیلات را دنبال كرده است ، دانش آموز ممكن است واجد شرایط برنامه اجازه كار پس از فارغ التحصیلی (PGWPP) باشد.

اگر مشخص شود که دانشجو شرایط اجازه تحصیل خود را رعایت نکرده است ، ممکن است از زیر درخواست متوقف کردن تحصیل یا کار غیرمجاز خود ، به مدت 6 ماه از درخواست اخذ مجوز کار پس از فارغ التحصیلی ممنوع شود ، براساس بند R200 (3) (ه) (من) .

برای کسب اطلاعات در مورد اختلالات کارگری و اعتصابات ، به متقاضیان تحت تأثیر اعتصاب یک موسسه یادگیری تعیین شده مراجعه کنید .

وضعیت نیمه وقت برای جلسه علمی نهایی

دانش آموزان باید وضعیت دانشجویی تمام وقت خود را در طول هر جلسه آکادمیک برنامه یا برنامه های مطالعاتی که آنها تکمیل می کنند حفظ کنند و به عنوان بخشی از درخواست اجازه کار پس از فارغ التحصیلی ارائه دهند. اما اگر دانشجویی به استثنای وضعیت تمام وقت در طول جلسه دانشگاهی نهایی خود ، تمام شرایط لازم را کسب کند ، به استثنای وضعیت تمام وقت (یعنی آنها فقط در جلسه آکادمی نهایی خود دارای وضعیت نیمه وقت هستند) ، باز هم آنها واجد شرایط برای PGWPP محسوب می شوند.

مجوز کار بعد از فارغ التحصیلی برنامه ها و موسسات مجاز

این بخش شامل سیاست ها ، رویه ها و راهنمایی هایی است که توسط کارمندان مهاجرت و شهروندی کانادا استفاده می شود. در وب سایت وزارتخانه به صورت حسن نیت نسبت به ذینفعان ارسال شده است.

در صورت تکمیل موارد زیر ، دانشجویان مجاز به اجازه کار پس از فارغ التحصیلی نیستند:

  • انگلیسی به عنوان زبان دوم یا فرانسوی به عنوان یک دوره یا برنامه تحصیلی زبان دوم
  • دوره های علاقه عمومی یا خودسازی
  • دوره یا برنامه تحصیل در کالج حرفه ای خصوصی

موسسات واجد شرایط

متقاضی باید شواهدی ارائه دهد مبنی بر این که برنامه یا برنامه های تحصیل در کانادا در یکی از مؤسسات یادگیری واجد شرایط زیر در کانادا (DLI) گرفته شده است:

  • یک موسسه عمومی بعد از متوسطه ، مانند
    • یک دانشگاه
    • یک مدرسه تجارت یا فنی
    • دانشگاه
    • CEGEP (در کبک)
  • یک موسسه خصوصی پس از متوسطه که تحت همان قوانین و مقررات موسسات دولتی در کبک فعالیت می کند
  • یک موسسه خصوصی ثانویه یا بعد از متوسطه در کبک ارائه برنامه های واجد شرایط 900 ساعت یا بیشتر منجر به آن را دارد
    • دیپلم تحصیلات حرفه ای (DVS)
    • تصدیق تخصص حرفه ای (AVS)
  • یک مؤسسه خصوصی کانادایی ، که توسط اساسنامه استانی مجاز به اعطای مدرک تحصیلی ، از قبیل کاردانی ، لیسانس ، کارشناسی ارشد یا دکترا است ، اما فقط در صورت ثبت نام دانشجو در یک برنامه تحصیلی منتهی به یک مدرک ، طبق مجوز استان ، که ممکن است شامل تمام برنامه های تحصیلی ارائه شده توسط موسسه خصوصی نمی باشد

برای تأیید صلاحیت مدارس ، به لیست DLI مراجعه کنید .

DLI هایی که تعیین کننده خود را از دست می دهند

متقاضیانی که DLI قبل از اتمام برنامه خود وضعیت تعیین شده خود را از دست داده اند می توانند به برنامه دیگری منتقل شوند یا در موسسه ای که وضعیت تعیین شده خود را از دست داده است برای تکمیل برنامه تحصیلی خود بمانند. این متقاضیان ممکن است واجد شرایط دریافت اجازه کار پس از فارغ التحصیلی باشند ، مشروط بر اینکه آنها سایر شرایط برنامه را برآورده سازند و همچنان به شرایط اجازه تحصیل خود ادامه دهند (به عنوان مثال ، ثبت نام کرده و به طور جدی به دنبال مطالعات هستند).

فارغ التحصیلان برنامه های آموزش حرفه ای و حرفه ای در کبک

توجه: مراحل زیر فقط برای فارغ التحصیلان مؤسسات کبک یا با هر کدام اعمال می شود

  • یک DVS
  • AVS

مراجعه کنید راهنمایی برای تعیین طول اجازه کار پس از فارغ التحصیلی برای دوره اعتبار پس از فارغ التحصیلی اجازه کار صادر شده به فارغ التحصیلان کبک های حرفه ای.

در کبک ، برنامه های آموزش حرفه ای و حرفه ای می تواند در سطح متوسطه یا بعد از دوره متوسطه تحویل داده شود . مفاد تفاهم نامه کانادا و کبک برای تسهیل ورود برخی از کارگران خارجی موقت در زمانی که دانشجویان بین المللی واجد شرایط دریافت اجازه کار پس از فارغ التحصیلی هستند. برای واجد شرایط بودن برای اجازه کار پس از فارغ التحصیلی ، دانشجو باید با یکی از دیپلم های زیر از یک موسسه متوسطه شناخته شده در کبک فارغ التحصیل شود:

  • DVS
  • AVS

این مدرک باید توسط وزارت آموزش و پرورش و دبیرستان و مدیر ارشد (MEES) (وزارت آموزش و آموزش عالی) صادر شود.

رویه ها

توجه: کلیه معیارهای صلاحیت عمومی ، شرایط پروانه کار و مراحل پردازش PGWPP در کنار موارد زیر اعمال می شود:

متقاضیان واجد شرایط

متقاضیانی که از مؤسسات حرفه ای کبک با DVS یا AVS فارغ التحصیل شده اند باید کلیه معیارهای زیر را رعایت کنند:

  • آنها در زمان درخواست 18 سال یا بالاتر دارند.
  • آنها یک دوره آموزش تمام وقت حرفه ای یا حرفه ای را در یک موسسه واجد شرایط در کبک به اتمام رسانده اند .
  • آنها در یک برنامه مطالعه بوده اند که حداقل 900 ساعت (معادل 8 ماه) بوده است.
  • آنها نامه ای رسمی از موسسه ارائه کرده اند که شامل مدت زمان برنامه تحصیل (در ساعت ها یا ماه ها) برای تسهیل در پردازش و صدور مجوز کار پس از فارغ التحصیلی و اطمینان از مدت دقیق مجوز کار می باشد.
  • آنها یکی از موارد زیر را در پروانه کار مجاز دارند:
    • اعتبار
    • تایید رسمی از اتمام برنامه
    • رونوشت رسمی از هیئت مدیره مدرسه کبک یا مؤسسه خصوصی که توسط MEES در حمایت از درخواست اجازه کار شناخته شده است

موسسات واجد شرایط

افسران باید مدارس متوسطه دولتی و خصوصی کبک را از طریق Inforoute: آموزش فنی و حرفه ای در کبک تأیید کنند .

توجه: این وب سایت توسط MEES و Compettences Québec اداره می شود . می توان برای اعتبارسنجی موارد زیر استفاده کرد:

  • مدارس
  • برنامه ها
  • طول ساعت
  • اعتبار معتبر حاصل شد

متقاضیان واجد شرایط که در طول برنامه آموزشی خود مؤسسات را تغییر داده اند ، باید حداقل 900 ساعت (معادل 8 ماه) دوره ها را در موسسات واجد شرایط واقع در کبک داشته باشند.

فارغ التحصیلان مدرسه

برای به دست آوردن مجوز کار پس از فارغ التحصیلی ، فارغ التحصیلان مدرسه پرواز باید مدارکی روشن ارائه دهند که شرایط آنها را برای دریافت مجوز ملاقات کند و هریک از موارد زیر را انجام داده است:

  • آنها دوره آموزش پرواز را در یک مرکز آموزشی DLI گذرانده اند و مجوز خلبان تجاری کانادایی را نیز اخذ کرده اند.
  • آنها مدرک مربیگری پروازی را دریافت کرده اند یا در حال دریافت هستند و از طرف مرکز آموزش پرواز DLI در کانادا پیشنهاد اشتغال دریافت کرده اند.

مشاهده ارسال از فارغ التحصیلی اعتبار اجازه کار و برنامه برای دستورالعمل در طول اجازه کار پس از فارغ التحصیلی است که می تواند صادر شده است.

بیشتر بخوانید:

مطالب مرتبط :

بازگشت بازگشت
خانه جستجو پشتیبانی