تم دارک سایت آماده است
اگر برای حالت مطالعه در حالت دارک راحت تر هستید آن را فعال کنید.

فرهنگ مردم کانادا و تنوع نژاد در کانادا

وی والت آمریکا کانادا زندگی زندگی در کانادا فرهنگ مردم کانادا و تنوع نژاد در کانادا

وزارت امور خارجه کانادا منبعی دولتی است که کانادایی بودن را تعریف می کند. این راهنما برای بازدیدکنندگان و مهاجران است تا هرچه بهتر فرهنگ مردم کانادا را متوجه شوند.

فرهنگ مردم کانادا

این راهنما مسائل را از دیدگاه یک فرد محلی و یک غریبه بررسی می کند تا افراد غیرکانادایی هرچه بیشتر با زندگی روزمره مردم کانادا آشنا شوند.

دامنه موضوعات از مکالمات روزانه گرفته تا چگونگی فهم وقایع تاریخی گسترده است. طبق اعلام وزارت امور خارجه، مردم کانادا عاشق آبجو، هاکی، غذا، موسیقی، ادب، تنوع و غیره هستند.

مکالمات در کانادا


“کانادایی ها در شناخت غریبه ها بسیار تیزبین هستند، و معمولا اولین سوالی که برای آغاز مکالمه می پرسند این است که اهل کجا هستید؟”

مطمئنا همه ما تا به حال این سوال را از دیگران پرسیده و یا آنان از ما پرسیده اند. مردم کانادا به شیوه درستی در مورد تفاوت های فرهنگی هوشیار هستند. در واقع، به عقیده آنان “مردم کانادا یک جامعه صبور با تفکرات اجتماعی برتر نسبت به ایالات متحده” می باشند. همچنین می توانید در مورد هاکی هم صحبت کنید.

این راهنما به این امر اشاره می کند که هیچ گاه با آشکارا نقد کردن ایالات متحده، موجب رنجش کانادایی ها نشوید، چرا که مردمی بسیار مودب هستند. اکثر مردم کانادا معتقدند در مقایسه با مردم آمریکا متواضع تر و شوخ تر هستند.

فرهنگ و فعالیت های مردم کانادا


مردم کانادا عاشق فعالیت های خارج از خانه و تفریحات تابستانی هستند. این راهنما تاکید می کند کوه ها و رودخانه های کانادا، و همچنین هاکی را نباید از دست داد. به علاوه شهرهایی مانند مونترآل و تورنتو در تمام طول سال فعالیت های فرهنگی دارند.

قهرمانان ملی کانادا


قهرمانان هاکی مانند Wayne Gretzky و Maurice Richard مورد علاقه تمام مردم کانادا هستند. البته بین مردم انگلیسی زبان و فرانسوی زبان تفاوت هایی وجود دارد، اما Rene Levesque و Terry Fox نیز جزء قهرمانان ملی کانادا محسوب می شوند. همچنین مردم کانادا بسیار علاقه دارند راجع به موسیقیدانان، کمدین ها و بازیگران کانادایی صحبت کنند.

غذا در کانادا


کانادا به خاطر در اختیار گذاشتن انبوهی از غذاهای لذیذ مربوط به فرهنگ های مختلف، به خود افتخار می کند. به همین دلیل است که می گویند راه قلب یک کانادایی از شکمش می گذرد.

مذهب و نژاد در کانادا


این راهنما اینگونه بیان می دارد که اکثر مردم کانادا معتقدند به همه افراد، فارغ از مذهب و اعتقادشان، باید احترام گذاشت و مذهب یک امر شخصی می باشد. به طور کلی کانادایی ها در مورد مذهب بسیار شکیبا و مودب هستند.

تنوع نژادی در کانادا بسیار گسترده و یک نگرانی بزرگ است. این راهنما اشاره می کند که هر منطقه کانادا نژادی خاص با فرهنگ خاص خود را دارد. به همین دلیل صحبت در مورد موضوعات خاص ممکن است برای برخی از مردم کانادا سخت و یا حتی تابو باشد.

برای مشاهده متن کامل راهنمای وزارت امور خارجه اینجا کلیک کنید.

مطالب مرتبط :

بازگشت بازگشت
خانه جستجو پشتیبانی