تم دارک سایت آماده است
اگر برای حالت مطالعه در حالت دارک راحت تر هستید آن را فعال کنید.

مهاجرت به کانادا از طریق خرید بیزینس و ثبت شرکت


مهاجرت به کانادا از طریق خرید بیزینس

مهاجرت به کانادا از طریق خرید بیزینس و ثبت شرکت میتوانید اتفاق بیوفتد و اقامت کانادا را کسب نمایید اما این روش پیچیدگی بسیاری نیز دارد

کانادا از وضعیت سرمایه گذاری خوبی برخوردار است و فرصت های شغلی زیادی را برای کارآفرینان مایل به انجام کار در اینجا فراهم می کند. به طور کلی افزاد خارجی برای دریافت مجوز کار نیاز به ارزیابی مثبت بازار کار (LMIA) دارند. اتباع خارجی که صاحب و اپراتور یک تجارت در کانادا هستند می توانند تحت یک برنامه ویژه درخواست مهاجرت به کانادا را بدهند تحت برنامه مالک اپراتور کانادا یا مهاجرت به کانادا از طریق خرید بیزینس.

خرید بیزینس Owner Operator LMIA

💢 فرصتی مناسب برای آنهایی که قصد دارند با خرید و یا ایجاد بیزینس در کانادا ویزای کار دریافت ‌کنند.

💠 شرایط اقدام:

✅ داشتن سرمایه و پول نقد کافی (حداقل ۱۵۰ هزار دلار کانادا قابل انتقال)
✅ مدرک تحصیلی مناسب (ترجیحا کارشناسی و بالاتر)
✅ مدرک زبان (در ابتدا لازم نیست اما برای تبدیل به اقامت مینیمم آیلتس ۶ در هر چهار اسکیل)
✅ دارا بودن یک بیزینس در ایران و یا داشتن سابقه مدیریت (ترجیحا بیش از ۵ سال)
✅ سن مناسب (بهتر است کمتر از ۴۵ سال باشد)

🇨🇦 ثبت شرکت خرید بیزینس و اخذ ویزای کار کانادا

🌐 Owner Operators Work Visa

💠 یکی از برنامه هایی که این روزها مورد توجه بسیار قرار گرفته، اخذ ویزای کار دو ساله از طریق ثبت شرکت و ایجاد اشتغال در کاناداست.
💠 به دلیل دشوار شدن شرایط اقامتی و بالا رفتن قیمت دلار، جای خالی چنین برنامه هایی در سیستم مهاجرتی کانادا احساس میشود و همین دلایل کافی است تا این برنامه در کانون توجهات بسیار قرار گیرد.

💢 در این برنامه شما با خرید و یا ایجاد یک بیزینس میتوانید اجازه کار در کانادا را دریافت نمایید.
💢 طبیعی است خرید بیزینس راحت تر است اما توجه داشته باشید که بیزینس های خوب گران هستند و آنهایی که با قیمت های پایین ارائه میشوند چندان مورد اعتماد نخواهند بود.
💢 خرید و یا ایجاد یک شغل هر کدام دارای مزایا و معایبی است. به عنوان مثال برای خرید یک بیزینس خوب باید مبلغ زیادی را پرداخت نمایید‌. در عوض شرایط کار به مراتب راحت تر خواهد بود. ایجاد یک شغل نیز دارای این حسن است که چون از ابتدا تحت کنترل شماست از جزئیات آن آگاه هستید و ریسکی برای خرید نمیکنید. اگرچه باید توجه داشته باشید که در این روش ممکن است هزینه های جانبی شما بیشتر باشد‌‌.

⭕️ به طور کل مسیر این برنامه:

خرید و یا ایجاد بیزینس
اخذ تایید یه LMIA
اخذ مجوز کار Work Permit
شرکت در برنامه Express Entry
اخذ اقامت دائم
✅ شهروندی کانادا

⁉️ اما توضیحاتی راجع به این برنامه که لازم است بدانید:

1️⃣ این یک برنامه مهاجرتی نیست و نمیتوان آن را مانند برنامه های نیروی متخصص یا کارآفرینی استانی به حساب آورد.
2️⃣ این برنامه به خودی خود تبدیل به اقامت دائم نخواهد شد. برای اقدام جهت اقامت دائم پس از اخذ ویزای ‌کار، علاوه بر اثبات فعالیت شرکت باید سایر فاکتورها نیز بررسی شود که خود مستلزم تحلیل دقیق شرایط متقاضی است.
3️⃣ ویزای کاری فرد متقاضی در این برنامه فقط منحصر به شرکتی است که تاسیس شده و در واقع ویزای کار آزاد نیست‌.
4️⃣ شرط سودآوری و یا حداقل سرمایه گذاری برای شرکت ثبت شده برای اخذ ویزای کار وجود ندارد. با ارائه بیزینس پلن قوی و اثبات مدیریت شخص متقاضی و سایر مدارک و مستندات قابل قبول میتوان اجازه کار را دریافت کرد.
5️⃣ قطعا دریافت ویزای توریستی و انتقال سرمایه به کانادا یکی از شرایط لازم برای این برنامه است. مقدار سرمایه منتقل شده بستگی به نوع کار و بیزینسی دارد که شما قصد خرید و یا ایجاد آن را دارید.
6️⃣ طبیعتا اگر تمدید ویزای کار پس از دو سال لازم باشد، ممکن است ارائه گزارش کارکرد شرکت و دلایل درخواست تمدید ویزا درخواست شود.
7️⃣ برای اقدام جهت دریافت این ویزای کار، داشتن بیزینس معتبر و یا نشان دادن مدیریت یک بیزینس به عنوان سابقه کار و همچنین اثبات دارایی کافی الزامی است.
8️⃣ با داشتن این ویزا، تحصیل فرزندان شما در مدارس ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان کانادا رایگان خواهد بود.
9️⃣ و در نهایت این برنامه بسیار خوب و مناسب است برای آنهایی که واقعا قصد ‌کار و سرمایه گذاری در کانادا را دارند. قطعا با صدور جاب آفر مدیریتی (به شرط گرفتن LMIA) و داشتن یک سال سابقه کار کانادایی در این زمینه و نیز فراهم کردن مدرک زبان مورد نیاز (با توجه به شرایط متقاضی) میتوان برای برنامه اکسپرس اینتری اقدام کرد و اقامت را اخذ نمود.
🔟 وجود یک نفر در پرونده شما که دارای اقامت کانادا باشد در این برنامه الزامی است‌. لذا اگر فردی را در کانادا دارید که میتواند شما را همراهی کند شرایط برای شما بسیار هموار تر خواهد بود.

⭕️💢⭕️ توجه داشته باشید که در حال حاضر شرایط این برنامه خوب است اما نمیتوان در مورد آینده آن اظهار نظر کرد.

برای واجد شرایط بودن برای مجوز کار صاحب عامل ، یک کارآفرین باید یک مالک اختصاصی باشد یا 50.1 درصد سهام را در یک شرکت کانادایی در اختیار داشته باشد. این حداقل است و هرچه کنترل و مالکیت بالاتر باشد ، بهتر است. می توان برای رشد مشاغل موجود درخواست مجوز کار در این گروه را داد. نکته مهم ، متقاضی باید قبل از درخواست برای مالک اپراتور LMIA ، برخی اقدامات را انجام دهد. به عنوان مثال ، استخدام پرسنل ، اجاره فضای ، داشتن وب سایت ، تبلیغات ، مذاکره با مشتریان بالقوه ، در صورت وجود و غیره.

تجارت باید چشم انداز آوردن منافع اقتصادی چشمگیر به کانادا را داشته باشد. به عنوان مثال ، برآورده کردن تقاضا برای خدمات یا کالاهای خوب ، ایجاد شغل بیشتر برای کانادایی ها ، که در یک برنامه تجاری توضیح داده شده است ، و این یک بخش جدایی ناپذیر از این نوع برنامه ها است.

نکته مهم ، اصالت بودن پیشنهاد شغلی است . صاحب مشاغل شخصی است که وظایفی را که در NOC 00 شرح داده شده است – مشاغل ارشد مدیریت. بنابراین ، تجربه قبلی یک کارآفرین در مدیریت یک تجارت (نه لزوماً یک شرکت کانادایی) یک عامل بسیار مهم است ، و در مورد توانایی اداره موفقیت در یک تجارت در کانادا صحبت می کند ، که برای آن LMIA درخواست می شود.

در حالی که هنوز یک LMIA برای درخواست مجوز کار برای صاحب اپراتور لازم است ، فواید آن وجود دارد.

مالک اپراتور LMIA ، در مقایسه با یک LMIA معمولی ، از شرط تبلیغات شغلی معاف است برای پیدا کردن کارفرما . 
به استخدام توسط کارفرما مورد نیاز نمی باشد ،
به این معنی که از طریق یک فرایند طولانی و گران قیمت تا ثابت کند که کانادایی هستند برای این کار در دسترس نیست. این باعث می شود روند برنامه سریع تر شود ، تا زمانی که ایده کسب و کار قابل دوام و اصیل باشد.

این راهی برای مهاجرت برای افراد تجاری و اعضای خانواده آنها است. 
LMIA مثبت یا نامه تأیید کننده 200 امتیاز اکسپرس اینتری به صاحب مشاغل را می دهد . 
یعنی در مشاغل مدیریتی خرید بیزینس 200 امتیاز خواهید داشت برای اکسپرس اینتری و اخذ اقامت کانادا ( مابقی امتیاز مورد نیاز با مدر زبان، تخصیلات و غیره به دست آورده میشود )
در بسیاری موارد ، امتیاز جامع رتبه بندی (CRS) را به اندازه کافی بالا می برد که به صاحب مشاغل اجازه می دهد به محض تأیید LMIA برای یک اقامت دائم دعوت شوند. اعضای خانواده مانند همسر و فرزندان وابسته زیر 22 سال می توانند با متقاضی اصلی مهاجرت کنند.
ارایه مدرک زبان در اول نیاز نیست و شما میتوانید در کانادا مدرک زبان اخذ نمایید که در شرایط یادگیری زبان کار آسانتر و بهتر است

در مواردی پرداخت را میتوانید در اول انجام ندهید
بعد از اخذ ویزای کار و ورود به کانادا بیزینس خود را خریداری کنید و مبالغ مربوط را پرداخت کنید

زمان پردازش معمولی برای اخذ ویزای/ مجوز کاری حدود 2-3 ماه است. در صورت بروز هرگونه مشکلی در کارنامه شما ممکن است طولانی تر شود. با این حال ، معمولاً از تأخیر مطلع می شوید.

صاحب اپراتور LMIA می تواند واجد شرایط خدمات تسریع شده باشد – ده (10) روز کاری توسط توسعه اقتصادی و اجتماعی کانادا (ESDC). اگر دستمزدی که به مالک پیشنهاد می شود در بالای یا بالاتر از 10 درصد دستمزدی است که کانادایی ها در استان ، محل کار در آن قرار می دهند ، در اولویت قرار گیرند. به عنوان مثال ، 47.12 C $ / ساعت در انتاریو. در یک بازه زمانی فوق ، یک افسر ESDC فرم های درخواست ، برنامه تجاری ، اسناد پشتیبان و همچنین مصاحبه با مدیر یک شرکت کانادایی را بررسی می کند.

با یک نامه تأیید ، صاحب مشاغل باید درخواست مجوز کار کند. زمان بسته به آنچه که اداره ویزا مهاجرت و تابعیت کانادا (IRCC) درخواست می کند متفاوت است. به طور متوسط ​​، از یک (1) – تا شش (6) هفته. اجازه کار تا دو (2) سال صادر می شود. اگر این یک برنامه کاربردی LMIA صاحب بار اول باشد ، احتمالاً مجوز کار برای مدت (1) یک سال صادر می شود. دلیل اصلی این امر این است که یک صاحب مشاغل می تواند زنده بودن یک ایده تجاری را اثبات کند ، و سپس اجازه کار را تمدید کند.

همانطور که در بالا ذکر شد ، LMIA مثبت برای کار در NOC 00 200 امتیاز را به صاحب اپراتور یک تجارت می دهد. این ممکن است یک مسیر مستقیم برای مهاجرت به کانادا با سیستم اکسپرس اینتری باشد که شش (6) ماه دیگر طول خواهد کشید.

اتباع خارجی که مایل به انجام کار تجاری به کانادا هستند می توانند در زیر دسته کارآفرینان / خوداشتغالی ، اجازه کار بگیرند. غالباً ، این دسته “مجوز کار مالک یا اپراتور” نامیده می شود.

دو نوع اجازه کار صاحب عامل وجود دارد:

  1. مجوز کار مالک و اپراتور بر اساس ارزیابی تأثیر بازار کار (LMIA)
  2. پروانه کار مالک و اپراتور تحت برنامه بین المللی تحرک
مجوز کار مالک و اپراتور براساس ارزیابی تأثیر بازار کار

برای اخذ مجوز کار صاحب اپراتور مبتنی بر LMIA ، یک تبعه خارجی باید ثابت کند که آنها:

  • حداقل 50٪ از مشاغل را در اختیار داشته و موقعیتی را در اختیارتان قرار دهید که آنها نمی توانند فسخ شوند
  • دستمزدی برابر یا بالاتر از دستمزد متوسط ​​برای این مقام خواهد داشت.
  • مشاغلی را اداره می کند که منجر به ایجاد یا حفظ فرصت های شغلی برای کانادایی ها یا ساکنان دائمی شود ، یا انتقال مهارت یا دانش را به کانادایی ها یا ساکنان دائمی فراهم کند.
  • یک برنامه تجاری مناسب داشته باشید و اقدامات لازم را برای اجرای برنامه تجاری خود انجام داده اید – مانند تأمین مالی ، اجاره محل کار و اخذ شماره تجارت با آژانس درآمد کانادا.
  • یک مجموعه مهارت یا تجربه ای داشته باشید که امکان دستیابی به تجارت را بهبود می بخشد. و
  • در سال اول فعالیت یا افتتاح مشاغل در کانادا حداقل یک نفر کانادایی یا مقیم دائم استخدام خواهد کرد.

برخلاف بیشتر مقولات LMIA ، هیچ مالکیت تبلیغاتی LMIA برای تبلیغات یا الزامات استخدام وجود ندارد.

یک مزیت اضافی از مجوز کار صاحب اپراتور مبتنی بر LMIA این است که یک تبعه خارجی می تواند امتیازات اضافی را تحت ماتریس Express Entry Complete Ranking System (CRS) کسب کند. یک تبعه خارجی که دارای مجوز کار برای مالک-اپراتور بر اساس LMIA در یک مقام مدیر ارشد (NOC 00) است می تواند 200 امتیاز اضافی کسب کند. در بیشتر موارد ، با به دست آوردن این 200 امتیاز اضافی ، اطمینان حاصل می شود که یک اتباع خارجی از میان کاندیداهای Express Entry انتخاب شوند.

مجوز کار مالک و اپراتور تحت برنامه بین المللی تحرک

برای واجد شرایط بودن برای اجازه کار صاحب اپراتور تحت برنامه بین المللی تحرک ، یک تبعه خارجی باید ثابت کند که آنها:

  • برای واجد شرایط بودن برای اجازه کار صاحب اپراتور تحت برنامه بین المللی تحرک ، یک تبعه خارجی باید ثابت کند که آنها: حداقل 50٪ از مشاغل را دارند.
  • مشاغلی را اداره می کند که منافع اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی مهمی را برای کانادا به وجود می آورد ، یا امکاناتی را برای کانادایی ها یا ساکنان دائمی ، مانند اشتغال یا خدمات منحصر به فرد فراهم می کند.
  • فرصتی مناسب برای تجارت و سودمندی در کانادا و جمعیت کانادا داشته باشید
  • یک مجموعه مهارت یا تجربه ای داشته باشید که امکان دستیابی به تجارت را بهبود می بخشد.
  • اقدامات لازم را برای اجرای برنامه تجاری خود انجام داده اند – مانند تأمین مالی ، لیزینگ فضای اداری و به دست آوردن شماره تجارت با آژانس درآمد کانادا. و
  • برای مهاجرت و شهروندی کانادا (مهاجرت کانادا) درخواست کارفرمای (انطباق کارفرما) ارائه دهید.
ملاحظات دیگر 

اگر یک تبعه خارجی صاحب کمتر از 50٪ شرکت باشد ، توصیه می شود که به عنوان کارمند شرکت ، LMIA را بدست آورند. علاوه بر این ، اگر صاحبان مشاغل متعدد وجود داشته باشد ، فقط یک مالک مجاز به اخذ مجوز کار صاحب عامل خواهد بود. 

یک تبعه خارجی که متقاضی مجوز کار برای صاحب اپراتور است می تواند این هدف را داشته باشد که به طور موقت به کانادا بیاید (برای فعالیت در یک تجارت) و همچنین در نهایت به کانادا مهاجرت کند و اقامت دائم یابد.   اگر یک اتباع خارجی این هدف دوگانه را داشته باشد ، مجبور است در صورت لزوم انجام این کار ، به افسر در حال بررسی درخواست پروانه کار نشان دهد که حاضر است در پایان اقامت موقت خود ، کانادا را ترک کند.

مهاجران تجاری ثروتمند مشغول خرید مشاغل هستند و به سیاست های صاحبان عامل کانادا روی  می آورند .

برای بسیاری از سرمایه گذاران خارجی ، مسیر به کانادا در دو مرحله تقسیم می شود که از ابتدا با اجازه کار موقت طبق قوانین فدرال مالک-اپراتور شروع می شود.

براساس این سیاست ، سرمایه گذار خارجی می تواند پس از فروش و واگذاری به اتباع خارجی ، مالکیت سهم اکثریت از یک تجارت سودآور موجود در کانادا ، اجازه کار دریافت کند.

پس از پذیرش در یک مجوز کار ، داوطلبان می توانند در مراحل بعدی ، تحت بسیاری از برنامه های مهاجرت ، برای اقامت دائم کانادا اقدام کنند.   این می تواند شامل برنامه کارگر ماهر فدرال ، تحت سیستم Express Entry یا تحت یک جریان مناسب برای مهاجرت تجاری استانی (PNP) باشد.خرید یک تجارت و انتقال به کانادا

برنامه مالک-اپراتور چیست؟

خط مشی مالک-اپراتور یک برنامه رسمی مهاجرت نیست. در عوض ، این یک مجوز کار است که تحت برنامه فدرال موقت خارجی کار (TFWP) صادر می شود. هیچ سهمیه سالانه در تعداد مجوزهای کاری که صادر می شود وجود ندارد.

جدیدترین قوانین حاکم بر صاحبان مشاغل جدید تحت برنامه TFW ، توجه بسیاری از کارآفرینان و سرمایه گذاران خارجی را به خود جلب کرده است.

چرا برنامه مالک-اپراتور برای سرمایه گذاران خارجی جذاب است؟

برنامه های مهاجرت دائم فدرال ، هر چند که بر روی کاغذ عملیاتی هستند ، اما علاقه سرمایه گذاران خارجی را به خود جلب نمی کنند.  

متأسفانه در کانادا فرصتهای تحت برنامه های مهاجرتی مبتنی بر سرمایه گذاری فدرال بسیار محدود است. 

اکثر برنامه های مهاجرتی اقامت مستقر در سرمایه گذاری استانی تحت بیان برنامه بهره بهره می گیرند. بیشتر نامزدها باید با اجازه کار موقت شروع کنند و پس از تأیید استان ، برای پذیرش دائمی اقدام کنند. این برنامه ها تحت سهمیه عمل می کنند و غالباً نامزدها نیاز دارند تا وقت و هزینه زیادی سرمایه گذاری کنند.

این تعداد زیادی از سرمایه گذاران بین المللی را به دنبال پذیرش دائم در کانادا می داند تا تعداد کمی از افتتاحیه های مبتنی بر سهمیه را تحت برنامه های مهاجرت تجاری استانی کانادا به رقابت بپردازند.  

استان کبک با برنامه سرمایه گذار مهاجران کبک (QIIP) خود بر این منطقه مسلط است . با این حال ، این برنامه مبتنی بر سهمیه است و فقط برای متقاضیان با ارزش خالص فوق العاده بالا مناسب است. 

یک سرمایه گذار سرمایه گذار خارجی ، با انگیزه ای برای زندگی در منطقه خاصی از کانادا ، می تواند قبل از اعطای اقامت دائم ، یک تجارت مناسب را خریداری کرده و در آن منطقه انتخاب شود. این به مراتب سودمندتر از تلاش برای برآورده کردن نیازهای برنامه مهاجرتی استانی در مناطقی از کانادا است که مطلوب نیست.

کاندیدای ایده آل کیست؟

برای واجد شرایط بودن به عنوان مالک-اپراتور ، سرمایه گذار خارجی باید دارای موارد زیر باشد:

  1. تجربه مدیریت قابل انتقال و قابل انتقال.
  2. دارایی کافی برای خرید مشاغل هدفمند در کانادا.
  3. توانایی های کافی در زبان انگلیسی یا فرانسه برای  فعالیت فعال  به عنوان مدیر در مشاغل.
  4. کنترل علاقه به مشاغل: بیش از 50٪ سهام را در اختیار داشته باشید و نمی توان آن را رد کرد 

مالکیت سهام به خودی خود تضمین نمی کند که یک تبعه خارجی به عنوان یک مالک-اپراتور واجد شرایط باشد. پیشنهاد اشتغال باید به یک سرمایه گذار خارجی داده شود که به طور جدی در مدیریت تجارت مشغول باشد. این کار با بررسی قصد اتباع خارجی برای فعالیت در تجارت و همچنین تجربه قبلی در اداره یا اداره یک تجارت انجام خواهد شد.

روند چیست؟

  1. سرمایه گذار خارجی یک تجارت کانادایی را برای خرید مشخص می کند.
  2. ارزیابی اثرات بازار کار (LMIA) به همراه یک برنامه تجاری مناسب ارائه می شود.
  3. هنگامی که نظر مثبت LMIA صادر شد ، سرمایه گذار خارجی برای 12 تا 24 ماه مجوز کار موقت قابل تمدید در سطح مدیریت درخواست می کند.

این روند چقدر طول می کشد؟

پس از یافتن مشاغل مناسب ، 2-3 ماه طول می کشد تا روند درخواست LMIA انجام شود. دریافت مجوز کار در بیشتر حوزه های قضایی کمتر از 3 ماه طول می کشد.

چه زمانی دارنده مجوز کار می تواند برای اقامت دائم کانادا اقدام کند؟

حداقل زمان انتظار وجود ندارد.

در طول سال اول کار در کانادا ، سرمایه گذار خارجی به همراه اعضای خانواده فوری می توانند در صورت واجد شرایط بودن در یک برنامه مناسب ، یا برنامه ورود فدرال اکسپرس یا یک برنامه نامزدی استانی ، درخواست اقامت دائم دهند. در بیشتر موارد ، فرایند می تواند در کمتر از 12 ماه به پایان برسد.

مهاجران ثروتمند در حال خرید مشاغل هستند و برای دستیابی به ورود به کانادا ، به ویزای موقت کار اوتاوا ، سیاست های “مالک-اپراتور” روی می آورند. فرصت های دیگر برای مهاجرت مبتنی بر سرمایه گذاری به کانادا محدود است. برنامه های مهاجرت دائمی فعلی فدرال اگرچه بر روی کاغذ عملیاتی هستند ، اما علاقه سرمایه گذاران خارجی را به خود جلب نمی کنند.

به طور مشابه ، برنامه ویزا راه اندازی فدرال که همچنین دارای اقامت دائم و ویزای کاری با هدف کارآفرینان متوسط ​​سطح متوسط ​​است ، از بدو تأسیس در سال 2014 به سختی جلب علاقه نکرده است ، و اتاوا حاضر به فاش کردن شماره های ناامیدکننده خود نشده است.

این تعداد زیادی از سرمایه گذاران بین المللی را به دنبال پذیرش دائم در کانادا می داند تا بتوانند با تعداد نسبتاً کمی از شغل های مبتنی بر سهمیه تحت برنامه های مهاجرت تجاری استان ، در کانادا رقابت کنند. استان کبک با برنامه سرمایه گذار مهاجران خود در کبک ، (QIIP) بر این منطقه مسلط است. این کشور قصد دارد در سال 2017 1900 برنامه جدید دریافت كند و نقاط به سرعت پر می شوند.برنامه کارگر خارجی موقت – دستورالعمل های مالک و اپراتورکارآفرینان سرمایه گذار خارجی که مایل به مهاجرت به کانادا هستند ، باید در نظر داشته باشند که شغل مستقر را ایجاد کرده و یا یک تجارت جدید را در کانادا راه اندازی کرده و به عنوان کارمند مدیریت برای ویزای کار اقدام کنند. سیاست های فدرال اصلاح شده حاکم بر صاحبان مشاغل جدید تحت برنامه موقت خارجی کارگر (TFW) توجه قابل توجهی را به خود جلب می کند. پس از گذشت مدت زمانی کمتر از 1 سال ، دارندگان ویزای موقت کار موفقی می توانند تحت یک برنامه استانی یا به عنوان یک کارگر ماهر فدرال تحت عنوان Express Entry به اقامت دائم انتقال دهند.

قوانین پیچیده اما قابل مرور هستند. یک سرمایه گذار کارمند خارجی می تواند یک تجارت جدید ایجاد کند ، یک کسب و کار موجود در کانادا را بدست آورد ، یا به میزان قابل توجهی در یک شرکت سرمایه گذاری کند و مجوز کار را به عنوان TFW کسب کند. کسب مشاغل توسط اتباع خارجی باید از جمله سایر شرایطی که در زیر مورد بحث قرار می گیرد منجر به ایجاد یا حفظ شغل کانادایی شود و باید انتقال دانش به کانادایی ها صورت گیرد.چگونه یک مالک-اپراتور تعریف می شود؟قبل از هر چیز ، کارفرما باید یک نهاد (شخص ، تجارت ، شرکت یا سازمان) باشد که برای انجام کار برای جبران خسارت ، و برای یک مدت مشخص در کانادا ، به یک تبعه خارجی پیشنهاد می کند. کارفرما عموماً واحدی است که استخدام می کند ، شرایط کار را کنترل می کند و اتباع خارجی را نیز پاداش می دهد. این باید یک نهاد قابل شناسایی باشد که اختیارات دولت را برای انجام وظایف نظارتی خود که در اجرای برنامه ها و اجرای برنامه TFW کارگر خارجی موقت فعالیت می کنند ، اختیارات لازم را برای شما ایجاد کند.

برای واجد شرایط بودن به عنوان مالک-اپراتور ، سرمایه گذار خارجی باید بتواند سطح کنترل علاقه به تجارت را ایجاد کند (به عنوان مثال اکثریت یا کثرت سهام ، قادر به اخراج نیست) و به طور فعال در عملکرد آن شرکت کنید. افراد خارجی که این تعریف را برآورده نمی کنند ، مشمول معافیت برنامه تحت مالک-اپراتور نمی شوند.

در همه موارد ، معامله باید واقعی باشد. برای تحقق چنین تعیین کننده ، پیشنهاد باید توسط یک سرمایه گذار خارجی انجام شود که به طور جدی در مدیریت تجارت مشغول به فعالیت باشد. این کار با بررسی قصد اتباع خارجی برای فعالیت در تجارت و همچنین تجربه قبلی در اداره یا اداره یک تجارت انجام خواهد شد.

مالکیت سهام به خودی خود تضمین نمی کند که یک تبعه خارجی به عنوان یک مالک-اپراتور واجد شرایط باشد. علاوه بر این ، خرید و فروش سهام در نهاد موجود در کانادا توسط یک اتباع خارجی به مصوبات مهاجرت نیاز دارد و احتمالاً مشروط به صدور مجوز کار خواهد بود. بنابراین معامله اغلب به صورت استراتژیک در مراحل انجام می شود تا هم مهاجرت و هم شیوه های تجاری را برآورده سازد. بنابراین باید موارد مختلفی از جمله خریدهای کاملاً کامل ، در انتظار خریدهای کامل و خریدهای جزئی از شرکت کانادایی توسط کارمند-سرمایه گذار خارجی در نظر گرفته شود.چه چیزی یک کارفرما را تشکیل می دهد؟

سیاست فعلی مستلزم این است که “رابطه کارفرما / کارمند باید به وضوح مشخص شود تا مسئولیت های نظارتی را در اجرای برنامه موقت خارجی کارگر مجاز سازد.

در مواردی که فرد خود اشتغالی قصد دارد برای تأسیس یا خرید مشاغل وارد کانادا شود و در کارهای روزانه خود درگیر شود ، برنامه و قرارداد تجاری برای خرید سهام در مشاغل باید رابطه کارفرما / کارمند را با یک رابطه برقرار کند. پیشنهاد کار.

بنابراین ، در صورت عدم ارائه پیشنهاد شغلی ، مانند اکثر موارد TFWP ، افسر پرونده برای ارزیابی قدرت پرونده به برنامه تجاری کارگر خارجی یا قرارداد خرید سهم نگاه می کند. عواملی که در این ارزیابی مورد توجه قرار می گیرند مواردی است که در بالا به آنها اشاره شد ، یعنی حضور کارگر خارجی در کانادا ایجاد و یا حفظ شغل برای کانادایی ها یا انتقال مهارت یا دانش به کانادایی ها خواهد بود.

مشاغل موجود

در جایی که سرمایه گذار کارمند خارجی 100٪ یا علاقه اساسی از یک تجارت موجود در کانادا را بدست آورد یا قصد داشته باشد ، ملاحظات زیر برای ارزیابی یک LMIA اعمال می شود.

1) خریدهای کامل

در جائیکه یک خرید 100٪ تکمیل شده و شواهد مستند ارائه شده است (توافق نامه خرید سهم ، گواهی سهم ، اعلام مقالات ، ثبت نام اوراق بهادار مرکزی ، CRA #) ، که منعکس کننده برنامه تغییر خرید / مالکیت است ، بار اثبات تحمل کمتری دارد. با این حال ، نیاز به ایجاد یا حفظ شغل کانادایی و انتقال دانش به کانادایی ها در قالب یک برنامه انتقال ، هنوز هم باید برآورده شود.

مالک جدید به عنوان کارفرما ، برای پشتیبانی از ویزای کاری مبتنی بر مدیریت مالک-اپراتور ، درخواست ارزیابی بازار کار (LMIA) خواهد کرد.

2) در انتظار خریدهای کامل

در جایی که معامله در انتظار است و شرط LMIA و WP است ، مقامات مهاجرت بطور گسترده ارزیابی می کنند که آیا این پروژه پیش بینی واقعی است یا خیر. فاکتورهای اصلی شامل چگونگی پیشرفت معاملات است ، (توافق نامه خرید سهم امضا شده ، پول در سپردن) ، چقدر سالم است که برنامه تجارت کارمند-سرمایه گذار خارجی برای دستیابی به 100٪ مالکیت در سهام مشاغل به عنوان مالک اصلی داشته باشد و آیا قصد استخدام را دارد؟ یا کارگران کانادایی را حفظ کنید.

مالک موجود یا ورودی به عنوان کارفرما ، برای ارزیابی تأثیر بازار کار (LMIA) اقدام خواهد کرد.

مالک موجود همچنین می تواند LMIA را برای استخدام کارمند-سرمایه گذار خارجی در یک موقعیت مدیریتی خاص در مشاغل ارائه دهد ، که در این صورت الزامات برنامه معمول اعمال می شود. پس از خرید در آینده ، مالک جدید به عنوان کارفرما LMIA جدید را برای پشتیبانی از ویزای کاری مبتنی بر مدیریت اپراتور مالک ارائه می کند.

3) خریدهای جزئی

هر جا که معامله در LMIA و WP معلق باشد و مشروط باشد ، بار دیگر مقامات مهاجرت به طور گسترده ارزیابی می کنند که آیا پروژه پیش بینی واقعی است یا خیر. فاکتورهای اصلی شامل چگونگی پیشرفت معاملات است ، (توافق نامه خرید سهم منعقد شده ، پول در سپرده گذاری) ، چقدر برنامه تجارت سرمایه گذار کارمند خارجی برای دستیابی به مالکیت اساسی در سهام مشاغل به عنوان مالک اصلی یا مالک مشترک ، چقدر صحیح است. تجارت منتقل می شود و آیا قصد استخدام یا حفظ کارگران کانادایی وجود دارد.

ملاحظات دیگر در اینجا شامل تعیین مالکیت بیشترین بخش تجارت است و اینکه آیا سهامداران موجود همچنان نقش فعالی را ایفا می کنند. بسته به این ارزیابی ، ممکن است با اتباع خارجی به عنوان یک کارمند جدید مدیریت رفتار شود. در چنین مواردی ، ارزیابی در مورد پیش آگهی ادامه کار لازم است. کسب و کار باید از سود کافی در قالب درآمدهای حفظ شده برخوردار باشد ، تا بدون در نظر گرفتن تزریق سرمایه جدید به مشاغل ، حقوق کارمندان سرمایه گذار خارجی را متحمل شود. ساختار معاملات کلی تجاری و نقشی که کارمند جدید در آن به عهده خواهد گرفت ، بر این عزم مهم است.

مالک موجود به عنوان کارفرما ، اتباع خارجی را استخدام می کند و در صورت عدم وجود ویزای مدیریت ، برای پشتیبانی از ویزای مدیریت (LMIA) درخواست پشتیبانی می کند.

مشاغل جدید

در جایی که سرمایه گذار خارجی قصد دارد تجارت جدیدی را آغاز کند که مشروط به داشتن LMIA مثبت و مجوز کار باشد ، تجارت باید با ارائه کالاها یا خدمات در حال کار باشد. ملاحظات زیر برای ارزیابی یک LMIA تحت رهنمودهای صاحب اپراتور اعمال می شود:

  • تلاشهای آمادگی در جهت افتتاح مشاغل (ادغام مشاغل ، درخواست مجوزهای تجاری ، اجرای قرارداد اجاره نامه ، تضمین قراردادهای جدید و غیره).
  • حضور یک برنامه کاری عملی.
  • اهداف استخدام: این شرکت قصد استخدام کانادایی ها / ساکنین دائمی را دارد.
  • نقش سرمایه گذار کارمند خارجی برای تبدیل شدن به یک مالک خاص و فعالانه شرکت کردن و انجام کارهای پیش بینی از طرف تجارت به عنوان TFW.

ارزیابی تأثیر بازار کار

در همه موارد ، LMIA یک ابزار نظارتی است که توسط مقامات تحت آیین نامه مهاجرت مورد استفاده قرار می گیرد تا مشخص شود آیا یک کانادایی برای انجام یک کار خاص وجود دارد یا خیر. LMIA مثبت به یک کارفرما اجازه می دهد تا یک کارگر خارجی را به طور موقت یا دائمی بیاورد. در مواردی که مقررات مالک یا اپراتور اعمال می شود ، الزام تبلیغ موقعیت به بازار کار کانادا ، به طور خاص معاف است.

هنگام ارزیابی فاکتورهای بازار کار ، برای اپراتورهای LMIA صاحب کار ، مهمترین و مهمترین چیز بر اصالت بودن پیشنهاد شغلی و ایجاد اشتغال یا حفظ شغل یا حفظ و یا انتقال مهارت است. کارفرما طبق یک برنامه انتقال مستند ، باید یک سطح کنترل علاقه به تجارت را نشان دهد. در بیشتر موارد ، این باید به شکلی باشد که تنها مالک یا سهامدار اکثریت باشد. اما این یک قانون سخت و سریع نیست. کارفرما باید بتواند ثابت کند که چنین ورود موقت منجر به ایجاد یا حفظ فرصت های شغلی برای کانادایی ها و اقامت دائم و / یا انتقال مهارت به کانادایی ها و ساکنان دائمی می شود.

مالک جدید در هر مواردی که نیازهای شغلی معقول در خواست کسب و کار را داشته باشد ، موظف است مهارتهای ارتباطی مؤثر یا شخصاً یا از طریق مترجم استخدام شده-کارمند را نشان دهد تا از تداوم فعالیت موجود و پیش آگهی انتقال مهارتهای مؤثر اطمینان حاصل کند. . در چنین مواردی به متقاضی در نظر گرفته شده برای LMIA توصیه می شود که مهارت زبان را با استفاده از برنامه در قالب آزمون زبان معتبر آیلتس با CLB 5.0 در هر یک از 4 مؤلفه درج کند. در برخی موارد ، می توان بر الزامات زبان غلبه کرد ، جایی که کارفرما می تواند ثابت کند استفاده از زبان غیر رسمی یک الزام شایسته حرفه ای است.

نتیجه

برنامه TFW وسیله نقلیه مناسبی برای تسهیل در ورود به کانادا از یک مالک خارجی ، به دنبال فروش مشاغل کانادایی یا راه اندازی یک نهاد جدید است.

هزاران صاحب مشاغل کوچک و متوسط ​​در این جمعیت بزرگ به دنبال افزایش سن بازنشستگی در کانادا هستند. با وجود فرزندان نسل دوم ، اغلب گزینه ای برای تصاحب مشاغل خانوادگی نیست ، این امر نیاز خریداران را ایجاد می کند. این خریدار نیازی به ورود از داخل کانادا ندارد. مشاغل کانادایی و صاحبان آنها می توانند به راحتی بازار سرمایه گذاری بین المللی را برای استراتژی های مناسب برای انتقال در نظر بگیرند. برای بسیاری از سرمایه گذاران خارجی ، مسیر کانادا به صورت دو مرحله ای است که با اجازه کار موقت تحت قوانین فدرال مالک و اپراتور آغاز می شود. این سیاست ها برای فروش و انتقال بخش قابل توجهی از مالکیت در یک تجارت کانادایی به یک تبعه خارجی اعمال می شود. پس از دریافت اجازه کار ، نامزدهای موفق می توانند در مرحله بعدی ،

اگرچه بار اثبات می تواند سنگین باشد ، اما صدور LMIA مثبت و اجازه کار به یک اتباع خارجی ، به موجب انتقال مالکیت یک تجارت موفق کانادایی ، امکان پذیر است. مهمتر از همه این پروژه باید اصیل و با ملاحظات قبلی انجام شود.

برای ثبت نام به عنوان یک شرکت ، شما باید:

  1. مشاغل خود را وارد کنید (مقالات مربوط به ادغام خود را بدست آورید) از طریق ادغام فدرال یا ادغام استانی / سرزمینی
  2. شماره آژانس فدرال و حساب مالیات بر درآمد شرکت را از آژانس درآمد کانادا دریافت کنید
  3. به عنوان یک شرکت غیر استانی یا خارج از سرزمین در کلیه حوزه های قضایی کانادا که در آن قصد انجام کار دارید ثبت نام کنید
  4. برای مجوزها و مجوزهایی که ممکن است کسب و کار شما نیاز داشته باشد ، اعمال کنید

در برخی موارد ، ثبت نام برای این حسابها ساده است (به عبارت دیگر ، شما می توانید بعضاً بخشی از روند اختلاط شماره کسب و کار ، حسابهای مالیاتی و ثبت نام های استانی خود را دریافت کنید). اما ، این برای همه استان ها و قلمروها صحیح نیست. برای شروع کار با ثبت نام و ثبت نام در حساب های دیگر ، یکی از گزینه های زیر را انتخاب کنید.

اگر مطمئن نیستید که می خواهید به صورت فدرال یا در استان / قلمرو خود شرکت کنید ، به انتخاب بین ادغام فدرال و ادغام استانی / سرزمینی مراجعه کنید .

برخی متقاضیان مجوز مهاجرت یا اجازه کار باید قبل از ورود یا ورودشان ، کار خود را در کانادا شروع کنند. برای مثال گزینه های زیر را در نظر بگیرید:

  • مهاجرت به کانادا را شروع کنید
  • اجازه کار تحت کد معافیت LMIA C11 (IMP)
  • مجوزهای شغلی اجازه کار در کانادا را دارند

این مقاله توضیح می دهد که شما قبل از ثبت نام مشاغل باید به چه مواردی توجه کنید.

انواع مشاغل در کانادا

بسته به استان مقصد نوع تجاری شما ممکن است ثبت نام کنید ممکن است متفاوت باشد ، اما به طور کلی اینها نوع اصلی تجارت در کانادا هستند:

  • مالکیت شخصی – شما تنها مالک و مجری تجارت هستید. این ساده ترین شکل یک تجارت است. ثبت نام آن بسیار آسان است و هزینه آن نیز کمتر است. همچنین هیچ مشکلی برای مالیات مضاعف وجود ندارد زیرا مالیات شخصی و تجاری شما یکسان است. با این حال ، شما کاملاً مسئول تجارت خود هستید. اگر یک نهاد از شرکتی شکایت کند ، شما مسئولیت آن را کاملاً بر عهده دارید و ممکن است ملک شخصی خود را برای پوشش دادخواست علیه تجارت خود از دست بدهید. اگر تنها یک تجارت ورشکسته شود ، مالک نیز ورشکسته می شود.
  • مشارکت – مشارکت تا حدودی شبیه به مالکیت انحصاری است ، اما به جای یک مالک چندین مالک وجود دارد. هریک از شرکاء کاملاً مسئولیت تجارت را بر عهده دارند (بسته به استان تجارت ، بعضی اوقات برخی از مالکان می توانند مسئولیت محدودی داشته باشند). تجارت مشارکتی معمولاً بین افرادی که بسیار نزدیک هستند و کاملاً به یکدیگر اعتماد دارند شکل می گیرد.
  • ادغام – یک شرکت تجاری یک نهاد جداگانه از صاحبان آن است و به همین دلیل است که بدهی مالکان فقط به مشاغل محدود می شود (برخی از استثنائات اعمال می شود). در کانادا ، یک شرکت ممکن است یک یا چند مالک داشته باشد. روند ثبت نام اینگونه مشاغل پیچیده تر و پرهزینه تر است و احتمال دوبرابر شدن مالیات نیز وجود دارد ، زیرا شما مالیات شرکت را پرداخت می کنید و بالاتر از آن مالیات های شخصی را پرداخت می کنید. برخی از سیستم های کاهش مالیات برای کاهش آن وجود دارد.

تعاریف قبلی بسیار گسترده است. بسته به استان مقصد و ماهیت صاحبان (به عنوان مثال اتباع خارجی یا گروهی از مشاغل) ، ساختار تجارت می تواند متفاوت باشد. هنگام مهاجرت یا اجازه کار به کانادا ، گزینه پیشنهادی اختلاط است . گاهی اوقات دو گزینه دیگر حتی در دسترس متقاضی قرار نمی گیرد.

ثبت شرکت و اقامت کانادا

فدرال در مقابل استانی

شما می توانید تجارت خود را به صورت استانی یا فدرال ثبت کنید. بین این دو گزینه تفاوت زیادی وجود ندارد. از نظر تئوری ، اگر تجارت را به صورت فدرال ثبت کنید ، می توانید در هر استان کانادا فعالیت کنید و نام شما در همه جای کشور محافظت می شود. با این حال ، این کاملاً درست نیست. بسیاری از استانها انتظار دارند که شرکت های فدرال نسبت به فعالیت خود در استان خود تمهیدات خاصی را انجام دهند. گزینه ارجح برای متقاضیان ویزا و مهاجرت ، ثبت نام فدرال است ، اما برای اینکه فکر خود را انجام دهید ، باید با یک حسابدار منشی یا یک وکیل شرکتی مشورت کنید.

شرایط اقامت کانادا برای مدیران

کانادا عضو WTO (سازمان تجارت جهانی) است. کشور ما بخشی از دنیای تجارت آزاد است. ما بسیاری از موافقت نامه های تجارت بین الملل را با سایر کشورها مانند CETA و USMCA (سابقا NAFTA) امضا کرده ایم. در نتیجه ، کانادا از سرمایه گذاری اتباع خارجی استقبال می کند. صرف نظر از این ، برخی محدودیت ها در مورد ثبت نام مشاغل برای آنها وجود دارد. یک شرکت معمولی دارای برخی سهامداران و یک هیئت مدیره است . سهامداران صاحبان شرکت هستند. آنها معمولاً پولهای خود را در این تجارت سرمایه گذاری می کنند تا این اتفاق بیفتد. برخی استثنائات وجود دارد. به عنوان مثال ، برخی از سهامداران در تجارت سرمایه گذاری نمی کنند یا حق رأی ندارند.

هيئت مديره يك شركت مديريت مشاغل است. آنها سیاست گذاران مشاغل هستند. به عنوان مثال ، آنها مدیر عامل (مدیر ارشد اجرایی) مشاغل را استخدام و آتش می زنند و بر او یا مدیریت وی نظارت می کنند. آنها همچنین سلامت مالی مشاغل و موارد دیگر را تحت نظر دارند. یک عضو هیئت مدیره به عنوان مدیر مشاغل خوانده می شود . مدیران ممکن است سهامدار باشند یا نباشند. با این حال مرسوم است که یک مدیر سهامدار باشد.

هم دولت فدرال و هم بسیاری از استانهای کانادا انتظار دارند که درصد مشخصی از مدیران یک شرکت تابعیت کانادایی یا اقامت دائم باشند . جدول زیر شرایط اقامت برای هر استان در کانادا را نشان می دهد * .

صلاحیت قضاییمدیران ، شرایط اقامت
فدرال
(کانادا)
بله
حداقل بیست و پنج درصد مدیران یک شرکت باید کانادایی مقیم باشند. اما اگر یک
شرکت
کمتر از
چهار مدیر داشته باشد ، حداقل یک مدیر باید
کانادایی مقیم باشد.
آلبرتا
بله
حداقل   1/4   از مدیران یک شرکت باید
کانادایی مقیم باشند .
بریتیش کلمبیا
بدون نیاز
جزیره پرنس ادوارد
بدون نیاز
انتاریو
بله
حداقل 25 درصد از
مدیران یک شرکت دیگر از یک غیر مقیم
شرکت باید کانادایی ساکن باشد، اما که در آن یک
شرکت تا کمتر از چهار مدیران، حداقل یک کارگردان باید
یک کانادایی ساکن باشد.
مانیتوبا
بله
حداقل 25٪ از
مدیران یک شرکت باید ساکن کانادا باشند.
اگر هیئت مدیره یک شرکت
از سه یا کمتر مدیر تشکیل شده باشد ، یکی از آنها باید مقیم
کانادا باشد.
نیوبرانزویک
بدون نیاز
نوا اسکوشیا
بدون نیاز
نوناووت
بدون نیاز
کبک
بدون نیاز *
* نه در قانون شرکت های واقعی
و نه در آینده قانون جدید شرکت های تجاری در کبک.
ساسکاتچوان
بله
حداقل  25٪  از مدیران یک
شرکت باید
کانادایی مقیم باشند اما اگر
یک شرکت کمتر از چهار مدیر داشته باشد حداقل یک مدیر باید
اقامت کانادایی داشته باشد.
نیوفاندلند / لابرادور
حداقل  25٪  مدیران یک
شرکت باید
کانادایی مقیم باشند .
(* در مورد
شرکتهای عضو که هیچ درآمدی در کانادا ندارند) اعمال نمی شود .
سرزمینهای شمال غربی
بدون نیاز
یوکان
بدون نیاز

نام کسب و کار

شما می توانید تجارت خود را بدون انتخاب نام ثبت کنید. ما این مشاغل را “شرکتهای شماره گذاری” می نامیم. اگر نامی برای شرکت خود انتخاب نکنید ، یک اسم معمولی برای آن “767676 Ontario Inc.” خواهد بود. اگر تصمیم دارید نام خود را برای شرکت خود انتخاب کنید ، باید مطمئن شوید که این اسم شبیه سایر نامها نیست تا از مشکلات حقوقی آینده جلوگیری شود.

ثبت شرکت

پسوندهای نام تجاری

مرسوم است که افزونه ای برای نام تجاری داشته باشید. برخی از برنامه های افزودنی می تواند Ltd ، Inc و Corp باشد. هیچ اختلاف قانونی بین این برنامه های افزودنی وجود ندارد. ممکن است هر کسی را که دوست دارید انتخاب کنید یا اصلاً کسی را انتخاب نکنید.

موارد دیگری که باید در نظر بگیرید

شرکت ها برای اینکه بتوانند مالیات فروش را جمع کنند ، به شماره مالیات فروش نیاز دارند. این مالیات ها به نمایندگی از دولت های استانی و فدرال جمع آوری می شود و به آنها بازگردانده می شود. بسته به استان شما که فعالیت می کنید ، مالیات بر فروش به نام های GST ، HST ، PST یا سایر نام ها گفته می شود. برای اطلاعات بیشتر مقاله زیر را بخوانید:

  • مالیات فروش کانادا: GST ، PST ، RST و HST

اگر قصد استخدام افراد را دارید ، باید به آژانس درآمد کانادا (CRA) و سایر نهادهای دولتی نیز اطلاع دهید. همچنین به راه اندازی نیاز به یک حقوق و دستمزد حساب با سازمان تنظیم مقررات.

اگر شرکت شما قصد واردات یا صادرات کالا را دارد ، باید به مقامات اطلاع دهید. اگر این هدف اولیه شما نیست ، ممکن است بعداً آنها را مطلع کنید.

برای اجازه کار و گزینه های مهاجرت ، مقاله زیر را بخوانید:

  • مهاجرت دو مرحله ای برای افراد شاغل و کارآفرینان – کد IMP C11

وکیل و مشاور مهاجرت به کانادا

به دلیل پیچیدگی در ثبت نام مشاغل ، توصیه می کنم از متخصصان کمک بگیرید. یک وکیل شرکت می تواند به شما در تنظیم ساختار تجارت خود کمک کند. یک حسابدار حرفه ای همچنین ممکن است به شما در ثبت نام مشاغل کمک کند. شما ممکن است همه اینها را خودتان انجام دهید ، اما من اگر این یک ایده خوب است شک دارم. ما مشاغل زیادی را برای مشتریان خود ثبت می کنیم و همیشه از کمک آن حرفه ای ها استفاده می کنیم.

اگر مایل به بازدید یا مهاجرت به کانادا هستید و یا با مقامات مهاجرتی با هر مشکلی روبرو بوده اید ، می توانید فرم ارزیابی رایگان ما را پر کنید یا یک جلسه مشاوره برای ارزیابی فرصتهای احتمالی خود تهیه کرده یا مشاوره مهاجرت ، ویزا یا شهروندی را برای شما پیشنهاد دهند.

مهاجرت به کانادا با ثبت شرکت

مهاجرت و تابعیت کانادا یک سیستم الکترونیکی جدید با نامه اکسپرس اینتری راه‌اندازی کرد. کارفرمایان کانادایی می توانند نامزدهای Express Entry را برای تأمین نیازهای نیروی کار خود استخدام کنند در حالی که قادر به پیدا کردن کانادایی یا اقامت دائم برای پر کردن جای خالی کار نیستند کارفرمایان می توانند کارگران را در خارج از کشور یا در حال حاضر در کانادا استخدام کنند .

این برنامه مستقیم به اقامت دائم ختم نمیشود و برای اقامت باید برای برنامه اکسپرس اینتری امتیاز لازم را کسب کرده باشید

ممیزی خدمات کانادا چیست؟

اشتغال و توسعه اجتماعی کانادا “خدمات کانادا” ، به طور دوره ای ممیزی را انجام می دهد تا از اطمینان حاصل شود که تمام شرایط برنامه کارگر خارجی موقت برآورده می شود. هیچ پیش بینی ای وجود ندارد که بیان کند این نوع حسابرسی باید از قبل اعلام شود. این نوع ممیزی می تواند شامل یک یا چند بخش مانند موارد زیر باشد:

  • بازرسی از سوابق ، اسناد یا شرایط جسمی مربوط به اشتغال کارگر خارجی با یا بدون اطلاع قبلی به کارفرما.
  • بررسی رضایت کارفرمایان؛
  • بازبینی تحت  دستور وزیر

در طی فرآیند حسابرسی خدمات کانادا ، وظیفه ESDC / SC است که موارد زیر را به کارفرما اطلاع دهد:

  • نوع بررسی که شامل همه مراجع قانونی یا نظارتی خواهد شد که در مجوز حسابرسی شرکت خواهند کرد
  • نوع بازرسی که انجام می شود ، مانند ویزیت سایت و / یا مصاحبه ، و همچنین مدت اشتغال که مورد بررسی قرار می گیرد
  • شرایطی که کارفرما باید در مورد اطلاعات درخواستی و ارائه شده ، انطباق و یا دقت آن را نشان دهد
  • اقدامات خاصی که باید انجام شود مانند تهیه اسناد ، حضور در مصاحبه و اطلاعات مربوط به زمان بندی درخواست شده
  • عواقبی که می تواند از طریق عدم رعایت یا عدم پاسخگویی با آن روبرو شود

کارفرمایانی که از طریق یک حسابرسی خدمات کانادا مطابقت ندارند ، می توانند خود را در معرض مجازات های سخت قرار دهند. این مجازات ها شامل موارد زیر است:

  • هشدارهای کلامی یا کتبی
  • جریمه های پولی که در هر تخلف از 500 دلار تا 100000 دلار کانادا باشد
  • ممنوعیت از یک سال تا ماندگاری بسته به جدی بودن تخلف
  • انتشار منفی نام تجاری آنها در وب سایت عمومی IRCC با بیان تخلفات و پیامدهای آنها
  • ابطال یا تعلیق هر LMIA که قبلاً صادر شده است برای تجارت خود

با توجه به ماهیت جدی یک حسابرسی خدمات کانادا و مسئولیت های کارفرما ، گروه مهاجرت کانادایی برای کمک به شما موجود است. با سطح دانش و تجربیاتی که در رابطه با این موضوعات داریم ، می توانیم به تمام سؤالات یا نگرانی های شما در مورد برنامه و الزامات انطباق پاسخ دهیم. تیم ما در پر کردن و ارسال اسناد و مدارک ، پیگیری مطالب حساس به زمان و کمک به شما در طی فرآیند حسابرسی یاری خواهد کرد.

انطباق برنامه کارگر خارجی موقت

در هنگام استخدام کارگر خارجی در شرکت خود ، کارفرمایان کانادایی طبق مقررات و استانداردهای سختگیرانه نگه داشته می شوند. این روند زمانی شروع می شود که پیشنهاد شغلی به اتباع خارجی گسترش یابد. قبل از ارائه چنین پیشنهادهایی برای اشتغال ، کارفرمای باید ارزیابی بازار کار را انجام دهد که توسط اشتغال و توسعه اجتماعی کانادا (ESDC) ، همچنین با عنوان خدمات کانادا شناخته می شود.

این امر حمایت خاصی از شهروندان کانادایی و ساکنان دائم کانادا می کند. همین نوع اوراق بهادار برای کارگران خارجی خارجی که مایل به مهاجرت به کانادا هستند پس از پذیرفتن اشتغال ، ارائه می شود. این اوراق بهادار از طریق یک فرآیند حسابرسی انجام شده توسط سرویس کانادا و استانداردهای اشتغال محافظت می شود.

قانون / مقررات مهاجرت (IRPA / R)

قانون مهاجرت  تضمین می کند که یک فرد از یک کشور خارجی است که در یک شرکت کانادایی کار دریافت عادلانه و درمان مناسب در حالی که کار. حقوق و مسئولیت های کارفرما و کارمند به وضوح در قانون و آیین نامه ما مشخص شده است.

مسئولیت های کارفرما شامل موارد زیر است:

  • اطمینان از رعایت کلیه شرایط و شرایط مندرج در برنامه موقت کارگر خارجی. این شامل دستورالعمل های مندرج در برنامه ارزیابی اثرات بازار کار و همچنین نامه تصمیم و ضمایم است.
  • کلیه اسناد و سوابق مرتبط با برنامه ارزیابی اثرات بازار کار که نشان دهنده انطباق با شرایط برنامه است ، به مدت شش سال در دستورالعمل مناسب نگهداری می شوند.
  • استخدام و توسعه اجتماعی کانادا / خدمات کانادا را از هرگونه تغییر و تحول در هنگام اخطار یا اخطارهای مربوط به خطای مربوط به LMIA مصوب ، کارگر موقت خارجی خارجی یا شرایط کاری که کارمند در آن به موقع مورد بررسی قرار می گیرد ، آگاه کنید.
  • بررسی های منظم از فعالیت ها و سوابق کارمندان را برای اطمینان از رعایت همه شرایط برنامه TFW انجام دهید.
  • باید دقت کنید در این برنامه کلاه برداری بسیار است
  • با مبلغ کم اقدام نکنید – بیزینس های بسیاری با ممبلغ 40-50 هزار دلار تا 100 هزار دلار برای فروش گذاشته اند خیلی از بیزنس های شکست خورده را برای فروشش گذاشته اند
  • و خرید این بیزنس ها نه تنها سود اوردی ندارد بلکه تمام پولتان نیز میرود
  • به موارد مالیاتی، دلایل فروش بیزینس، واینکه حتما امتیاز لازم را برای اقامت براورده کنید دقت داشته باشید، در لینک زیر میتوانید بیشتر در مورد این موارد مطالعه کنید
  • و بسیار به کد noc شغل خود دقت کنید که صحیح انتخاب کرده باشید
  • کد ناک 00 مدیرتی باشد که 200 امتیاز برای برنامه اکسپرس اینتری کسب کنید
    * امتیازتان به حد قابل قبول برسد
    * دیگر کد ها مشاغل غیر مدیرتی 50 امتیاز بیشتر ندارد
    * مگر محاسبه کنید که با 50 امتیاز اقامت کسب میکنید واجد شرایط اکسپرس اینتری میشوید

بیشتر بخوانید:

مطالب مرتبط :

بازگشت بازگشت
خانه جستجو پشتیبانی