تم دارک سایت آماده است
اگر برای حالت مطالعه در حالت دارک راحت تر هستید آن را فعال کنید.

بورسیه تحصیلی کانادا در رشته mba


بورسیه mba و مبالغ کمک هزینه تحصیل mba در کانادا

بورسیه mba در کانادا ورودی دانشگاه کانادا وست کانادا (UCW) ، بورس های تحصیلی و کمک های مالی برای دانشجویان جدیدی که متقاضی برنامه دانشگاهی یا کارشناسی ارشد UCW هستند ، در دسترس است.

بررسی اجمالی برای ایرانیان

سازمان اعطاکننده: دانشگاه کانادا وست (University Canada West)

دانشگاه کانادا وست که در سال 2005 تاسیس شده، یک دانشگاه خصوصی در بریتیش کلمبیا می باشد. این دانشگاه مستقل و جوان برنامه های اموزشی متمرکز بر اشتغال را برای متقاضیان بین المللی ارائه می کند.

  • رشته تحصیلی: MBA
  • مقطع تحصیلی: کارشناسی ارشد
  • شرایط بورسیه: مبلغ 12 هزار دلار

مدارک ثبت نام

مدرک مرتبط، مهارت زبان (آیلتس آکادمیک ➕6,5)، دانش رشته مرتبط، رزومه، مدارکتحصیلی و ریزنمرات، معدل (بالای 12) کاورلتر (پیشنهادی)، نامه انگیزش، توصیه نامه آکادمیک.


در صورت واجد شرایط بودن ، فقط می توانید یک بورسیه ، یک بورس تحصیلی یا کمک هزینه و یک جایزه ادامه تحصیل دریافت کنید. شرایط هر گزینه را با دقت بررسی کنید و کلیه اسناد و مدارک حمایتی لازم را برای آن بورسیه ها ، جوایز و یا کمک های مالی که می خواهید برای آن در نظر گرفته شود ، تهیه کنید. تعداد محدودی از هر جایزه ، بورسیه یا کمک هزینه در هر ترم موجود خواهد بود.

جوایز در شهریه شما در UCW به صورت تقریبی و در طول مدت جایزه اعمال می شود.  به عبارت دیگر ، این جایزه بر اساس تعداد دوره هایی که در آن ثبت نام می کنید یا طبق شرایط و شرایط خاص جایزه ، به شهریه شما اعتبار داده می شود.

ارزش یک جایزه ، بورسیه یا کمک هزینه بیشتر از ارزش شهریه شما نخواهد بود.  حداکثر ارزش جایزه برای دانشجویان انتقال براساس تعداد اعتبارات لازم برای تکمیل مدرک تحصیلی شما دریافت می شود. دوره های زیر معمولاً واجد شرایط دریافت جوایز ، بورسیه یا کمک هزینه تحصیلی نیستند:

SOAR 098؛ ENGL 080؛ و هرگونه تلاش دوره تکرار از جوایز ، بورس های تحصیلی و دریافت کنندگان کمک هزینه انتظار می رود به عنوان سفیر UCW عمل کنند و پس از اعطای این جایزه ، در طرح های مربوط به همکاری و فارغ التحصیلان فارغ التحصیلان در منطقه خود شرکت کنند.

فرم درخواست بورس تحصیلی را برای قوانین کامل ، شرایط و ضوابط بورسیه های ورودی UCW ، جوایز و کمک های مالی بارگیری کنید. فرم درخواست بورس تحصیلی داخلی را می توان در اینجا بارگیری کرد  در حالی که فرم درخواست بورس تحصیلی بین المللی را می توان در اینجا یافت  .

شما باید در مهلت درخواست جوایز ورودی که حداقل 30 روز قبل از شروع اولین دوره خود در UCW است ، اقدام کنید.

برای ادامه دریافت مبلغ اعطای جوایز باید همچنان با رعایت کلیه شرایط و ضوابط اعطای جایزه ، از جمله عملکرد تحصیلی لازم ، ادامه دهید.

بورسیه mba در کانادا برای زنان

برنامه های کاربردی:  MBA
دانشگاه کانادا وست برای حمایت از زنان کانادایی برای ادامه تحصیل در رشته کارشناسی ارشد مدیریت ، جوایزی ارائه می کند. این جایزه برای متقاضیان برای تحصیل تمام وقت یا پاره وقت ، چه در محل دانشگاه و چه بصورت آنلاین در دسترس است.

هدف:

هدف این جایزه جذب و تأمین حمایت مالی از دانشجویان دختر در برنامه مدرک کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی در دانشگاه کانادا غربی است که نشان دهنده پتانسیل موفقیت به عنوان رهبر در مشاغل منتخب خود است. در صورت امکان ، كاندیداهایی كه تجربه رهبری یا پتانسیل را نشان می دهند ، ترجیح داده می شوند.

شاخص:

  • برای متقاضیان زن برنامه MBA UCW موجود است. 
  • باید شرایط ورود به MBA را رعایت کند.
  • باید شهروند کانادایی یا اقامت دائم باشد. اولویت با توجه به متقاضیان بومی.
  • باید توانایی های رهبری را از طریق تجربه کار ، نقش های داوطلبانه و / یا مشارکت جامعه و انگیزه برای موفقیت در برنامه نشان دهد.

الزامات جوایز:

گیرندگان جوایز به عنوان سفیران MBA در رسانه های اجتماعی عمل می کنند و تجربه خود را در این برنامه با 24 پست مرتبط در هر سال به اشتراک می گذارند.

فرآیند جایزه:

متقاضیان می توانند درخواست خود را با درخواست خود به برنامه MBA ارسال کنند.


بیشتر بخوانید:

مطالب مرتبط :

بازگشت بازگشت
خانه جستجو پشتیبانی