تم دارک سایت آماده است
اگر برای حالت مطالعه در حالت دارک راحت تر هستید آن را فعال کنید.

برای مهاجرت آیلتس یا تافل ، کدام بهتر است

وی والت مشترک کشورها اطلاعات کاربردی آزمون و یادگیری زبان برای مهاجرت آیلتس یا تافل ، کدام بهتر است

یکی از دغدغه های متقاضیان مهاجرت دانستن این نکته است که مدرک آیلتس یا تافل چه تفاوتی در روند اخذ اقامت ایجاد می‌کنند و اخذ کدام بهتر است؟

تفاوت های تافل و آیلتس 

آزمون تافل (TOEFL)، توسط موسسه آمریکایی ETS در بیش از ۱۳۰ کشور جهان برگزار شده و در مقابل آزمون آیلتس به طور مشترک، توسط دانشگاه کمبریج، کنسول بریتانیا (British Council) و مرکز آیلتس استرالیا و در بیش از ۱۲۰ کشور جهان برگزار می‌گردد.

بین تافل و آیلتس کدام آزمون را انتخاب کنیم؟

آیلتس بیشتر در خارج از آمریکا پذیرفته می شود ، اما بسیاری از دانشگاه ها از هر امتحان نمره می گیرند.
مدرک آیلتس IELTS به شکل رسمی در تقریبا تمامی دانشگاه های معتبر آمریکایی پذیرفته می شود، برای اطلاعات بیشتر می توانید به راحتی عبارت USA says yes to IELTS را در گوگل جستجو کنید.
اما به طور کلی ، اکثر دانشگاه های ایالات متحده بررسی شده اظهار داشتند که آنها نمرات TOEFL را نسبت به سایر تست های زبان انگلیسی ترجیح می دهند.

مسئله دیگر این است که بهتر است تمامی انتخابهای خودتان را به آمریکا محدود نکنید، فراموش نکنید که مسائل سیاسی که هر روز پیش می آیند بر روی معیارهای صلاحیت اخذ ویزا اثر می گذارند و می توانند به راحتی باعث عدم موفقیت شما در اخذ ویزا باشند ، پس گرفتن پذیرش تنها شرط ادامه تحصیل در دانشگاه های آمریکا نیست، البته که موفقیت همراه شماست،اما بهتر است تمامی جوانب را در نظر بگیرید، بنابراین همیشه کار عاقلانه این است که برای دانشگاه در کانادا نیز همزمان اقدام کنید، در همه کشورهای جهان مدرک آیلتس IELTS را برای ادامه تحصیل به زبان انگلیسی می پذیرند، و برخی از آنها تافل TOEFL را نیز را بعنوان معادل قبول می کنند.

مورد آخری این است که برای مهاجرت به کانادا ( لطفا توجه کنید که تحصیلی روش مستقیم مهاجرتی نیست ، منظور ما روش های مهاجرتی مانند نیرو متخصص / اکسپرس اینتری است) متاسفانه تافل مورد قبول این کشور نمی باشد ، و مدارک زبان زیر (انگلیسی) مورد قبول است :

انگلیسی

CELPIP-General
IELTS – General


مطالب مرتبط :

بازگشت بازگشت
خانه جستجو پشتیبانی