تم دارک سایت آماده است
اگر برای حالت مطالعه در حالت دارک راحت تر هستید آن را فعال کنید.

آشنایی با امارات متحده عربی

وی والت آسیا امارات متحده عربی آشنایی با امارات متحده عربی

حقایقی درباره امارات متحده عربی

امارات متحدهٔ عربی (به عربی: الإمارات العربيّة المتّحدة)، (مخفف انگلیسی: UAE) یا به صورت خلاصه امارات یک پادشاهی مطلقهٔ فدرال در جنوب‌غربی قارهٔ آسیا و در شرق شبه‌جزیرهٔ عربستان، در خاورمیانه است که از جنوب با قطر و عربستان سعودی، از شرق با عمان و از شمال با خلیج فارس همسایه است.

امارات متحدهٔ عربی، اتحادی از هفت شیخ‌نشین کوچک به نام‌های ابوظبی (که پایتختی را بر عهده دارد)، دبی، شارجه، عجمان، فجیره، رأس‌الخیمه و ام‌القوین است که بعد از استقلال از بریتانیا در ۲ دسامبر ۱۹۷۱ میلادی شکل گرفت. این روز را با نام روز ملی امارات جشن می‌گیرند.

امارات یکی از بزرگ‌ترین ذخایر نفتی دنیا را در اختیار دارد و تولید ناخالص سرانهٔ آن در حد ثروتمندترین کشورهای اروپای غربی است. اقتصاد این کشور با ساختاری شفاف و امن، پذیرای بخش بزرگی از شرکت‌ها و منابع بین‌المللی است.

فقط ۳۸ درصد اهالی این کشور اصلیت اماراتی دارند و حدود ۴۵ درصد از اعراب دیگر کشورهای عربی هستند.مابقی از ایرانیان، اروپاییان ،چینی‌ها، پاکستانی ها، و سایرین هستند. زبان رسمی کشور عربی است و انگلیسی، چینی، اردو و هندی نیز کاربرد زیادی دارد. مذهب رسمی این کشور اسلام است که حدود ۹۶٪ مردم را شامل می‌شود.واحد پول آن درهم است.

امارات ا بیش از ۱۶ مهاجر در سال به ازای هر هزار نفر جمعیت پنجمین کشور مهاجرپذیر دنیاست. صادرات نفت خام این کشور در سال ۲۰۰۹ میلادی، حدود ۲٫۳۹۵ میلیون بشکه در روز بوده که امارات را چهارمین صادرکنندهٔ نفت دنیا می‌سازد. سرانه تولید ناخالص داخلی کشور در سال ۲۰۱۱ بر اساس قدرت خرید حدود ۴۸٬۵۰۰ دلار بوده که آن را در رتبهٔ یازدهم دنیا قرار می‌دهد.


جمعیت ایرانی و شرکت های ایرانی در امارات متحده عربی

شرکت های ایرانی زیادی در کشور امارات دیده می‌شود که اغلب در زمینه های تجاری فعالیت می‌کنند و بخش صادرات و واردات این کشور نسبت به سایر بخش ها بیشتر خواهد بود. در نظر بگیرید که کشور امارات از دسته کشورهایی است که توانسته نرخ مالیات شرکتی را بیشتر نماید و در این زمینه موفق نیز بوده است. نرخ تأمین اجتماعی برای شرکت در کشور امارات حدود 12.50 درصد تخمین خورده است

و برای نرخ مالیات بر فروش این کشور نیز رتبه 5 درصدی مدنظر است. کشور امارات یکی از کشورهای مهم در عرصه ثبت شرکت است و ایرانیانی که به قصد سرمایه گذاری ورود به خاک این کشور دارند اغلب در بخش ثبت شرکت موفق خواهند بود. نرخ مالیات در کشور امارات در وضعیت حداقل دیده می‌‌‌‌‌شود و نرخ مالیات شرکتی مجزا 0 اعلام شده است این روال سبب می‌شود که ثبت شرکت در این کشور بیشتر از قبل باشد.

رشد جمعیت ایرانی در کشور امارات نسبت به سال های گذشته بیشتر بوده است و مشخص است که این کشور توانسته شاخص اقتصادی خود را بسیار بهتر نماید. در نظر داشته باشید که کشور امارات یکی از کشورهایی است که به میزان مشخصی ساختار اقتصادی روتینی را ارزیابی کرده است و مشخص است که در سال های پیش روی وضعیت ثبت شرکت در کشور امارات بهتر خواهد شد.

یک اصل مهم در زمینه ساخت و ساز در کشور امارات است که وابسته به ثبت شرکت بوده و بودجه های اقتصادی خوبی را مدنظر قرار می‌دهد. از یاد نبرید که این کشور توانسته در زمینه محصولات وابسته به ساخت و ساز بسیار عالی عمل نماید، کشور

امارات یک کشور وسیع در زمینه کسب و کار محسوب می‌شود به طوری که ورود به شغل در این کشور با اندک سرمایه امکان پذیر است. شرکت های ایرانی در زمینه محصولات غذایی، بهداشتی و درمانی و همینطور محصولات ساختمانی در این کشور فعالیت می‌کنند. نرخ درهم کشور امارات بر اساس جدیدترین مبادلات اقتصادی تعیین شده است.


فرهنگ مردم امارات متحده عربی

حجاب کشور امارات اغلب در وضعیت آزاد قرار دارد اما مردم معتقد سعی می‌کنند حجاب کامل داشته باشند. در امارات به طور کلی فرهنگ پادشاهی دیده می‌شود و مردم عادت به تأیید امیر دارند، امارات از دسته کشورهایی است که مردم آن زندگی تجملاتی دارند و هزینه های اضافی بخشی از زندگی مردم این کشور محسوب می‌شود. در فرهنگ مردم امارات آقایان رتبه بالاتری دارند و بانوان اغلب می‌بایست تحت کنترل آقایان باشند. در این کشور فرهنگ کسب و کار بسیار قوی است.


آب و هوای امارات

 امارات دارای آب و هوای بیابانی است و بخش شرقی آن کوهستانی و سردتر است.


قوانین عمومی در امارات متحده عربی

  1. نوشیدن الکل در اجتماع دبی ممنوع است، این قانون بسیار جدی است.
  2. اگر شما بدون اجازه از اهالی دبی عکس‌برداری کنید، باید منتظر جریمه های سنگین باشید.
  3. خوردن و نوشیدن در ماه رمضان ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد و در این کشور نباید در این دوره در مکان های عمومی چیزی مصرف کنید.
  4. خرید اجناس جعلی در دبی جرم است و قطعاً با حریمه زیادی همراه خواهد بود پس بهتر است در خرید خود دقت نمایید.
  5. در این کشور شایعه پراکنی جریمه قانونی دارد و احتمال دارد برای شما تا سه سال زندان و یا جریمه نقدی سنگین در نظر گرفته شود
  6. در خیابان های این کشور حق ندارید عشق خود را نمایش دهید، این موضوع برای زوج های جوان بسیار مهم است و توسط پلیس پیگیری می‌شود.
  7. در صورت توهین به مردم امارات قطعاً جریمه خواهید شد پس باید حواستان جمع باشد.
  8. در امارات عکس گرفتن از ماشین تصادفی و یا ساختمان های حکومتی نیز ممنوع اعلام شده است و جریمه به همراه دارد.
  9. شما اجازه حمل دارو بدون نسخه را نخواهید داشت.
مطالب مرتبط :

بازگشت بازگشت
خانه جستجو پشتیبانی