تم دارک سایت آماده است
اگر برای حالت مطالعه در حالت دارک راحت تر هستید آن را فعال کنید.

کار و تحصیل در کبک با CAQ


گواهینامه D’قبول کبک (کبک پذیرش گواهی، CAQ) برای اکثر کارگران خارجی موقت و دانش آموزانی که قصد اقامت در استان کبک مورد نیاز است.

کارگران موقت خارجی در کبک

یک کارفرمای مستقر در کبک که یک کارگر ماهر خارجی را در یک مجوز کار موقت استخدام می کند ، باید علاوه بر ارزیابی تأثیر بازار کار (LMIA) ، CAQ را تضمین کند .

CAQ تأیید می کند که وزارتخانه های کبک ، مهاجرت ، Diversité و شامل (MIDI) با ارزیابی سرویس کانادا موافقت می کنند که استخدام یک کارگر خارجی تأثیر خنثی یا مثبتی بر بازار کار محلی خواهد گذاشت. مشاغل موجود در کبک که به مدت 30 روز یا کمتر ادامه خواهد یافت ، نیازی به این گواهینامه ندارند.

افرادی که مشاغل آنها معاف از LMIA است ، نیازی به CAQ برای انجام کار در کبک ندارند.

دانشجویان در کبک

اکثر افرادی که قصد تحصیل در کبک را دارند ، ابتدا باید قبل از مراجعه به مراجع مهاجرت فدرال کانادا برای دریافت مجوز تحصیل در کانادا ، CAQ را دریافت کنند . به منظور درخواست CAQ برای یک برنامه مطالعه ، متقاضی بالقوه ابتدا باید یک نامه قبولی را از یک مؤسسه یادگیری تعیین شده (DLI) بدست آورد. برخی از افراد ممکن است قبل از درخواست اجازه تحصیل از شرط CAQ معاف باشند. از طرف دیگر ، اگر فردی از شرط اجازه تحصیل معاف شود ، ممکن است از شرط دریافت این گواهی نیز معاف شود.

افرادی که قصد دارند یک برنامه تحصیلی شش ماه یا کمتر را دنبال کنند ، نیازی به CAQ یا اجازه مطالعه ندارند. با این وجود ، بررسی اینکه آیا ویزای اقامت موقت (TRV) لازم است یا نه ، لازم است تا بتوانید به عنوان بازدید کننده وارد کانادا شوید.

مطالب مرتبط :

بازگشت بازگشت
خانه جستجو پشتیبانی