تم دارک سایت آماده است
اگر برای حالت مطالعه در حالت دارک راحت تر هستید آن را فعال کنید.

مهاجرت به آمریکا از طریق ویزای سرمایه گذاری EB5


سرمایه گذاری در آمریکا eb5

سرمایه گذاری در آمریکا یکی از روش های مهاجرت به آمریکا می باشد که شخص می تواند اقامت کشور آمریکا را کسب نماید. سرمایه گذاری در آمریکا به روش ها و مبالغ مختلفی انجام می گیرد که باید دید کدام یک از این راه ها برای شما عزیزان مناسب تر است. اگر واجد شرایط ویزای سرمایه گذاری EB5 نیستید می توانید شرایط ویزای سرمایه گذاری در آمریکا E2 را نیز مطالعه کنید.

مهاجرت به آمریکا از طریق ویزای سرمایه گذاری

همانطور که می دانید کشور آمریکا از نظر اقتصاد قوی و ثروت بالا، بهترین و اولین کشور در جهان محسوب می شود. سرمایه گذاری در آمریکا به دلیل اقتصاد پیشرفته و زیر ساخت های قوی اقتصادی محل مناسبی برای سرمایه گذاری می باشد. اخذ اقامت دائم گرین کارت آمریکا از طریق سرمایه گذاری در آمریکا مراحل مختلف و ویزاهای متفاوتی دارد. سرمایه گذاری در کشور آمریکا به دلیل سیستم حقوقی شفاف مورد توجه بسیاری از سرمایه گذاری می باشد. سرمایه گذاری در آمریکا نسبت به کانادا بسیار ریسک کمتری دارد و همین دلیل باعث محبوبیت سرمایه گذاری در آمریکا شده است. سرمایه گذاری مستقیم خارجی نقش عمده ای در اقتصاد آمریکا بازی می کند. ایالات متحده آمریکا همواره از سرمایه گذاران خارجی با ثبات در بازار استقبال می کند. آمریکا به عنوان مکانی برای انجام کسب و کار و سیستمی قابل پیش بینی و شفاف شناخته می شود. ایالات متحده بزرگترین اقتصاد جهان با تولید ناخالص داخلی بیش از 15 تریلیون دلار  می باشد.

ویزای سرمایه گذاری در آمریکا EB 5

ویزای سرمایه گذاری EB5 یکی از برترین و سریع ترین ویزای مهاجرتی از طریق سرمایه گذاری می باشد. با توجه به اینکه سرمایه گذاری در کشور کانادا برای افراد محدودیت هایی در پی دارد، سرمایه گذاری از طریق ویزای EB5 بهترین جایگزین این روش می باشد. به طوری که سرعت دریافت گرین کارت آمریکا از طریق ویزای EB5 بسیار بالاست و حدود 12 تا 18 ماه طول می کشد. با سرمایه گذاری 500 هزار دلاری در کشور آمریکا و یا 1 میلیون دلاری در یک کسب و کار که 10 شغل تمام وقت برای واجدین شرایط ایجاد کند می توانید ویزای EB5 را دریافت کنید.

مراحل ویزای سرمایه گذاری در آمریکا EB5

مراحل اقدام ویزای سرمایه گذاری آمریکا از طریق ویزای EB5 ابتدا بررسی پروژه های موجود برای سرمایه گذاری و انتخاب سرمایه گذاری پربازده تر از نظر مالی و سرمایه در پروژه ای انتخاب شده، سپس تشکیل پرونده سرمایه گذاری آمریکا و انجام آزمایشات پزشکی، مصاحبه، ورود به آمریکا و دریافت گرین کارت آمریکا پس از 2 سال، سرانجام پس از 5 سال می توانید جهت دریافت پاسپورت آمریکا اقدام نمائید. تمام سرمایه گذاران باید در یک شرکت جدید سرمایه گذاری کنند که یک شرکت تجاری است. سازمانی تجاری به معنای هرگونه فعالیت سودمندی است که برای انجام مداوم تجارت قانونی تشکیل شده است که شامل موارد زیر می شود:

  • یک شرکت خصوصی
  • مشارکت (چه محدود یا عمومی)
  • نگهداری شرکت
  • اعتماد کسب و کار، یا
  • نهاد دیگری که ممکن است به صورت عمومی یا خصوصی باشد.

(سازمان های تجاری فقط محدود به این چند مورد نیستند)

سرمایه مورد نیاز ویزای سرمایه گذاری در آمریکا

حداقل سرمایه مورد نیاز:

حداقل مقدار سرمایه مورد نیاز را سرمایه گذاری کنید: 1,050,000 دلار برای سرمایه گذاری های استاندارد یا 800,000 دلار برای سرمایه گذاری در یک شرکت تجاری که عمدتاً در یک منطقه شغلی هدفمند یا در یک پروژه زیرساختی مرتبط با مرکز منطقه ای تجارت می کند. برای دادخواست هایی که قبل از 15 مارس 2022 ثبت شده است، این دو مبلغ 1,000,000 دلار برای سرمایه گذاری های استاندارد یا 500,000 دلار برای سرمایه گذاری در یک منطقه شغلی هدفمند بود.

مزایای ویزای سرمایه گذاری در آمریکا EB5

  • عدم نیاز به مدرک زبان انگلیسی
  • عدم نیاز به تحصیلات عالیه
  • عدم نیاز به سابقه مدیریتی
  • بازگشت سرمایه پس از 5 سال

شرایط دریافت ویزای سرمایه گذاری در آمریکا EB5

سرمایه گذاران باید در شرکت هایی سرمایه گذاری کنند که به صورت زیر باشند:بعد از 29 نوامبر 1990 یا قبل از آن تاسیس شده باشند:خرید کسب و کار موجود بازسازی شده و یا سازماندهی مجدد به طوری که نتایج یک شرکت جدید را نشان دهد، یا از طریق سرمایه گذاری به طوری که حداقل 40 درصد افزایش ارزش خالص یا افزایش تعداد کارکنان رخ دهد.

– سرمایه گذاری در یک کسب و کار فعال
– مشخص شدن مبلغ سرمایه گذاری توسط فرد متقاضی
– ایجاد 10 شغل تمام وقت
– حداقل 1,050,000 دلار – یا 800,000 دلار در مناطق ضعیف اقتصادی

مطالب مرتبط :

بازگشت بازگشت
خانه جستجو پشتیبانی