تم دارک سایت آماده است
اگر برای حالت مطالعه در حالت دارک راحت تر هستید آن را فعال کنید.

نکاتی درباره خرید خودروی دست دوم در کانادا

وی والت آمریکا کانادا اطلاعات کاربردی خرید خودرو کانادا نکاتی درباره خرید خودروی دست دوم در کانادا

خرید خودروی دست دوم در کانادا

اگر چه برای خرید خودروی دست دوم در کانادا هزینه کمتری پرداخت می شود، اما عدم توجه کافی به برخی نکات هنگام خرید ممکن است برخی خریداران با دردسر و مشکلات فنی خودرو مواجه کند.

هزینه تعمیر خودرو در کانادا بسیار بالاست و گاهی اوقات از قیمت همان خودروی دست دوم هم بیشتر می شود. در ادامه پنج نکته اساسی که پیش از خرید خودروی دست دوم باید به آن توجه شود را یادآور می شویم:

1.بازرسی پیش از خرید (PPI)

پیش از خرید، خودرو را به یک تکنسین حرفه ای بسپارید تا آن را بازرسی کند. بسیاری از خودروهای فروخته شده به همراه PPI نیستند. شما باید از فروشنده بخواهید تا وسیله نقلیه را در یک تعمیرگاه مجاز بررسی کنید. این بازرسی حدود یک ساعت طول می کشد و 200 دلار هزینه دارد.

2.بررسی قطعات مصرفی

لاستیک، لنت ترمز، تیغه های برف پاک کن، فیلترها، سیستم جلوبندی و باتری از جمله قطعات مصرفی خودرو هستند که به مرور زمان فرسوده می شوند. می توانید برای میزان کارایی این قطعات از تکنسین خودرو کمک بگیرید. معمولا فروشنده ها از لزوم تعویض این قطعات چیزی نمی گویند و عدم توجه به این نکات می تواند برای شما هزینه بر باشد.

سن باتری خودرو موضوع بسیار مهمی دیگری است که حتما باید به آن توجه شود. باتری خودروها معمولا پس از دوسال دیگر کارایی لازم را ندارند و در فصل سرما ضعیف هستند.

3. به روز رسانی نرم افزار

هنگامی که یک وسیله نقلیه به صورت منظم سرویس شود، به روز رسانی نرم افزارهایش نیز توسط تعمیرگاه های مجاز صورت می گیرد. بهتر است اگر به روز رسانی خاصی مد نظرتان است از یک واحد خدمات پس از فروش خودروی مورد نظرتان در این باره بپرسید.

4. درنظر گرفتن هزینه های تعمیر و نگهداری خودرو

قبل از خرید خودرو درباره هزینه هایی چون بیمه، لاستیک، تعویض روغن و سرویس تحقیق کنید. برخی خودروهای اسپرت و لوکس نیازمند بنزین گران قیمت هستند وهزینه بیمه خودروهای اسپرت از دیگر مدل آنها بیشتر است.

5. بررسی فراخوان های شرکت سازنده خودرو

معمولا فراخوان های متعددی برای رفع نقص ایمنی در خودروها توسط شرکت های سازنده صادر می شود که تعمیرات به صورت رایگان توسط نمایندگی های مجاز آنها صورت می گیرد.

شما می توانید با استفاده از VIN خودرو و اثبات مالکیت، از طریق شرکت سازنده خودرو بررسی کنید که آیا مواردی از فراخوان درباره ایمنی در وسیله نقلیه‌ای که شما تازه خریداری کرده‌اید، وجود دارد یا خیر.


مطالب مرتبط :

بازگشت بازگشت
خانه جستجو پشتیبانی