تم دارک سایت آماده است
اگر برای حالت مطالعه در حالت دارک راحت تر هستید آن را فعال کنید.

مهاجرت به کانادا از طریق برنامه کارآفرینی بریتیش کلمبیا


برنامه کارآفرینی استان بریتیش کلمبیا

  • استان بریتیش کلمبیا را میتوان به عنوان پرطرفدار ترین استان کانادا جهت سرمایه گذاری دانست.
  • کامیونیتی قوی ایرانی، فرصت های بسیار زیاد سرمایه گذاری و رشد قابل توجه اقتصاد این استان، همواره مورد توجه سرمایه گذاران بوده و هست.
  • استقبال تازه واردین از این استان نیز باعث گردیده تا سوددهی سرمایه گذاری ها تا حد زیادی تضمین گردد. تا جاییکه بیش از نیمی از مهاجرین سرمایه دار، شهر ونکوور را به عنوان مقصد اصلی خود انتخاب میکنند و این یعنی پتانسیل بالای این شهر برای سرمایه گذاری.

شرایط کارآفرینی استان بریتیش کلمبيا:

1. ارائه ۳ سال سابقه در داشتن یک بیزینس شخصی و یا ۴ سال سابقه مدیریت یک بیزینس و یا مدیریت ارشد یک سازمان و یا ترکیبی از این دو

2. اگر قصد دارید در محدوده ونکوور بیزینسی را خرید و یا راه اندازی نمایید، باید دارایی شما حداقل ۶۰۰ هزار دلار کانادا باشد و بتوانید در همین محدوده یک کسب و کار به مبلغ حداقل ۲۰۰ هزار دلار کانادا خریده و یا راه اندازی نمایید و سهم شما نیز در آن بیزینس حداقل ۳۳.۳۳ درصد باشد. همچنین باید برای یک نفر کانادایی نیز ایجاد شغل نمایید.

3. برای برنامه کارآفرینی بریتیش کلمبیا اگر قصد دارید در خارج از محدوده ونکوور بیزینسی را خرید و یا راه اندازی نمایید، باید دارایی شما حداقل ۳۰۰ هزار دلار کانادا باشد و بتوانید در همین محدوده یک کسب و کار به مبلغ حداقل ۱۰۰ هزار دلار کانادا خریده و یا راه اندازی نمایید و سهم شما نیز در آن بیزینس حداقل ۵۱ درصد باشد. همچنین باید برای یک نفر کانادایی نیز ایجاد شغل نمایید.

4. سفر استانی در برنامه اصلی اجباری نیست ولی بهتر است انجام شود و شما باید ابتدا ویزای ویزیتوری خود را دریافت کرده و یک سفر برنامه ریزی شده از این استان داشته باشید. اما این سفر در برنامه Regional یا منطقه ای اجباری است.

5. داشتن مدرک زبان CLB 4. البته این مینیمم مقدار است. طبیعتا با آیلتس های بالاتر میتوان شانس قبولی را نیز بالاتر برد.

6. امتیاز لازم را در این برنامه کسب نمایید. این امتیاز به فاکتورها و عوامل زیادی بستگی داشته و این کار توسط تیم حرفه ای ما صورت خواهد پذیرفت.

نکات مهم برنامه کارآفرینی استان بریتیش کلمبیا:

  • مبلغ ۲۰۰ هزار دلار برای خرید یا ایجاد بیزینس در واقع مینیمم این برنامه است. در بسیاری از موارد لازم است مبالغ بسیار بیشتری برای کسب امتیاز لازم در بیزینس پلن ارائه شود. لذا صرفا با سرمایه گذاری ۲۰۰ هزار دلاری شانس زیادی در این برنامه نخواهید داشت.
  • اینکه این مقدار سرمایه دقیقا صرف چه مواردی شود داستان بسیار مفصلی است. بسته به نوع بیزینس میتواند خرید وسایل و تجهیزات، اجازه، هزینه کارمند، مارکتینگ و … باشد.
  • بیزینسی که در استان بریتیش کلمبیا خریداری می کنید نباید بدهی به دولت کانادا داشته و یا ضرر ده باشد.
  • برخی از مشاغل را نمیتوان خریداری یا ایجاد کرد. مانند: کارواش، شرکت هایی که در منزل میتوان کار کرد، ریل استیت ها، خرید و فروش بیزینس و …
  • بیزینس پلن اهمیت بسیار بالایی داشته و یکی از فاکتورهای مهم انتخاب است.
  • برای این برنامه شما باید ابتدا وارد استخر کاندیدا ها یا همان Pool Candidates شوید. در واقع باید برای پیروزی با سایرین رقابت کنید. پس صرفا داشتن همه موارد بالا نمی‌تواند تضمین کننده موفقیت شما باشد.
  • حضور شما در این استان اجباری بوده و در واقع باید هر روز در بیزینسی که ایجاد یا خرید کرده اید حضور داشته باشید.

– در این برنامه شما ابتدا ویزای کار دو ساله دریافت کرده و باید طی مدت ۱۸ ماه بیزینس خود را تاسیس و یا خریداری کرده و مقدار سرمایه گذاری که در بیزینس پلن خود به آن اشاره کرده اید را انجام دهید‌.
– سپس دعوتنامه استان را دریافت کرده و میتواند برای اقامت دائم خود و خانواده خود اقدام نمایید.


مطالب مرتبط :

بازگشت بازگشت
خانه جستجو پشتیبانی