تم دارک سایت آماده است
اگر برای حالت مطالعه در حالت دارک راحت تر هستید آن را فعال کنید.

مقایسه آلمان با کشورهای آمریکا، کانادا، استرالیا و نیوزیلند

وی والت مشترک کشورها اطلاعات کاربردی مقایسه آلمان با کشورهای آمریکا، کانادا، استرالیا و نیوزیلند

مقایسه آلمان با آمریکا، کانادا، استرالیا و نیوزیلند

به طور کاملا خلاصه و مفید قصد داریم در این مطلب آلمان را از دیدگاه برخی از مهاجران با کشورهای آمریکا، کانادا، استرالیا و نیوزیلند مقایسه کنیم.

هیچ شکی در این باره که آلمان یکی از اقتصادهای برتر دنیا را داراست و همواره یک مقصد جذاب برای مهاجرت از سراسر دنیا است وجود ندارد، اما علاوه بر مشکلات یادگیری زبان به شدت سخت و پیچیده آلمانی، مشکلات دیگری از جمله ادغام در جامعه آلمان و همچنین افق باز و روشن و همچنین امکان پیشرفت و ترقی برای مهاجران مورد بحث و گفتگو میباشد.

در کشورهایآمریکا، کانادا، استرالیا و نیوزیلند و حتی بریتانیا به دلیل اینکه زبان رسمی کشورهای نامبرده انگلیسی است، مهاجران برای فراگیری زبان انگلیسی مشکلات و دشواری‌های کمتری را نسبت به زبان آلمانی متحمل خواهند شد و روند یادگیری زبان انگلیسی نسبت به زبان آلمانی به مراتب خیلی، خیلی، خیلی راحت تر و زمان یادگیری زبان انگلیسی نسبت به زبان آلمانی خیلی، خیلی، خیلی کمتر خواهد بود.

علاوه بر موارد ذکر شده، به دلیل اینکه میزان سکونت مهاجران و اتباع خارجی در کشورهای فوق نسبت به آلمان به مراتب خیلی، خیلی، خیلی بیشتر است، در نتیجه ادغام در جامعه در این کشورها بسیار، بسیار، بسیار راحت تر از ادغام در جامعه آلمان است.

به طور کاملا ساده و خلاصه اگر در آلمان زندگی میکنید، کار میکنید و برای پیشرفت و آینده خود در حال تلاش هستید و برنامه های گوناگونی دارید، این پروسه نیاز به زمانی طولانی دارد تا به هدف خود برسید، اما در کشورهای آمریکا، کانادا، استرالیا و نیوزیلند و حتی بریتانیا این زمان تحقق به اهداف و پیشرفت در آینده بسیار، بسیار، بسیار کوتاه تر از آلمان خواهد بود، به عبارتی دیگر اگر شما قرار است طی ۱۰ سال زندگی، کار و تلاش در آلمان به همه اهداف و موفقیت‌های مدنظر خود برسید، این پروسه در کشورهای نامبرده حدودا ۵ سال به طول خواهد انجامید اما تمامی این موارد ذکر شده همه و همه تنها به میزان تلاش و هدف هر فرد بستگی دارد و بنا بر پارامترهای مذکور میتوان مدت زمان دستیابی به موفقیت و پیشرفت را کاهش یا افزایش داد.

در انتها یک اشاره کوچک به وضعیت مسکن در آلمان و سایر کشورهائی که نامبرده شده خواهیم انداخت. در کشور آلمان و در بسیاری از شهرهای بزرگ همواره مشکلات زیادی برای مسکن وجود دارد، اجاره بهای زیاد و همچنین متراژ پائین دو عاملی هستند که متقاضیان اجاره مسکن همیشه با آنها روبرو میباشند، به عبارتی دیگر، یکنفر مجرد در شهر هامبورگ آلمان که یکی از شهرهای با کیفیت و البته گران آلمان است با هزینه‌ای حدودا ۸۰۰ یوروئی تنها میتواند یا از سوئیت های کوچک و یا از WG که همان خانه‌های مشترک یا گروهی هستند بهره ببرد، اما در کشورهائی که نامبرده شدند میتوان با حدود ۸۰۰ تا ۱۰۰۰ دلار یک منزل شخصی بزرگ با کلیه امکانات را اجاره نمود. (لازم به ذکر است که میزان اجاره بهاء و همچنین متراژ چه در آلمان و چه در کشورهای نامبرده شده بر اساس ایالت، شهر، موقعیت جغرافیائی و همچنین میزان تراکم جمعیت در آن منطقه متغیر است و اطلاعات داده شده در موارد بالا حدودا و نسبتی میباشد.)

مطالب مرتبط :

بازگشت بازگشت
خانه جستجو پشتیبانی