تم دارک سایت آماده است
اگر برای حالت مطالعه در حالت دارک راحت تر هستید آن را فعال کنید.

مشکلات عدم پذیرش کیفری کانادا


انواع جرایمی که ممکن است باعث ورود به کانادا شود

افرادی که در غیر این صورت واجد شرایط ورود به کانادا به عنوان اقامت دائم ، کارگران موقت ، دانشجویان بین المللی یا بازدید کنندگان هستند ، ممکن است در صورت عدم تصمیم گیری مجازات کیفری توسط یک افسر مهاجرت کانادا از ورود آنها (یا وابستگانشان) محروم شوند.

اگر به نظر جنایی غیرقابل قبول برای کانادا بوده اید یا فکر می کنید ممکن است غیرقابل قبول باشد ، مهم است بدانید که هنوز گزینه هایی دارید.

بسته به ماهیت این حادثه ، جرائمی که به ظاهر جزئی از تخلفات رانندگی هستند ممکن است شما را برای کانادا غیرقابل قبول جلوه دهند. لازم است بدانید که آیا جرم و جنایت گذشته شما را از ورود به کانادا بازمی دارد و چه اقداماتی قبل و در طی مراحل مهاجرت یا درخواست ویزای کانادا برای ورود به کانادا انجام دهید.

برخی از نمونه های محکومیت هایی که می تواند شما را برای کانادا غیرقابل قبول کند ، عبارتند از: DUI ، DWAI ، سرقت ، سرقت سرقت / لارسنی ، Assault ، مستی و رفتارهای نامنظم ، انسداد عدالت ، در اختیار داشتن ماری جوانا ، کوکائین یا سایر مواد / مواد کنترل شده کنترل شده و موارد احتیاط ( صادر شده در انگلستان).

نوشیدن و رانندگی ، یا رانندگی در حالی که تحت تأثیر قرار می گیرند ، تخلفاتی رایج است که بازدید کنندگان یا متقاضیان ممکن است متوجه آن نباشند ، می تواند منجر به امتناع از درخواست آنها یا عدم ورود آنها به کانادا شود.

خوشبختانه ، شما هنوز هم ممکن است مجاز به ورود به کانادا باشید ، یا از طریق اقدامات احیایی یا توانبخشی فردی ( افرادی که مایل به ورود به کانادا هستند ، بطور دائم یا موقت به عنوان بازدید کننده ، کارگران خارجی و دانشجویان بین المللی ، ممکن است در صورت عدم پذیرش یا وابستگانشان به صورت غیرقانونی مجاز به ورود باشند. ) ، صدور مجوز اقامت موقت یا تهیه یک نظر حقوقی .

برای ورود به کانادا اجازه کسب کنید

در صورت ضمانت در شرایط خاص شما ، می توانیم موارد زیر را انجام دهیم:

  • برنامه توانبخشی .

اگر بیش از پنج سال از اتمام هر مجازات تحمیلی گذشته باشد و هیچ محکومیتی بعدی نداشته باشد

  • درخواست  مجوز اقامت موقت (TRP) .

اگر کمتر از پنج سال از اتمام هر جمله محکوم شده باقی مانده باشد ، می توانیم شما را در درخواست TRP نمایندگی کنیم.

  • تهیه یک نظر حقوقی .

غیر محکومیت ها : برخی از احکام برای اهداف مهاجرت کانادا محکومیت در نظر گرفته نمی شوند. ما می توانیم به شما اطلاع دهیم که آیا نتیجه پرونده شما منجر به محکومیت به منظور مهاجرت در کانادا شده است. نمونه هایی از عدم محکومیت شامل احکام تعویق ، تخلیه مشروط ، اتهامات رد شده و نثر نول است .

توانبخشی تلقی شده : اگر فقط به یک جرم محکوم شده باشید و جرم معادل کانادایی حداکثر 10 سال یا بیشتر مجازات نداشته باشد ، تصور می شود که شما توانبخشی شده اید. هیچ درخواستی لازم نیست ، اگرچه ما پیشنهاد می دهیم که یک نظر حقوقی توسط وکیل داده شود تا شما را با خود به مرز ببرید.

مطالب مرتبط :

بازگشت بازگشت
خانه جستجو پشتیبانی