تم دارک سایت آماده است
اگر برای حالت مطالعه در حالت دارک راحت تر هستید آن را فعال کنید.

زندگی در کانادا بهتره یا امریکا

وی والت آمریکا مشترک آمریکا اطلاعات کاربردی زندگی در کانادا بهتره یا امریکا

زندگی در کانادا بهتره یا امریکا

کانادایی ها رضایت از زندگی خود را به طور متوسط ​​با 7.6 رده بندی کردند و در رده سوم کشورها گرفتند. ساکنان نروژ و سوئد دو کشوری بودند که بهترین کانادا را داشتند ، در حالی که آمریکایی ها دارای رتبه متوسط رضایت از زندگی از 7.ژوئیه 2016 هستند

آیا ایالات متحده یا کانادا برای زندگی بهتر است؟

با این اقدام ، ایالات متحده ارزان تر برای زندگی در آن است. کانادایی ها از مزایای اجتماعی بهتری مانند مراقبت های بهداشتی ، مرخصی زایمان و کمک هزینه بیشتر در مدارس پس از دوره متوسطه برخوردار می شوند. هر دو کشور عموماً درآمد سالانه یکسانی دارند. با این حال ، هزینه زندگی در ایالات متحده به طرز چشمگیری کمتر است.

آیا کار در کانادا یا ایالات متحده بهتر است؟

بیشتر مشاغل و مشاغل در کانادا به همان میزان که در ایالات متحده انجام می دهند ، همان حقوق را می پردازند . این واقعاً با علامت درآمد 1٪ است که آمریکا به انتخاب بهتری تبدیل می شود . 

باز هم، شما باید بدانید که چه می خواهید و شاید به ما بعضی از جزئیات زندگی خود را (شغلی، تجربه، وضعیت خانواده، و غیره …). دو کشور قابل مقایسه هستند اما یکسان نیستند.

چرا کانادا بهترین کیفیت زندگی را دارد؟

مطابق این نظرسنجی ، کانادا به دلیل ثبات سیاسی ، شماره دو برای داشتن بازار کار خوب و شماره چهار برای داشتن یک سیستم آموزش عمومی توسعه یافته خوب به نظر می رسد شماره یک است. جدا از این ، کشور همچنین دارای پیشرفته ترین سیستم مراقبت های بهداشتی عمومی است.

آیا اقتصاد کانادا بهتر از ایالات متحده است؟

ایالات متحده دارای بزرگترین اقتصاد در سطح جهانی و کانادا در رتبه دهم در 1.8 تریلیون ایالات متحده $. تولید ناخالص داخلی کانادا شبیه به ایالت تگزاس است که در سال 2017 محصول دولت ناخالص (GSP) 1.696 تریلیون دلار آمریکا داشته است … نسبت بدهی به تولید ناخالص داخلی کانادا در سال 2017 89.7 درصد بود ، در حالی که در مقایسه با ایالات متحده 107.8 ٪ .

کدام کشور برای مهاجرت ایالات متحده یا کانادا بهتر است؟

کانادا کشور بهتر برای مهاجران است ! … اما واقعیت : 

  • کانادا محدود به پذیرش 200،000 مهاجر نفر در سال است. 
  • آمریکا اجازه مهاجرت تا 1،000،000 نفر در سال میدهد. 
  • همچنین حدود 10 برابر تعداد افرادی که منتظر مهاجرت هستند نسبت به کانادا بیشتر است.

بیشتر بخوانید:

مطالب مرتبط :

بازگشت بازگشت
خانه جستجو پشتیبانی