تم دارک سایت آماده است
اگر برای حالت مطالعه در حالت دارک راحت تر هستید آن را فعال کنید.

رشته های حقوق و اقتصاد در آلمان

وی والت اروپا آلمان تحصیلات رشته های حقوق و اقتصاد در آلمان

برای فارغ التحصیلانی که می خواهند در رشته ی اقتصاد یا علوم اجتماعی کار کنند، تجربه های بین المللی بسیار مهم است. تحصیل در رشته ی حقوق در کشور آلمان بسیار جالب است، از این رو که با سیستم قضایی آلمان آشنا می شوید. به معنی که نه تنها با قوانین دولت آلمان اشنا می شوید بلکه تخصص شما این امکان را در اختیارتان قرار می دهد که با قوانین بین المللی و سایر کشورها نیز آشنا شوید.
تحصیل در زیر گروه های تجارت بسیار وسیع است، تحصیل در حوزه ی تجارت (BWL) تغییرات شرکت ها را بررسی می کنند، تحصیل در رشته ی اقتصاد (VWL)، مشکلات اقتصادی در جامعه و تلاش برای فهمیدن ارتباطات است.

رشته های حقوق و اقتصاد در دانشگاه های آلمان

تقاظا برای کارشناسان اقتصادی
امروزه در هر زمینه ایی از سلامت تا مدیریت فرهنگ، نیاز به یک کارشناس اقتصادی حس می شود. کارشناس اقتصادی امکان فعالیت در بخش منابع انساتی شرکت های بزرگ را دارند، می توانند در شرکت های فروش حضور داشته باشند و یا به عنوان مشاوری مستقل فعالیت کنند. شرکت های نه خیلی بزرگ و معروف به دنیال استخدام کارشناسانی هستند که تجارب بین المللی داشته باشند. ارز این رو تعدا افرادی که مدیریت بازرگانی بین المللی را برای رشته ی تحصیلیشان در دانشگاه انتخاب کرده اند دو برابر گروهی است که رشته ی اقتصاد را انتخاب کرده اند. رشته های بانکداری و امور مالی نیز از رشته های پرطرفدار هستند، در این رشته ها بازیابی بین المللی، بانکداری، مشاوره امور مالی آموزش داده می شود.

علوم اجتماعی
چه جیزی بر روی مردم و جامعه تاثیر می گذارد؟ قطعا اقتصاد، و در کنار آن سیاست و فرهنگ قرار دارند. برنامه هایی ازجمله جامعه شناسی و سیاست به شما این امکان را می دهد که برنامه های چند رشته ایی را مدیریت کنید.
تحقیقات تجربی، جز مهمی از مطالعات اجتماعی هستند، استفاده از پرسشنامه ها، مشاهدات برای جمع اوری اطلاعات و براورد آنها استفاده می شود. دانش ریاضی در این موضوع بسیار مهم است، زیرا امار موضوع اصلی در بحث مطالعات اجتماعی است.

حقوق
در ترم های اولیه، شما با سه قانون اصلی کشور آلمان در بخش های civil law، criminal law، public law آشنا می شوید. بعد از این شما موضوعی همانند business law را نیز می توانید انتخاب کیند. تعداد ترم های معمول برای فارغ التحصیل شدن در رشته ی حقوق در آلمان بین 8 تا 10 ترم است. برای اینکه بتوانید در کشور آلمان به عنوان یک وکیل مشغول به کار شوید، باید دو آزمون را پشت سر بزارید و برای مدت زمان مشخصی دستیار یک دادستان یا مقام قضایی دیگر باشید.


مطالب مرتبط :

بازگشت بازگشت
خانه جستجو پشتیبانی