تم دارک سایت آماده است
اگر برای حالت مطالعه در حالت دارک راحت تر هستید آن را فعال کنید.

راهکار مشاغل کانادایی برای پذیرش مهاجران

وی والت آمریکا کانادا اطلاعات کاربردی بازار کار کانادا راهکار مشاغل کانادایی برای پذیرش مهاجران

5 راهکار مشاغل کانادایی برای پذیرش مهاجران

جویسلین دیوید، مدیر عامل AV Communication که درباره تنوع و چند فرهنگی در کسب و کار کانادایی مشاوره می‌دهد، پنج راهکار برای آمادگی پذیرش مهاجران با آغوش باز ارائه داده است.


1. ایجاد مدل بازاریابی چند فرهنگی فراگیر

یادگیری و فراگیری از طریق آگاهی و دیدن دنیا از دریچه چشم شخص دیگری آغاز می‌شود. بنا به گفته خانم دیوید Canadian Centre for Diversity and Inclusion مرکزی است برای کمک به کسب و کارها که این نوع نگاه فراگیر را آموزش می‌دهد.


2. برقراری ارتباط با مشتری به زبان خودش

بسیاری از کانادایی‌ها به بیش از یک زبان صحبت می‌کنند. بهتر است برای راحتی و برقراری ارتباط با آنها به زبان خودشان صحبت کرد. با توجه به رشد جمعیت مهاجران در سراسر کانادا، کسب و کارها در رویارویی با مشتری دیگر نمی‌توانند تک زبانه باشند.


3. جذب مخاطبان هدف از طریق اشتیاق به علایق فرهنگی

مهاجرت به کانادا به معنای ترک فرهنگ فرد مهاجر نیست. به گفته دیوید، کانادایی‌ها باید اطمینان حاصل کنند که ما با منافع آنها نیز از طریق روشی به نام «روش اشتیاق» ادغام می‌شویم. مثلاً وجود غذای حلال برای مسلمانان کانادا نشان دهنده نوعی اشتیاق به فرهنگ و هویت آنهاست.


4. استفاده از تاثیرگذاران خرد قومی

بهترین اینفلوئنسرها کسانی هستند که برای برقراری ارتباط با مخاطب، میان آنها و برندها پل ارتباطی می‌زنند. برندهایی مانند Canon, BMO و H&M نیز از همین روش استفاده می‌کنند.


5. استخدام آژانس چندفرهنگی

اتحادیه بازاریابی چندفرهنگی کانادا (MMAC) انجمن رسمی صنعت بازاریابی، تبلیغات و ارتباطات چند فرهنگی در کانادا است. همچنین جایی است که مشاغل کانادایی می‌توانند برای یافتن نمایندگی امور چندفرهنگی به آنجا مراجعه کنند.

مطالب مرتبط :

بازگشت بازگشت
خانه جستجو پشتیبانی