تم دارک سایت آماده است
اگر برای حالت مطالعه در حالت دارک راحت تر هستید آن را فعال کنید.

زندگی در مانیتوبا با برنامه مهاجرتی نیروی متخصص مانیتوبا


اقامت و زندگی در مانیتوبا

شانس گرفتن اقامت و زندگی در مانیتوبا از طریق نیروی متخصص استان مانیتوبا برای دوستانی که در منیتوبا آشنای نزدیک دارند زیاد است (خواهر برادر خاله دایی عمو عمه )
در آخرین Draw که در ماه آگست بوده است، کمترین امتیازی که دعوتنامه از استان گرفته 500 بوده است. با توجه به اینکه داشتن آشنای نزدیکی که در منیتوبا زندگی میکند 200 امتیاز دارد. اگر کمتر از 45 سال سن دارید،شانس بسیار بالایی خواهید داشت با داشتن حداقل مدرک لیسانس و 4 سال سابقه ی کار مرتبط و آیلتس 6 بتوانید دعوتنامه استانی دریافت نمایید.
کافیست که ابتدا امتیازات خود را محاسبه کنید که در دو مرحله انجام میشود.

ابتدا از طریق لینک زیر امتیاز اولیه را محاسبه کنید و مطمئن شوید که حداقل 60 امتیاز خواهید آورد.
سایت محاسبه امتیاز مانیتوبا

سپس از طریق لینک زیر امتیازات خودتان را محاسبه کنید و اگر بالای 500 شد، شانس خوبی برای گرفتن اقامت خواهید داشت.
سایت مهاجرت به مانیتوبا

همچنین نتیجه ی draw های قبلی را میتوانید در لینک زیر ببینید:
دراو های مانیتوبا

🅾️ در بین برنامه های مهاجرتی استانی، کمتر استانی وجود دارد که برای برنامه نیروی متخصص خود نیاز به اخذ جاب آفر نداشته و یا شرط تحصیل و کار در آن موجود نباشد.
🅾️ در این بین استان منیتوبا شرط جالب درگیری برای اقدام قرار داده که علاوه بر کسب امتیاز کافی باید دارای آن شرط نیز باشید.
🅾️ اگر چه شرایطی که برای اقدام گذاشته است، دست کمی از جاب آفر ندارد. اما اگر دارای این شرط هستید کار برای شما بسیار راحت تر از اقدام برای استان های دیگر خواهد بود.

🌐 مهمترین شرط این روش این است که یکی از اقوام درجه یک شما و یا یکی از دوستان نزدیک شما که سیتیزن و یا مقیم دائم کاناداست و در منیتوبا هم زندگی میکند، شما را ساپورت کند.
🌐 این فرد حداقل باید یک سال در استان منیتوبا زندگی کرده باشد و بتواند رابطه خانوادگی و یا دوستی نزدیک با شما را اثبات کند.

این افراد چه نسبتی با شما میتوانند داشته باشند؟

⭕️ Sister or brother
⭕️ Niece or nephew (ex: child of your sister or brother)
⭕️ Aunt or uncle (ex: brother or sister of your mother or father)
⭕️ First cousin (ex: child of your aunt or uncle)
⭕️ Mother or father
⭕️ Grandmother or grandfather
⭕️ Close friends

🔰 اگر‌ دارای این اقوام در کانادا هستید که در حال زندگی در مانیتوبا هستند، کار شما برای اپلای کردن راحت است.
🔰 اگرچه باید امتیاز شما نیز برای اقدام برسد.

💢⭕️💢 اگر دوست نزدیک و یا اقوامی در استان منیتوبا دارید که حاضر است شما را در این برنامه همراهی کند لطفا با یکی از دفاتر ما در ارتباط باشید. شماره تماس تمام دفاتر ما در کانال pin شده است.

💠 فقط توجه داشته باشید که اثبات رابطه دوستی نزدیک شما با فرد ساکن منیتوبا اصلا کار ساده ای نخواهد بود. لذا ترجیح ما داشتن فامیل درجه یک است.

صلاحیت شما را تعیین کنید – کارگران ماهر در خارج از کشور

کلیه متقاضیان MPNP که به عنوان کارگر ماهر در خارج از کشور متقاضی هستند ، باید از طریق پشتیبانی اعضای خانواده یا دوستان ، از طریق تحصیلات قبلی یا تجربه کاری در استان یا از طریق دعوت نامه درخواست اعمال مستقیم به MPNP را با Manitoba نشان دهند. بخشی از یک طرح استخدام استراتژیک. می توانید اطلاعات بیشتری در مورد انواع مختلف اتصالات واجد شرایط را در زیر بیابید.

استفاده از امتیاز ارزیابی اطلاعات زیر برای تخمین واجد شرایط بودن شما برای زندگی در مانیتوبا در زیر جریان MPNP کارگران ماهر در خارج از کشور.

ارزیابی امتیازات

علاوه بر نشان دادن ارتباط محکم با Manitoba ، هر نامزد که می خواهد زیر جریان Skilled Worker Overseas در نظر گرفته شود باید حداقل 60 امتیاز را بر اساس پنج عامل کسب کند تا واجد شرایط باشد. اگر ارتباطی با Manitoba ندارید ، بدون در نظر گرفتن امتیازات شما ، تحت این جریان واجد شرایط نیستید. سیستم امتیاز MPNP که در زیر نشان داده شده است ، فقط برای ارزیابی خود و اطلاعات شما است. MPNP ارزیابی کاملی از هر برنامه ای که دریافت می کند و بر اساس اسناد پشتیبانی اطلاعاتی که در آن زمان ارائه می دهید ، ارزیابی می کند و مطابق معیارها و اطلاعات فعلی درباره صلاحیت ، خط مشی و رویه منتشر شده در این وب سایت.


عامل 1: تسلط به زبان

امتیازات زبان طبق اثبات مستند آموزش و توانایی در یک یا هر دو زبان رسمی کانادا ، انگلیسی و فرانسوی محاسبه می شود . اگر در هر دو مهارت دارید ، اولین زبان خود را انتخاب کنید و از آن راحت تر استفاده کنید. شما باید نتایج رسمی معتبر یک آزمایش زبان مصوب MPNP اخیر را به عنوان اثبات تسلط به زبان خود ارسال کنید. برای معتبر بودن ، آزمون شما باید بیش از دو سال قبل از تاریخ ارائه برنامه آنلاین MPNP شما گرفته شود. CLB به معیار زبان کانادایی / Niveaux de Competence linguistique canadiens (NCLC) اشاره دارد . برای کسب اطلاعات در مورد تست های تأیید شده و نحوه ارتباط نمرات آزمون با سطح CLB ، لطفاً از ابزارهای ارائه شده در این مقاله استفاده کنیدبخش مهارت زبان این وب سایت.

متقاضیانی که شغل آنها در طبقه بندی ملی مشاغل C یا D طبقه بندی شده اند ، برای اینکه واجد شرایط درخواست شوند ، باید حداقل CLB 4 به زبان انگلیسی (یا NCLC 4 به زبان فرانسوی) داشته باشند.

مهارت زبانیامتیاز اعطا شد
زبان اول
CLB 8 یا بالاتر20
کلوپ 718
کلوپ 616
کلوب 514
کلوپ 412
CLB 3 یا پایین تر
زبان دوم
CLB 5 یا بالاتر5
حداکثر امتیاز – ضریب 125 (25٪ از کل)

عامل 2: سن

امتیازات سن با توجه به تاریخ دریافت درخواست شما توسط MPNP محاسبه می شود.

سنامتیاز اعطا شد
184
196
208
21 تا 4510
468
476
484
492
50 یا بالاتر0
حداکثر امتیازات – ضریب 210 (10٪ از کل)

عامل 3: تجربه کار

امتیازات تجربه کار بر اساس اثبات مستند اشتغال تمام وقت در پنج سال گذشته است. فقط مشاغل تمام وقت شش ماه (مداوم) یا طولانی تر در نظر گرفته می شود.

سالها تجربه کارامتیاز اعطا شد
کمتر از یک سال0
یک سال8
دو سال10
سه سال12
چهار سال یا بیشتر15
حداکثر امتیازات – ضریب 315 (15٪ از کل)

عامل 4: آموزش

امتیازات آموزش و پرورش بر اساس اثبات مدارک آموزش های کامل و / یا برنامه های آموزشی در موسسات آموزشی شناخته شده است . یک برنامه تکمیل شده برنامه ای است که شما تمام شرایط مورد نیاز خود را برآورده کرده اید و یک مدرک ، دیپلم یا مدرک دریافت کرده اید. MPNP این حق را برای خود محفوظ می دارد که به شخص ثالث نیاز دارد تا نشان دهد که تحصیلات و آموزش تجارت با استانداردهای کانادایی قابل مقایسه است.

بالاترین سطح تحصیلاتامتیاز اعطا شد
مدرک کارشناسی ارشد یا دکترا25
دو برنامه بعد از متوسطه حداقل هر دو سال23
یک برنامه بعد از متوسطه دو سال یا بیشتر20
یک برنامه یک ساله بعد از متوسطه14
مجوز تجارت14
آموزش رسمی پس از دوره متوسطه وجود ندارد0
حداکثر امتیاز – ضریب 425 (25٪ از کل)

عامل 5: سازگاری

نقاط انطباق پذیری با توجه به اثبات مستند ارتباط قوی به مانیبوبا و اشتغال در شغل ارزیابی شده شما محاسبه می شود ، نشان می دهد که شما قصد و توانایی واقعی برای تسویه حساب و استقرار اقتصادی در Manitoba به عنوان اقامت دائم دارید. اتصال به Manitoba از کلیه متقاضیان لازم است . فقط می توانید برای یک نوع اتصال امتیاز کسب کنید ، حتی اگر چندین مورد برای شما اعمال شود. علاوه بر امتیازات قابلیت سازگاری ، شما همچنین می توانید به دلیل داشتن ارتباط با و برنامه ریزی برای اسکان در منطقه Manitoba در خارج از شهر Winnipeg برای مهاجرت منطقه ای امتیاز کسب کنید. نقاط منطقه فقط مکمل هستند و نمی توانند جایگزین اتصال دیگری به استان شوند.

اتصال به MANITOBAامتیاز اعطا شد
بستگان نزدیک در Manitoba20
دعوت به درخواست دریافت شده از MPNP به عنوان بخشی از یک مأموریت استخدام یا بازدید اکتشافی20
سابقه کار قبلی در Manitoba (حداقل شش ماه)12
برنامه بعد از دوره متوسطه دو سال یا بیشتر در Manitoba12
برنامه بعد از دوره متوسطه حداقل یک سال تحصیلی در Manitoba10
دوست یا اقوامی دور که در مانیتوبا زندگی می کنند10
مهاجرت منطقه ای5
حداکثر امتیاز – ضریب 525 (25٪ از کل)
مطالب مرتبط :

بازگشت بازگشت
خانه جستجو پشتیبانی